امروز: چهارشنبه ( ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

خرید از IGTV اینستاگرام

خرید از IGTV اینستاگرام

 

 

خرید از IGTV اینستاگرام

اینستاگرام راه دیگری برای خرید در برنامه اعلام کرده است: IGTV فروشگاه! هر ماه ، 130 میلیون نفر روی یک پست اینستاگرام قابل خرید ضربه می زنند ، بنابراین تعجب آور نیست که این پلت فرم خدمات خرید خود را به IGTV ارائه دهد. آیا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی هیجان انگیز حاضر هستید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد خرید IGTV بدانید در اینجا است:


خرید از IGTV اینستاگرام


خرید از IGTV چیست؟

خرید IGTV جدیدترین روش برای کشف و خرید مستقیم محصولات در اینستاگرام است. اینستاگرام در حال حاضر برای پست های فید; استوری های اینستاگرام و اینستاگرام لایو در دسترس است و امسال قصد دارد خرید از حلقه های اینستاگرام را آزمایش کند. معرفی خرید برای IGTV بدین معناست که مشاغل و سازندگان قادر خواهند بود محصولات قابل خرید را مستقیماً در فیلم های IGTV خود برچسب گذاری کنند. قبلا; تنها راه برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای محصول; توضیحات ویدئو بود که بینندگان برای باز کردن روی آن ضربه می زنند.

ویدئو یک ابزار فروش قدرتمند است زیرا به برندها اجازه می دهد محصولات را به شیوه ای پویاتر به نمایش بگذارند. با در نظر گرفتن این نکته; افزودن ویژگی های خرید اینستاگرام به IGTV برای مارک ها و سازندگان که به دنبال فروش هستند; بی معنی است. به علاوه; در حال حاضر برای همه حساب های تجاری واجد شرایط در ایالات متحده در دسترس است; و این باعث می شود کاربران بدون نیاز به ترک برنامه; از الهام به خرید بروند، فیلم های قابل خرید از IGTV به زودی از طریق فروشگاه اینستاگرام قابل کشف اینستاگرام خواهند بود : مقصد تجارت الکترونیکی درون برنامه ای که خرید از مارک ها و سازندگان را آسان تر می کند.

برای آینده تجارت الکترونیکی در اینستاگرام به چه معناست؟

با توجه به جنبه تجارت الکترونیک که اکنون تقریباً به هر ویژگی متصل است; آینده خرید در اینستاگرام فقط در حال رشد است.اینستاگرام به صراحت اعلام کرده است: آنها می خواهند در حالی که از مشاغل پشتیبانی می کنند; به راحتی بتوانند محصولات مورد علاقه خود را برای کاربران پیدا کنند.خرید IGTV تنها یکی از گام های بزرگ در جهت تجارت الکترونیک است و به نظر نمی رسد که به این زودی ها کند شود. آیا مطمئن نیستید که با خرید اینستاگرام و ایجاد پست های قابل خرید از کجا شروع کنید؟ راهنمای نهایی ما را بررسی کنید که در آن به تمام جزئیات نحوه راه اندازی می پردازیم.

بیشتر یخوانید: درباره راهنمای اینستاگرام بدانید

 

نحوه استفاده از خرید IGTV برای فروش محصولات

اگر از ویژگی های خرید اینستاگرام استفاده می کنید; شروع خوبی را آغاز کرده اید.برچسب محصولات در ویدئوی IGTV شما ساده است; تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولات مورد نظر خود را در ویدئوی IGTV خود قرار دهید و مخاطبان شما می توانند برای مرور در IGTV روی آن ضربه بزنند.هنگامی که یک کاربر می خواهد از ویدیوی IGTV شما چیزی بخرد; می تواند خرید را مستقیماً از طریق Checkout انجام دهد یا مرتبط به موقعیت و تنظیمات شما می تواند از وب سایت شما بازدید کند.اگر هنوز با خرید اینستاگرام آشنا نشده‌اید; تنها کاری که باید انجام دهید این است که راهنمای گام به گام اینستاگرام را در اینجا دنبال کنید. به اعلام اینستاگرام; فروشگاه IGTV به صورت جهانی و در همه بازارهایی که از خریدهای اینستاگرام پشتیبانی می کنند در دسترس است.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *