امروز: چهارشنبه ( ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

ساخت عکس کاور در اینستاگرام

نحوه ساخت عکس روی کاور به حلقه اینستاگرام

 

 

ساخت عکس کاور در اینستاگرام

آیا می دانید که می توانید یک عکس روی کاور به حلقه های اینستاگرام خود اضافه کنید؟ با تشکر از این ویژگی مفید ، می توانید تقریباً هر حلقه را در حساب خود به اشتراک بگذارید ، در حالی که همچنان زیبایی شناسی اینستاگرام را با دقت انجام داده‌اید. به علاوه ، اکنون می توانید عکس های کاور یک حلقه منتشر را ویرایش کنید – بنابراین می توانید مارک بصری خود را در اینستاگرام به صورت گذشته‌نگر بهبود بخشید! در اینجا ساخت عکس کاور در اینستاگرام را بیان می‌کنیم.


ساخت عکس کاور در اینستاگرام


نحوه ساخت عکس روی کاور به حلقه اینستاگرام

حلقه های اینستاگرام همیشه وقتی در شبکه نمایه شما به اشتراک میگذارند بهترین عملکرد را دارند ، اما ممکن است بهترین تناسب بصری برای زیبایی اینستاگرام شما نباشند. برای رفع این مشکل ، می توانید یک تصویر روی کاور به حلقه خود اضافه کنید. در اینجا نحوه:

یک حلقه اینستاگرام ایجاد کنید ، “بعدی” را انتخاب کنید و صفحه تنظیمات “اشتراک گذاری” را وارد کنید.

در تصویر پیش نمایش حلقه روی “کاور” ضربه بزنید.

با کشیدن نماد انتخابگر در طول مدت فیلمبرداری ، یک عکس از حلقه خود انتخاب کنید یا “ساخت از رول دوربین” را برای بارگذاری یک تصویر از رول دوربین خود انتخاب کنید.

نکته: ساخت یک تصویر از رول دوربین شما معمولاً کیفیت بالاتری نسبت به انتخاب یک عکس از فیلم ویدیویی شما دارد.

همچنین می توانید با انتخاب “Crop image profile” ، تصویر کاور حلقهs خود را در شبکه نمایه خود مشاهده و ویرایش کنید.

از اینجا می توانید نحوه نمایش تصویر کاور در شبکه نمایه خود را ویرایش کنید. برای جابجایی تصویر ، تصویر را بکشید یا با بزرگنمایی یا کوچک نمایی انگشتان خود یک حرکت فشردن را انجام دهید.

 

نحوه ویرایش عکس روی کاور

به لطف به روزرسانی اخیر اینستاگرام ، اکنون می توانید عکس های کاور اینستاگرامحلقه ها را ویرایش کنید. این امر برای به روزرسانی حلقه‌های قدیمی با هویت بصری جدید بسیار عالی است ، یا صرفاً برای زیبایی بیشتر اینستاگرام شما باعث انسجام بیشتر می شود.

نحوه ویرایش عکس کاور حلقه اینستاگرام:

حلقه منتشر اینستاگرام را باز کنید (از طریق برگه حلقهها).

سه نقطه را در سمت راست صفحه انتخاب کنید.

“ویرایش” را انتخاب کنید.

در تصویر پیش نمایش حلقه روی “کاور” ضربه بزنید.

با کشیدن نماد انتخابگر در طول مدت فیلمبرداری ، یک عکس از حلقه خود انتخاب کنید یا “ساخت از رول دوربین” را برای بارگذاری یک تصویر از رول دوربین خود انتخاب کنید.

توجه: در حال حاضر نمی توان هنگام ویرایش یک حلقه منتشر و پیش نمایشی از عکس روی کاور را در شبکه نمایه مشاهده کرد.

 

بیشتر بخوانید: خرید از IGTV اینستاگرام

 

نحوه ایجاد عکس کاور

بسیاری از برنامه های طراحی و ویرایش عالی وجود دارد که به شما کمک می کند عکسهای کاور حلقهs با نام تجاری و زیبا ایجاد کنید.

در اینجا فقط چند برنامه وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

GoDaddy Studio (وب ، iOS و Android)

Canva (وب ، iOS و Android)

Storyluxe (iOS)

Adobe Spark (وب ، iOS و Android)

باز کردن (iOS و Android)

مشاهده: Stories Maker (iOS)

حلقه‌ها تقریباً دارای ابعاد مشابه استوری اینستاگرام (1080 در 1920 پیکسل) هستند; بنابراین می توانید از هر یک از قالب های از پیش ساخت برای استوری های اینستاگرام به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

به خاطر دارید که حلقه هایی که با نمایه شما به اشتراک می گذارند در فید شبکه شما 1: 1 کات می شود و در فید خانگی اینستاگرام به 4: 5 کات می شود. تصاویر روی کاور به طور کامل در برگه حلقه اینستاگرام نمایش می دهد.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *