افزودن لینک به استوری اینستاگرام

افزودن لینک به استوری اینستاگرام

 

سالهاست که ما به لینکهایی در استوری اینستاگرام به عنوان “کشیدن لینکها” اشاره می کنیم. اما به زودی لینکهای استوری کمی متفاوت به نظر می رسد. برچسب لینک جدید استوری اینستاگرام به اینستاگرام می آید. با چند هک ناشناخته که می توانید برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام (حتی بدون فالوور 10K!) استفاده کنید همراه باشید.


افزودن لینک به استوری اینستاگرام


افزودن لینک به استوری اینستاگرام با برچسب لینک جدید (10K+ فالوور)

اگر بیش از 10 هزار فالوور و یک حساب تجاری یا Creator در اینستاگرام دارید; می توانید مستقیماً از استوری های اینستاگرام خود لینکهایی را به هر مقصد اضافه کنید. از 30 آگوست; این برچسب لینک کلیک قابل کلیک جدید اینستاگرام خواهد بود.

برچسب لینک جدید بسیار بیشتر قابل مشاهده است و می تواند در هرجای استوری اضافه شود. همچنین اولین قسمت لینک مقصد (یعنی دامنه) را به بینندگان نشان می دهد و شفافیت بیشتری را ارائه می دهد. برای آمادگی برای این تغییر ، ممکن است نیاز داشته باشید: ایجاد الگوهای جدید طراحی استوری اینستاگرام (حذف هرگونه زبان “کش رفتن به بالا” و ایجاد فضایی برای قرار دادن برچسب جدید به عنوان روکش) نکات برجسته استوری های اینستاگرام خود را مرور کنید تا ببینید آیا لینکهای شما هنوز در ترفند هستند. در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید زمانی را برای ایجاد مجموعه ای جدید از نکات برجسته با برچسب لینک اختصاص دهید. هرگونه فراخوان شفاهی یا روی صفحه را برای تشویق کلیک لینکها به جای کشیدن انگشت به بالا تنظیم کنید.

 

افزودن لینک به استوری اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را باز کنید

برای ایجاد استوری ، انگشت خود را به چپ بکشید

برچسب لینک را در سینی برچسب استوری اینستاگرام خود جستجو کنید

روی URL کلیک کنید ، لینکی اضافه کنید و انجام شد را انتخاب کنید

استوری خود را به اشتراک بگذارید

توجه: فقط یک برچسب می تواند در هر استوری اضافه شود.

مدتی است که کاربرانی با کمتر از 10 هزار فالوور توانایی لینک از استوری ها را دارند و (خبر خوب!) به نظر می رسد که اینستاگرام بالاخره توجه خود را به خود جلب کرده است. ویشال شاه ، معاون محصول اینستاگرام ، در مصاحبه با The Verge تأیید کرد که در حال آزمایش لینکهای استوری اینستاگرام برای همه اندازه حساب ها هستند.

او گفت که این شرکت بیشتر از این آزمون برای یادگیری نحوه استفاده افراد از لینکها استفاده می کند ، در حالی که اطلاعات غلط و هرزنامه ها را زیر نظر دارد. به عنوان بخشی از آزمایش ، به حساب های انتخابی با “یک صدا و دسترسی بر روی پلت فرم” دسترسی خواهید داشت به برچسب لینک جدید استوری اینستاگرام: با این حال ، هنوز مشخص نیست که این آزمایش تا چه میزان در دسترس قرار می گیرد یا چه زمانی به طور کامل اجرا می شود. تا آن زمان ، در اینجا دو راه وجود دارد که می توانید ترافیک را از استوریها حذف کنید – حتی اگر کمتر از 10 هزار فالوور داشته باشید:

 

شماره 1: یک لینک کش رفتن به بالا را به یک فیلم IGTV اضافه کنید

آیا می دانید که می توانید لینکهای کش رفتن به بالا را به هر ویدیوی IGTV که ایجاد می کنید اضافه کنید ، حتی اگر فالوور 10K نداشته باشید؟ این ممکن است به اندازه افزودن لینک مستقیم به استوری اینستاگرام شما انعطاف پذیر نباشد – اما ویدیوهای IGTV می توانند چندین لینک قابل کلیک در توضیحات ویدئو داشته باشند. این بدان معناست که می توانید از ویدیوهای IGTV به عنوان یک صفحه فرود کوچک برای لینک به استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید.

نحوه لینک به یک ویدیوی IGTV از یک استوری اینستاگرام: یک ویدئو ضبط کنید (بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه) و در IGTV بارگذاری کنید ، لینکهایی به توضیحات ویدیو اضافه کنید. استوری اینستاگرام بسازید. یک فراخوان واضح برای اقدام به استوری های خود اضافه کنید که بینندگان را ترغیب می کند به سمت بالا بکشید و روی پیکان کوچک کنار عنوان ویدیوی IGTV خود کلیک کنید تا لینکهای شما را کشف کنند. نماد لینک را در بالای صفحه انتخاب کنید و روی “IGTV video” ضربه بزنید. ویدئوی IGTV شما اکنون مستقیماً از طریق یک ضربه تند وشدید زدن از استوری اینستاگرام شما قابل دسترسی است. نکته: بینندگان را تشویق کنید تا با تماشای IGTV خود با یک فراخوان شفاهی برای اقدام; متن روی صفحه یا GIF متحرک حرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید: پیج اینستاگرام ارزان

 

شماره 2: یک لینک کش رفتن به بالا را به فروشگاه اینستاگرام خود اضافه کنید

یکی دیگر از راه های حذف ترافیک از استوری های اینستاگرام (بدون فالوور 10 هزار نفر) افزودن لینک کشویی به بالا به فروشگاه اینستاگرام است. برای انجام این کار; باید خرید اینستاگرام را در حساب خود فعال کرده باشید. پس از راه اندازی; می توانید از هر استوری اینستاگرام به فروشگاه خود لینک دهید – صرف نظر از تعداد فالوورهای شما. خرید اینستاگرام را برای حساب خود تنظیم کنید. با دنبال کردن راهنمای راه اندازی اینستاگرام در اینجا می توانید این کار را انجام دهید.

نماد لینک را در بالای صفحه انتخاب کرده و روی “خرید” ضربه بزنید. فروشگاه اینستاگرام شما اکنون از طریق یک ضربه تند و شدید از آدرس مستقیم قابل دسترسی است

استوری اینستاگرام شما چگونه می توان ترافیک بیشتری را از استوری های اینستاگرام هدایت کرد اگر واقعاً می خواهید ترافیک را از استوری ها دور کنید ; مهم است که یک دعوت به اقدام واضح اضافه کنید. این می تواند یک تماس شفاهی; چند متن روی صفحه ، GIF متحرک یا همه موارد فوق باشد.

بینندگان ممکن است مدتی طول بکشد تا به برچسب های لینک جدید عادت کنند; بنابراین ترغیب فالوورها به دنبال لینکهای شما می تواند کلیک ها (و فروش شما) را افزایش دهد.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *