درباره راهنمای اینستاگرام بدانید

هر آنچه که باید درباره راهنمای اینستاگرام بدانید

 

 

درباره راهنمای اینستاگرام بدانید

اینستاگرام قالب جدیدی را برای به اشتراک گذاری محتواهای قابل تنظیم و پیمایش راه اندازی کرده است: درباره راهنمای اینستاگرام بدانید. ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد توصیه ها و نکات مفید را در قالب قابل هضم آسان به اشتراک بگذارند و مصرف کنند. آیا آمادگی یادگیری هر آنچه که باید درباره راهنمای اینستاگرام بدانید را دارید؟ بیایید درست بپریم!


درباره راهنمای اینستاگرام بدانید


راهنماها یک روش جدید برای به اشتراک گذاری و مصرف محتوا در اینستاگرام هستند.

آنها به کاربران این امکان را می دهند تا جریان پست های حاوی توضیحات را دنبال کنند که برای راهنمای گام به گام ، نکات و توصیه ها عالی است.

در ابتدا ، اینستاگرام ویژگی راهنما را برای تعدادی از حامیان سلامتی و تندرستی فعال کرد تا در تلاش برای تأمین منابع برای افرادی باشد که به دلیل همه گیری COVID-19 در حال مبارزه هستند.

اما اکنون; این ویژگی برای همه کاربران در حال اجرا است:

 

نحوه ایجاد راهنمای اینستاگرام

برای ایجاد اولین راهنمای خود; روی نماد بعلاوه در بالا سمت راست صفحه نمایه خود ضربه بزنید و “راهنما” را انتخاب کنید.

از اینجا می توانید از 3 قالب راهنمای مختلف انتخاب کنید:

مکان ها: مکان هایی را در شهر خود و فراتر از آن توصیه کنید
محصولات: محصولات مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید
پست ها: پست هایی را که ایجاد یا ذخیره کرده اید توصیه کنید

هر قالب متناسب با نیازهای خالق طراحی میشود. به عنوان مثال; پستها می توانند برای انتخاب رشته‌ای از پست های اینستاگرام (که ایجاد یا ذخیره کرده‌اید) با سرفصل ها و تفسیرهای سفارشی استفاده شود.

این یک قالب واقعاً همه کاره است که می تواند برای اشتراک الهامات; بیان داستانها و ارائه مشاوره یا راهنمایی مورد استفاده قرار گیرد.

 

محصولات را فقط می توان برای انتخاب محصولات موجود در فروشگاه اینستاگرام استفاده کرد.

این یک ابزار عالی برای مارک ها یا مشاغل است که به دنبال اضافه کردن زمینه یا توضیحات بیشتر به محصولات قابل خرید خود در اینستاگرام هستند. همچنین فرصت های جدیدی را برای مشارکت های تأثیرگذار باز می کند; زیرا هر کسی (از جمله اینفلوئنسرها و سفیران مارک تجاری) می تواند از این ابزار برای تهیه لیستی از محصولات توصیه شده استفاده کند.

مکانهایی برای به اشتراک گذاشتن توصیه های مبتنی بر موقعیت مکانی شما; از راهنمای شهر گرفته تا رستوران ها و کافه ها; عالی است.

 

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد سری IGTV

 

درباره راهنمای اینستاگرام از کجا پیدا کنید تا بدانید

برای دسترسی به راهنمای اینستاگرام; از صفحه نمایه سازنده دیدن کنید و نماد راهنمای جدید را از برگه خوراک انتخاب کنید:

از اینجا می توانید تمام راهنماهایی را که یک سازنده به اشتراک می گذارد مشاهده کنید; درست مانند نحوه عملکرد برگه IGTV:

با ضربه روی نماد صفحه کاغذی در گوشه سمت راست بالای صفحه; می توانید راهنماها را به راحتی در استوری های اینستاگرامیا سایر کاربران به اشتراک بگذارید:

این ویژگی جدید در حال حاضر مستقیماً از طریق نمایه کاربر در دسترس است.

راهنماهای اینستاگرام راهی کاملاً جدید برای انتخاب و مصرف محتوا در اینستاگرام ایجاد می کنند; فرصتهای عظیمی برای داستان نویسی و تجارت الکترونیکی در برنامه ایجاد می شود.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *