پیج اینستاگرام ارزان

پیج اینستاگرام ارزان

 

 

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام فعالیت کنید و کسب و کار خود را در آن رونق دهید، اولین چیزی که نیاز دارید پیج اینستاگرام فعال با فالوورهای واقعی است. خیلی از افراد وجود دارند که پیج اینستاگرام واقعی را می خرند؛ و افرادی هم وجود دارند که خودشان پیج ایجاد می کنند و آن را ارتقا می دهند. خرید پیج اینستاگرام ارزان بسیار مهم است و می تواند به شما کمک کند که سود بیشتری دریافت کنید.



راهنمای خرید 

در این بخش می خواهیم به مهم ترین نکات قبل از خرید پیج اینستاگرام بپردازیم. خرید پیج مانند سایر خدمات دیگر نظیر فالوور و لایک، از طریق وب سایت و اپلیکیشن مرتبط به فروش می رسد. در نتیجه اولین چیزی که باید در خرید پیج به آن توجه داشته باشید وب سایت ارائه دهنده خدمات است. متاسفانه در سال های گذشته وب سایت ها با ارائه پیج  بی کیفیت، باعث نارضایتی کاربران و در نتیجه از بین رفتن اعتبار نوع خدمات شده‌اند.

مهم ترین نکته ای که باید قبل از خرید پیج اینستاگرام به آن دقت کنید تعرفه پیج اینستاگرام است. معیارهای زیادی در تعرفه خرید موثر هستند که مهم ترین آنها تعداد فالوور واقعی و ایرانی در پیج است. به طور مثال پیجی که 10 هزار فالوور دارد، تعرفه ی بالاتری نسبت به پیجی دارد که با 5 هزار فالوور به فروش می رسد.


پیج اینستاگرام ارزان


چه کسانی می‌توانند برای خرید پیج ارزان‌ قیمت اقدام کنند؟

تمام افرادی که قصد دارند کسب درآمد کنند می‌توانند از طریق سایت‌های فروش پیج اینستاگرام با فالوور واقعی; نسبت به خرید پیج اینستاگرام ارزان اقدام کنند. همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش فالوور ایرانی وجود دارد. برخی از پیج‌های کاری به فروش آنلاین محصولات یا خدمات مختلف می‌پردازند و برخی دیگر از طریق جذب فالوور و انتشار پست‌های تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند. البته پیج‌های اینستاگرامی این قابلیت را دارند که از آن‌ها برای معرفی محصولات جدید نیز استفاده کنید; زیرا اکثر افراد ساعت‌های زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانند; بنابراین شما با تدوین یک استراتژی قوی می‌توانید افراد بیشتری را با محصولات یا خدماتتان آشنا کنید.

 

خرید پیج اینستاگرامی ارزان چه فایده‌ای دارد؟

شما با خرید فالوور واقعی صاحب یک پیج با تعداد زیادی فالوور واقعی خواهید شد; بنابراین از همان ابتدا تعداد زیادی مخاطب واقعی خواهید داشت که می‌توانند به مشتریان بالقوه کسب و کار شما تبدیل شوند. تمام پیج‌هایی که از ابتدا فعالیت خود را بدون هیچ فالووری آغاز می‌کنند; راه بسیار دشواری را پیش رو خواهند داشت زیرا جذب فالوور برای پیج‌هایی که اصلاً فالوور ندارند و به تازگی ایجاد شده‌اند کار بسیار دشواری است. کاربران واقعی به ندرت به پیج‌های تازه تأسیس اعتماد می‌کنند در حالی که شما با خرید ارزان دیگر با چنین مشکلاتی رو به رو نخواهید بود و می‌توانید از همان ابتدا بر روی تبلیغات و تولید محتوا تمرکز کنید.

 

بیشتر بخوانید: ساخت عکس کاور در اینستاگرام

 

آیا پس از خرید پیج اینستاگرام امکان ریزش فالوور وجود دارد؟

نگرانی که بسیاری از کاربران اینستاگرام این روز ها با آن رو به رو هستند; ریزش فالوور است; حال این نگرانی برای کسانی هم که می خواهند اقدام به خرید پیج اینستاگرام کنند نیز وجود دارد. می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا پس از خرید پیج اینستاگرام; امکان ریزش فالوور وجود دارد یا خیر؟ به طور کلی لازم است بدانید که همه چیز به کیفیت و نوع فالوور موجود در پیج بر می گردد.

ریزش فالوور به معنای از بین رفتن فالوور های شما طی بازه‌های زمانی مختلف است. چنانچه فالوور فیک در پیج وجود دارد; ریزش فالوور هم اصلا دور از دسترس نیست. فالوور های فیکی که در پیج وجود دارند; می توانند به صورت درصدی از بین بروند. لذا به شما پیشنهاد می کنیم که اصلا به دلیل قیمت خرید پیج به سمت پیج های بی کیفیت نروید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *