بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

محتوا پنهان
1 بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

 

 

بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

چه زمانی بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام است؟ پاسخ کوتاه: بستگی به محل قرارگیری پیروان شما دارد! 12 میلیون پست اینستاگرام را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و دریافت که بهترین زمان کلی برای ارسال در اینستاگرام بین 9 صبح تا 11 صبح EST است. اما شاید بهترین زمان ارسال پست برای مشاغل شما نباشد.


بهترین زمان ارسال در اینستاگرام


بهترین زمان ارسال در اینستاگرام در سال 2021 با توجه به 12 میلیون ارسال

هر حساب اینستاگرام مخاطبان منحصر به فردی دارد که دارای دنبال کننده هایی است که در شهرها; کشورها و مناطق زمانی مختلف قرار دارند – بنابراین مهم است; که بهترین زمان شخصی خود را برای ارسال در اینستاگرام پیدا کنید. در زیر; نحوه پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام توضیح داده شده است; به علاوه ما بهترین زمان ها را برای هر روز هفته تجزیه می کنیم.

 

بیشتر بخوانید: زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

 

چه زمانی بهترین زمان ارسال در اینستاگرام است؟

برای یافتن بهترین زمان ارسال در اینستاگرام در سال 2021 ، ما 12 میلیون پست جهانی اینستاگرام را از حساب های دارای 100 دنبال کننده تا 1 میلیون + دنبال کننده تجزیه و تحلیل کردیم.

اگرچه به طور متوسط ​​بهترین زمان ها برای ارسال پست است; اما اگر می خواهید بیشترین مشارکت را داشته باشید; بهتر است بر اساس مخاطبان منحصر به فرد خود; بهترین زمان های شخصی خود را پیدا کنید.

به موقع بودن همیشه یک عامل مهم در اینستاگرام بوده است ، اما با الگوریتم جدید اینستاگرام از اهمیت بیشتری برخوردار است.

از آنجا که اینستاگرام اکنون محتوای “جدید” را در فیدهای افراد اولویت بندی می کند; بهترین عکس شما برای جلب توجه مطالب خود در مقابل فالوورهای خود این است که وقتی اکثر آنها آنلاین هستند; پست کنید و در برنامه پیمایش کنید.

با این کار می توانید در واقع الگوریتم را هک کنید تا میزان دسترسی شما بیشتر شود و لایک و دنبال کننده بیشتری بگیرید!

آیا می خواهید در مورد یافتن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بیشتر بدانید؟ این راهنمای ویدئویی سریع را بررسی کنید:

 

چگونه بهترین زمان خود را پیدا کنیم:

در اینجا چند ابزار و ویژگی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند; بهترین زمان شخصی خود را برای ارسال در اینستاگرام ناخن بزنید:

اینستاگرام بینایی  می تواند برای یافتن برترین مناطق زمانی شما و مشاهده آنلاین بودن اکثر پیروان شما استفاده شود

صفحات گسترده به شما کمک می کنند آزمایشات ارسال خود را پیگیری کرده و پیشرفت خود را بسنجید

اگر می خواهید از آزمایشات بگذرید و به داده های خوب دسترسی پیدا کنید; یک سیستم عامل بازاریابی اینستاگرام مانند بعدا می تواند کار را برای شما انجام دهد!

 

راه های دیگر برای محاسبه

 

گزینه شماره 1: مناطق برتر زمانی خود را پیدا کنید و از آنلاین بودن دنبال کنندگان خود مطلع شوید

وقتی نوبت به بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام می رسد ، لازم است که درباره مناطق زمانی دنبال کنندگان اینستاگرام خود فکر کنید.

بهترین کاری که می توانید برای یافتن زمان مطلوب ارسال خود برای اینستاگرام انجام دهید; تحقیق در مورد مخاطبان خود با استفاده از ابزار تحلیلی بومی اینستاگرام; اینستاگرام بینایی است.

 اینستاگرام بینایی هر آنچه را که می توانید بخواهید به شما می دهد: شما می توانید مکانهای دنبال کنندگان خود را ببینید; جنسیت آنها; سن آنها و از همه مهمتر وقتی که بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند.

فقط بخاطر داشته باشید که برای دسترسی به بینایی، باید یک نمایه تجاری اینستاگرام یا یک نمایه سازنده  اینستاگرام  راه اندازی کنید.

یکی از مزایای اضافه شده به تغییر نمایه سازنده این است که به داشبورد کارگاه سازنده اینستاگرام که دارای بینش ارزشمند مخاطبان است; از جمله داده های پیشرفته برای آنلاین بودن دنبال کنندگان خود; دسترسی خواهید داشت.

نمایه های سازندگان همچنین به اطلاعات رشد و دادگان کشف دسترسی می یابند:

با استفاده از تجزیه و تحلیل های بعدی  اینستاگرام; می توانید اطلاعات مهم مربوط به پیروان خود; از جمله سن; جنسیت; موقعیت مکانی; زبانها و موارد دیگر را ردیابی کنید.

 

تجزیه و تحلیل های بعدی  اینستاگرام

اینهاانواع معیارها برای تنظیم دقیق استراتژی محتوای شما مناسب هستند!

به عنوان مثال; می توانید از دادگان مخاطب خود برای تعیین مناطق مهم زمانی خود استفاده کنید و بفهمید که پیروان شما از طریق دسک تاپ بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند.

همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل مخاطبان اینستاگرام; برای ردیابی بیشترین فعالیت مخاطبان خود در اینستاگرام و سپس استفاده از آنها برای بهینه سازی زمان ارسال خود استفاده کنید.

هنگامی که درک صحیحی از بهترین زمان ها و روزهای خود برای ارسال در اینستاگرام داشته باشید; می توانید به راحتی پست های خود را در آن زمان ها برنامه ریزی کنید!

اگر ترجیح می دهید خودتان این اعداد را خرد کنید; می توانید یک صفحه گسترده ایجاد کنید تا میزان تعامل شما را هنگام ارسال پست در زمان های مختلف در روزهای مختلف; پیگیری کند.

 

در طول هفته با انتخاب پنج زمان مختلف شروع کنید.

به عنوان مثال; اگر متوجه شدید که پیروان شما بین ساعت 5 عصر تا 9 بعد از ظهر EST بیشترین فعالیت را دارند; برنامه ریزی کنید که پست های شما در ساعت های 5 ، 6 ، 7 ، 8 و 21 ظاهر شوند.

در صفحه گسترده خود ، تعداد پستهای مورد علاقه و نظرها را همراه با تاریخ و ساعت ارسال آنها پیگیری کنید.

هفته بعد ، زمان ارسال پست های خود را برای هر روز تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر روز دوشنبه هفته 1 ساعت 5 عصر پست ارسال کرده اید ، در هفته 2 ساعت 6 بعدازظهر ارسال کنید.

ممکن است چند هفته طول بکشد; اما شما می توانید از این اطلاعات برای کمک به شما در انتخاب بهترین روزها برای به اشتراک گذاری در شبکه های خاص بر اساس مخاطبان خود; همراه با زمان هایی که برای به دست آوردن بازدید در آن روزهای خاص بهتر است; استفاده کنید.

عوامل دیگری که باید در نظر گرفت:

مخاطبان مختلف البته در زمان های مختلف فعال خواهند بود ، بنابراین هیچ قانونی سخت و سریع درباره بهترین زمان ارسال در اینستاگرام وجود ندارد. اما برخی از قوانین کلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

 

شماره 1: عوامل الگوریتم اینستاگرام در به موقع بودن

همانطور که کمی پیش از این اشاره کردیم ، الگوریتم اینستاگرام اهمیت بیشتری به زمان ارسال چیزی می دهد.

بنابراین آیا این به این معنی است که خوراک زمانی به عقب برگشته است؟ نه دقیقا.

اینستاگرام الگوریتم فعلی خود را تنظیم کرد تا در کنار سایر موارد ، محتوای بسیار قدیمی دائماً در خوراک افراد قرار نگیرد. اساساً اولویت را به محتوای جدیدتر می دهد.

تعدادی از فاکتورها بر الگوریتم اینستاگرام تأثیر می گذارند ، از جمله میزان جذب پست و مدت زمان گذراندن افراد برای مشاهده یک پست.

با تغییر اخیر; اینستاگرام اساساً اهمیت (یا وزن) این عوامل را تغییر داده است تا زمانی که افراد ارسال می کنند; تأثیر بیشتری بر آنچه در فید شما ظاهر می شود; داشته باشد.

 

شماره 2: برنامه ریزی برای ارسال های شما می تواند شما را بیشتر درگیر کند

ما قبلاً تا حدودی به این موضوع پرداخته‌ایم – اگر وقتی مخاطبان شما در اینستاگرام بیشتر فعال هستند پست می گذارید; به احتمال زیاد در آن پست تعامل ایجاد می کنید. اما آیا می دانید نامزدی اینستاگرام تأثیر پیچیده‌ای دارد؟

وقتی پستی مورد پسند; نظر و ذخیره بسیاری قرار می گیرد; این تعامل به این معنی است که اینستاگرام پست شما را در خبرهای کاربران بالاتر می برد و به طور بالقوه در صفحه کاوش اینستاگرام جایگاهی پیدا می کند; که به نوبه خود می تواند حتی بیشتر باشد تعامل در پست شما

این یک روند چرخه ای است: تعامل بالاتر منجر به دید بیشتر می شود; که منجر به تعامل بالاتر می شود; که منجر به دید بیشتر می شود. اما همه چیز با ارسال پست در اینستاگرام شروع می شود.

 

شماره 3: ارسال پست برای منطقه (های) فعال ترین زمان شما

اگر مخاطبان اصلی شما در منطقه خاصی مانند کالیفرنیا زندگی می کنند; باید با در نظر گرفتن منطقه زمانی استاندارد اقیانوس آرام (PST) پست ارسال کنید. به همین ترتیب; اگر اکثر پیروان شما در شهر نیویورک مستقر هستند; شما باید در Eastern Standard Time (EST) پست ارسال کنید.

اما اگر پیروان شما در سراسر جهان پراکنده شوند چه می کنید؟ اینجاست که آزمایش به درد شما می خورد!

همچنین; به خاطر داشته باشید که اگر در آمریکای شمالی و انگلیس پیرو دارید; ممکن است متوجه شوید که ارسال در زمان های “عجیب” در منطقه زمانی شما (مانند PST نیمه شب) برای شما عملکرد خوبی دارد زیرا در لندن; انگلیس ساعت 8 صبح است.

آیا یک راهنمای سریع برای بهترین زمان برای ارسال در سراسر جهان می خواهید؟ بعداً با پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار Fohr همکاری کردند تا عادات و روند ارسال تأثیرگذاران برای آینده را تجزیه و تحلیل کنند.

آنها پس از تجزیه و تحلیل هزاران تأثیرگذار و پست های آنها; این زمانهای اصلی ارسال را در سراسر جهان کشف کردند:

البته; شما هنوز هم باید زمان ارسال شخصی خود را پیدا کنید; اما می توانید از یافته های آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید!

 

شماره 4: یافتن بهترین زمان برای ارسال نیز در IGTV و حلقه های اینستاگرام  کاربرد دارد

IGTV و حلقه های اینستاگرام  نیز تحت تأثیر الگوریتم اینستاگرام قرار دارند ، بنابراین بهتر است این ویدیوها را در بهترین زمان نیز ارسال کنید!

از آنجا که داستان های اینستاگرام به مدت 24 ساعت زندگی می کنند ، ارسال داستان های خود در طول سال چندان مهم نیست

اوقات “مطلوب” ما – اگرچه صدمه ای نمی زند!

 

شماره 5: ارسال بیشتر در ساعات خارج از کار به جای روز:

به طور کلی ، بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام زمان ناهار (11 صبح تا 11 شب) و عصرها (7 تا 9 شب) است.

به جای ارسال پست در حالی که پشت میز کار خود هستید; پست های اینستاگرام را در طول روز کاری برنامه ریزی کنید تا در اوقات فراغت نگران آن نباشید!

 

شماره 6: پستهای مهم خود را برای روزهای هفته ذخیره کنید:

این اختلافات اندک است; اما میزان تعامل متوسط ​​اینستاگرام به روز تغییر می کند.

به عنوان مثال; شرکت های B2B ممکن است در طول هفته در حالی که مخاطبان آنها در محل کار هستند; تعامل بیشتری داشته باشند; در حالی که وبلاگ نویسان ممکن است تعطیلات آخر هفته را که مخاطبان آنها وقت بیشتری برای مطالعه پست های خود دارند; بیشتر کنند.

 

نحوه برنامه ریزی برای بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

اکنون که می دانید مخاطبان اینستاگرام شما چه زمانی بیشتر فعال هستند و چگونه بیشترین فعالیت را بر اساس فعالیت مخاطبان خود ایجاد می کنید; آخرین مرحله این است که پست های اینستاگرام خود را برای بهترین زمان شخصی سازی خود برای ارسال در اینستاگرام تعیین کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که شما می توانید پست های اینستاگرام را در سال 2021 تعیین کنید; اما یکی از مهمترین دلایل این است که شما می توانید به طور مداوم در بهترین زمان خود برای ارسال پست در اینستاگرام محتوایی داشته باشید.

شما فقط باید یک بار زمان ارسال خود را انتخاب کنید; و سپس می توانید با انتقال پست ها به تقویم خود; که به طور خودکار برای بهترین زمان شما برنامه ریزی می شود; به راحتی در وقت خود صرفه جویی کنید.

اینستاگرام یک کانال باورنکردنی برای کسب و کارها برای دستیابی به اهداف بازاریابی است; اما در سال 2021 فقط ارسال محتوای هر زمان که بخواهید کافی نیست.

با برنامه ریزی و برنامه ریزی از قبل برای بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام; می توانید تعامل خود را افزایش داد; ترافیک ایجاد کرده و دنبال کنندگان و مشتریان جدیدی کسب کنید!

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *