نحوه ایجاد سری IGTV

نحوه ایجاد سری IGTV

 

 

نحوه ایجاد سری IGTV

در زیر; نحوه ایجاد سری IGTV را در 7 مرحله آسان بررسی می کنیم. به علاوه; ما تمام نکات و ترفندهایی را که از راه اندازی مجموعه ویدیویی IGTV خودمان آموخته ایم; پوشش می دهیم!


نحوه ایجاد سری IGTV


چرا در سال 2022 یک سری IGTV ایجاد کنید؟

مانند بسیاری از موارد جدید ، وقتی IGTV برای اولین بار در سال 2018 راه اندازی شد; مردم واقعاً نمی دانستند که از آن چه استفاده کنند. برای سازندگان بود؟ مارک ها؟ افراد معمولی؟ و ویدئوی عمودی چه ربطی به آن دارد؟

اساساً ، IGTV دارای بحران هویت بود. اما با ادامه سرمایه گذاری اینستاگرام در IGTV و افزودن ابزارها و ویژگی های جدید ، الگویی ظاهر شد. کسب و کارها و سازندگان به جای تولید ویدئوهای به صورت نیمه منظم ، شروع به ایجاد محتوای “اپیزودیک” شبیه به تلویزیون کردند که حول محور یک موضوع یا موضوع خاص قرار داشت.

چرا بسیاری از مارک های بزرگ به دنبال سری IGTV هستند؟ خوب یکی از بزرگترین مزایای مارک ها این است که باعث می شود مخاطبان عادت کنند به نمایه شما بازگردند.

وقتی صحبت از محتوای اپیزودیک در IGTV می شود ، اگر بتوانید افراد را عادت دهید به نمایه خود بازگردند ، در نهایت ، شما بخشی از برنامه هفتگی آنها خواهید شد-همانطور که مردم در برنامه های تلویزیونی تنظیم می کنند.

آیا به راه اندازی سری IGTV خود فکر می کنید؟ نحوه انجام این کار در 7 مرحله به شرح زیر است:

 

مرحله 1: برنامه ریزی کنید

یکی از اولین گام ها در توسعه مجموعه IGTV این است که تصمیم بگیرید که مفهوم سریال شما چگونه باید باشد و چگونه آن را اجرا کنید.

از آنجا که شما چندین ویدیو را به اشتراک می گذارید ، باید یک موضوع و سبک “قابل تکرار” ارائه دهید – چیزی که مخاطبان از آن خسته نمی شوند.

بنابراین مدتی را به این فکر کنید که مخاطبان شما چه چیزی را می خواهند ببینند و چگونه می توانید آن را به قسمت های مختلف تقسیم کنید.

از آنجا که استوری های اینستاگرام در یک روز ناپدید می شوند ، می توانید قبل از اختصاص دادن زمان برای تبدیل آنها به یک مجموعه IGTV ، ایده ها ، قالب ها و طرح های مختلف را آزمایش کنید.

این بسیار قدرتمندتر از حدس زدن این است که مخاطبان شما دوست دارند چه چیزی را ببینند ، وقت زیادی را صرف تولید ویدئوها کرده و سپس آن را ثابت نگه دارند زیرا مخاطبان شما آن را احساس نکرده‌اند.

هنگامی که ایده خود را مشخص کردید ، مرحله بعدی تهیه یک خلاصه است.

هدف شما در اینجا باید جزئیات ریز مانند بودجه ، منابع ، جهت خلاقانه و برنامه زمانبندی باشد – سعی کنید تا آنجا که ممکن است دقیق باشید!

این به شما یک ایده واضح تر از مدت زمان کار با و محدوده بالقوه سری فیلم ها می دهد.

 

مرحله 2: سری IGTV خود را اسکریپت کنید

بنابراین ، شما یک ایده عالی برای سری IGTV خود دارید و آماده شروع به تولید محتوا هستید. عالی!

اما قبل از شروع فیلمبرداری ، ایده خوبی است که یک استوری بورد سریع برای نقشه برداری از جزئیات ایجاد کنید و مطمئن شوید که همه چیز به خوبی با هم جریان دارد.

با استوری برد قبل از شروع به تولید محتوا ، می توانید زوایای دوربین ، تنظیمات ، لوازم ، بازیگران ، جلوه ها ، طول و سایر جزئیات مهم را بهتر برنامه ریزی کنید.

در مورد طول فیلم صحبت کنید ، سعی کنید تا آنجا که ممکن است مختصر باشید در حالی که هنوز همه چیز را سرگرم کننده نگه می دارید. در حالی که ویدیوی با فرم طولانی مدت طولانی است ، اگر مدت زمان اجرای همه ویدئوهای شما بیش از 30 دقیقه باشد ، احتمالاً میزان حفظ بیننده شما آسیب می بیند.

نکته: سعی کنید طول فیلم های مختلف را آزمایش کنید تا آن نقطه شیرین برای نامزدی را پیدا کنید!

 

بیشتر بخوانید: بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

 

مرحله 3: از سریال های خود فیلم بگیرید

نحوه تولید مجموعه IGTV شما بستگی زیادی به بودجه شما و عوامل دیگر دارد.

اگر شما یک کسب و کار بزرگ و با بودجه خوب هستید و پول زیادی برای پس انداز دارید ، ممکن است بخواهید در یک فیلمبردار ، تجهیزات حرفه ای و محل فیلمبرداری سرمایه گذاری کنید.

اما قطعاً لازم نیست!

 حتی مشاغل راه اندازی شده نیز می توانند مشارکت کنند محتوای ویدئویی* عالی* برای IGTV – فقط کمی خلاقیت لازم است.

برای ایجاد یک سری IGTV به بودجه زیادی احتیاج ندارید – iPhone و راه اندازی میکروفن تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

 

نحوه ایجاد سری IGTV

فیلمبرداری سریال IGTV شما نیز نیازی به هفته ها کار ندارد.

از نظر روند ، ما نویسندگان را در روز دوشنبه ملاقات می کنیم که در آن مفاهیم را مطرح کرده و مفاهیم را قفل می کنیم. سپس ما یک اسکریپت تهیه می کنیم و تصمیم می گیریم چه گرافیک و نمایش های صفحه ای را باید انجام دهیم.

از آنجا ، فقط موضوع فیلمبرداری قسمت است.

و واقعاً برای فیلمبرداری از محتوای ویدئویی به یک تن تجهیزات گران قیمت نیاز ندارید! تلفن های ما این روزها ماشین های قدرتمندی هستند ، بنابراین تنها چیزی که برای شروع به آن نیاز دارید نور طبیعی خوب است.

در اینجا چیزی است که ما برای فیلمبرداری Screen Time عادت کرده ایم:

نورپردازی:

نور طبیعی عالی است ، اما همه از این در خانه برکت ندارند. یک چراغ حلقه ای ساده تنها چیزی است که شما نیاز دارید! اما اگر از عینک به دلیل بازتاب استفاده می کنید ، چراغ های حلقه بسیار وحشتناک هستند ، بنابراین ما همچنین از چراغ پر کننده آمازون استفاده می کنیم. برای یادگیری نحوه روشنایی عینک می توانید این ویدئو را تماشا کنید.

صدا: ما یک میکروفون و میکسر حرفه ای داریم ، اما صادقانه بگویم ، اگر نمی دانید چه کار می کنید (مثل ما) مفید نخواهد بود. می توانید میکروفون USB مانند این را امتحان کنید ، یا میکروفونی که فقط به آیفون شما وصل می شود!

Teleprompter: یک teleprompter یک بازی تغییر دهنده برای ضبط محتوای ویدئویی است ، اما گاهی اوقات درد بزرگی در باسن ایجاد می کند. ما این برنامه teleprompter نجات را برای ضبط فیلم های سلفی کشف کردیم ، بنابراین می توانید در حین ضبط خود را ببینید و متن را همزمان ببینید! با علامت علامت رایگان است یا حدود 25 دلار برای حذف علامت علامت.

 

ادامه:

سه پایه: اگر از چراغ زنگ استفاده می کنید ، احتمالاً دارای یک نقطه داخلی برای تلفن شما است ، بنابراین شما آماده هستید! در غیر این صورت ، شما می خواهید برای تلفن خود سه پایه تهیه کنید ، اما به چیزهای شیک احتیاج ندارید ، قیمت آنها در آمازون از 10 دلار شروع می شود.

ویرایش: ما با برنامه Inshot وسواس داریم (به فیلمبردار خود نگویید). کار را انجام می دهد! ما همچنین با استفاده از الگوهایی که طراح ما برای ما در Canva ایجاد کرده است ، گرافیک خود را ایجاد می کنیم ، بنابراین برای هر عنصر ارسال صفحه به منابع طراحی نیاز نداریم.

خوب ، اکنون که نکاتی را در مورد فیلمبرداری دریافت کرده اید ، اجزای خاصی وجود دارد که یک سری عالی IGTV را ایجاد می کند.

 

مرحله 4: ایجاد و اضافه کردن تصاویر جلد سفارشی

شما می خواهید هر ویدئویی قوی شروع شود ، هم در پیش نمایش در اینستاگرام و هم در ویدیو در IGTV. در حالت ایده آل ، در ده ثانیه اول ، می خواهید توضیح دهید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید و چرا برای مخاطبان اهمیت دارد.

بررسی کنید که چگونه سبک و قالب مشابهی برای همه صفحه های عنوان ما استفاده می کند – هر ویدئو دارای صفحه عنوان سفارشی است که نه تنها موضوع ویدیو را منعکس می کند ، بلکه با زیبایی کلی کلی اینستاگرام نیز همخوانی دارد:

همچنین ایده خوبی است که در انتها یک فراخوان برای اقدام (CTA) قرار دهید که از مخاطبان خود بخواهید ویدیو را پسندیده و به اشتراک بگذارند تا بتوانند به تقویت پیام شما کمک کنند!

این مکان همچنین مکانی عالی برای دریافت بازخورد از مخاطبان در مورد موضوعاتی است که آنها می خواهند در ویدیوهای آینده به آنها بپردازید.

 

مرحله 5: به یک سری اضافه یا ایجاد کنید

هنگامی که ویدئوی IGTV شما آماده شد ، می توانید از ویژگی سری جدید IGTV برای سازماندهی محتوای خود در مجموعه ای مانند مجموعه استفاده کنید.

این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که به سازندگان این امکان را می دهد تا محتوای ویدئویی طولانی مدت و طولانی را در IGTV تولید کنند-جدا از سایر ویدئوهای کانال خود.

 

نحوه ایجاد سری IGTV

برای شروع ، با ضربه زدن روی “افزودن به سریال” ، یک فیلم به سریال خود اضافه کنید.

اگر این اولین ویدئوی شما در این سری است ، باید نام و توضیح سری را تنظیم کنید.

ابزارهای جدید همچنین افزودن محتوای IGTV موجود به یک سری را آسان می کند! فقط برگه IGTV را از نمایه خود انتخاب کنید ، روی ویدیویی که می خواهید اضافه کنید ضربه بزنید و روی “ویرایش” کلیک کنید.

گزینه جدیدی با عنوان “افزودن به سری” مشاهده خواهید کرد. از اینجا ، می توانید یک سری جدید ایجاد کنید یا یک سری موجود را انتخاب کنید. برای اتمام ، فقط روی “ارسال” در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

همچنین باید مطمئن شوید که طرفداران خود را تشویق می کنید تا اعلان های مربوط به سری IGTV شما را روشن کنند تا محتوای جدید را هرگز از دست ندهند!

برای راه اندازی اعلان ها ، کافی است روی عنوان سریال (یا نشان) کلیک کرده و در گوشه سمت راست پایین گزینه “Turn on IGTV Notifications” را بزنید.

و بس! با افزودن فیلم های بیشتر به سری IGTV خود ، کافی است این مراحل را دوباره دنبال کنید!

 

مرحله 6: سری خود را تبلیغ کنید

وقتی نوبت به تبلیغ ویدئوهای IGTV شما می رسد ، همچنین مهم است که اینستاگرام را به عنوان یک اکوسیستم غول پیکر با “سطوح” مختلف در نظر بگیرید که می توانید از آن برای ایجاد یک جامعه بزرگتر و محکم تر استفاده کنید-این شامل استوری های اینستاگرام ، پست های فید و موارد دیگر می شود.

“از نظر تبلیغاتی مل; می گوید: “من همیشه از برچسب شمارش معکوس برای تکان دادن قسمت جدید استفاده می کنم.” “من معتقدم که اگر شمارش معکوس را 2-3 روز قبل از پخش ویدئو به اشتراک بگذارید; بهترین کار را می کند-افراد بیشتر احتمال دارد مشترک شوند تا به آنها اطلاع داده شود.”

همچنین می توانید یک هشتگ برای مجموعه IGTV خود ایجاد کنید (مانند #laterscreentime) تا افراد مکان دیگری برای پیدا کردن همه قسمت های عالی شما داشته باشند.

و فراموش نکنید که یک روز پیش نمایش IGTV را در فید اینستاگرام خود در روز اولین ویدئوی خود ارسال کنید تا مخاطبان مطالب شما را از دست ندهند!

اگر می خواهید از جذابیت بیشتری برخوردار شوید; باید در نظر بگیرید که محتوای IGTV خود را برای سایر کانالها مانند YouTube نیز استفاده کنید.

یک هک عالی برای این کار این است که سری IGTV خود را با وضوح 9 × 16 (حالت عمودی) فیلمبرداری کرده و سپس یک تصویر ثابت را به هر طرف ویدئو اضافه کنید تا 16 × 9 شود.

 

نحوه ایجاد سری IGTV

این چیزی است که ما برای استفاده مجدد از محتوا به YouTube ارسال می کنیم.” این یک هک عالی است زیرا اگر YouTube را روی دسکتاپ تماشا کنید ، قاب را خواهید دید ، اما اگر در تلفن همراه تماشا می کنید و تلفن شما عمودی است ، آن را مانند IGTV خواهید دید.

علاوه بر استراتژی هایی که در بالا ذکر کردیم; همچنین باید مدتی را صرف بهینه سازی تصاویر کوچک ، عنوان و توضیحات ویدیوی خود کنید.

به عنوان مثال ، ثبت عکس العمل احساسی یک فرد در تصویر کوچک یک راه عالی برای جلب توجه بیشتر است.

در مورد عنوان شما ، از آنجا که IGTV روی تلفن همراه است ، اکثر عناوین شما کوتاه یا کوچک می شوند. بنابراین بسیار مهم است که در مورد سه کلمه اول تیتر خود سخت فکر کنید ، زیرا اغلب آن چیزی است که اکثر مردم می بینند.

و درست مانند یوتیوب; شما می خواهید کلمات کلیدی مرتبط را به توضیحات خود اضافه کنید تا مردم بتوانند فیلم های شما را در IGTV راحت تر پیدا کنند. این شامل هشتگ ها و برچسب گذاری سایر حساب های اینستاگرام است (به لطف به روز رسانی اخیر; IGTV اکنون پیشنهادات تکمیل خودکار را برای هر دو ارائه می دهد).

 

سری IGTV مرحله 7: موفقیت خود را دنبال کنید

هنگامی که یک ویدئو را در IGTV بارگذاری می کنید; می توانید بینش هایی مانند لایک; نظرات; تعداد بازدیدها; درصد متوسط ​​ویدیوهای دیدنی و حفظ مخاطب را مشاهده کنید.

معیارهایی مانند این هنگام تصمیم گیری در مورد تغییر (در صورت وجود) استراتژی IGTV شما بسیار ارزشمند است. به عنوان مثال ، اگر بینندگان در حد 5 دقیقه کاهش می یابند; می توانید این را به عنوان نشانه ای از این بدانید که ایجاد ویدیوهای بیش از 5 دقیقه ممکن است بهترین استراتژی نباشد.

 

 سری IGTV

از نمایه اینستاگرام خود; روی نماد IGTV ضربه بزنید. این شما را به کانال IGTV خود می رساند.

روی ویدئویی که می خواهید تجزیه و تحلیل خود را برای آن مشاهده کنید ضربه بزنید و هنگامی که پخش فیلم شروع می شود; فقط روی نماد بیضی در سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.

از اینجا ، روی دکمه “مشاهده اطلاعات آماری” ضربه بزنید تا همه تجزیه و تحلیل های مربوط به ویدیوی شما نمایش میدهد.

درست مانند استوری ها و پست های اینستاگرام شما; می توانید ببینید چند بار ویدیوی شما مشاهده; لایک و نظر موجود است.

آمار حفظ مخاطب شما جایی است که باید توجه خود را متمرکز کنید. هر بار که شخص حداقل سه ثانیه از ویدیوی شما را تماشا می کند; “نمای” در IGTV محاسبه می شود. بنابراین اگرچه ممکن است بازدیدهای شما زیاد باشد ، این بدان معنا نیست که بینندگان شما کل ویدیو را تماشا کرده اند.

اما آمار حفظ مخاطب منحصر به IGTV است و به شما اجازه می دهد تا مدت زمان زیادی توجه مخاطبان خود را حفظ کرده باشید. این یک ابزار عالی برای تعیین طول فیلم مناسب برای مخاطبان شما است.

به نرخ میانگین درصد خود توجه ویژه ای داشته باشید. این میزان به عنوان درصد تماشای ویدئوی شما به عنوان میانگین همه نمایش ها محاسبه می شود. بنابراین تصویر واضح تری از میزان تماشای ویدئوی شما توسط همه بینندگان به شما نشان می دهد; حتی اگر آنها به جلو رفته و فقط قسمت های خاصی را تماشا کنند.

ایجاد مجموعه IGTV یک راه باورنکردنی برای رهایی از الگوریتم اینستاگرام و جلب بازدیدکنندگان بیشتر (از جمله بازدیدکنندگان مکرر!) به پروفایل شما است.

اما در پایان روز ، برای ایجاد یک استراتژی شگفت انگیز IGTV; باید مخاطبان خود را درون و بیرون بشناسید و محتوایی ایجاد کنید که واقعاً برای آنها طنین انداز است.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *