زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

 

اینستاگرام قابلیت دسترسی جدیدی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد زیرنویس ها را به استوری اینستاگرام و به زودی حلقه های اینستاگرام اضافه کنید. با زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام، مارک ها و سازندگان می توانند در جهت ایجاد یک تجربه فراگیرتر برای جامعه خود تلاش کنند. در اینجا همه مواردی است که باید درباره جدیدترین ویژگی اینستاگرام و نحوه استفاده از آن برای تجارت خود بدانید:


زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام


چگونه می توان به طور خودکار زیرنویس ها را به استوری اینستاگرام خود اضافه کرد

استفاده از برچسب زیرنویس استوری اینستاگرام کاملاً مشابه استفاده از برچسب های دیگر استوری اینستاگرام است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

به دوربین استوری اینستاگرام یا حلقه های اینستاگرام بروید و یک فیلم را از رول دوربین ضبط یا بارگذاری کنید.

پس از بارگذاری یا ضبط ، روی نماد برچسب ضربه بزنید.

برچسب “Captions” را انتخاب کنید.

در این مرحله می توانید از بین چهار قالب متن مختلف، متن را به اطراف صفحه حرکت داده و رنگ را تغییر دهید.

نحوه افزودن زیرنویس به استوری اینستاگرام

و همین! زیرنویس های شما اکنون باید در استوری اینستاگرام شما ایجاد شود.

حتماً زیرنویس ها را قبل از ارسال تماشا و بخوانید زیرا ممکن است اینستاگرام صدای شما را به طور دقیق رونویسی کند. در حال حاضر ، کاربران پس از واقعیت قادر به ویرایش زیرنویس ها نیستند.

توجه: برچسب زیرنویس اینستاگرام فقط در کشورهای انگلیسی و انگلیسی زبان در دسترس است.

دسترسی ندارید؟ در اینجا روش های دیگری برای افزودن زیرنویس اینستاگرام وجود دارد
اگر به برچسب زیرنویس جدید دسترسی ندارید ، نیازی به وحشت نیست.

 اینستاگرام “ابتدا برچسب زیرنویس ها را به استوری راه می اندازد و سپس آزمایش آن را در  حلقه های اینستاگرام شروع می کند ، با راه اندازی گسترده تر”.

خوشبختانه روش های دیگری برای افزودن زیرنویس در این بین وجود دارد.

اولین مورد این است که برای خلاصه نکات مهم صحبت کردن ، پوشش های متنی را در اینستاگرام به صورت دستی اضافه کنید:

 

هک های برتر قرص اینستاگرام برای رشد ویروسی

همچنین می توانید از برنامه های شخص ثالث برای تولید زیرنویس استفاده کنید.

برای سهولت در ایجاد و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام ، در وقت خود صرفه جویی کرده و برنامه های داستان های اینستاگرام خود را با برنامه ریزی برای برنامه ریزی کنید.

این ساده است – فیلم های خود را در بعداً بعنوان کتابخانه رسانه بارگذاری کنید و انتخاب کنید چه زمانی می خواهید در نمایه شما به صورت زنده پخش شوند.

به محض اینکه زمان ارسال داستان ها فرا برسد ، در تلفن خود اعلانی دریافت خواهید کرد و همه پیوندها و متن شما در کلیپ بورد شما کپی می شود.

بهترین قسمت؟ از آنجا که داستان ها را به صورت دستی بارگذاری می کنید ، می توانید برچسب زیرنویس ها را قبل از پخش مستقیم استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که داستان های قابل دسترسی را به اشتراک می گذارید.

 

بیشتر بخوانید: زمان بندی فیلم‌ها در اینستاگرام

 

چرا استوری اینستاگرام و زیرنویس حلقه ها مهم هستند

زیرنویس های استوری اینستاگرام به راحتی خوانده می شوند زیرنویس های فیلم های شما ، هضم محتوای شما را برای جامعه آسان می کنند.

این یکی از ویژگی های مورد انتظار در اینستاگرام بوده است – و دلیل خوبی هم دارد!

به عنوان یک مارک ، محتوای اینستاگرام شما باید تا حد ممکن فراگیر باشد و برچسب زیرنویس جدید اینستاگرام به آن کمک می کند.

زیرنویس ویدیوی اینستاگرام نه تنها برای افرادی که بدون صدا تماشا می کنند مهم است ، بلکه برای کسانی که مشکل شنوایی دارند ضروری است. به خصوص که بیش از 5٪ از جمعیت – 466 میلیون نفر – کم شنوایی را از کار انداخته اند.

اگر کاربری در حال پیمایش از طریق استوری اینستاگرام یا Reels در یک مکان عمومی آرام و بدون هدفون باشد ، این احتمال وجود دارد که از ویدیوی شما خارج شود.

اما ، اگر همان داستان زیرنویس داشته باشد – متوقف کردن ، تماشای و درک فیلم برای مخاطبان شما ناگهان آسان تر می شود.

نکته: اگر می خواهید سطح دسترسی خود را فراتر از زیرنویسهایاستوری اینستاگرام  و حلقه ها بالا ببرید ، اکنون 5 روش را برای دسترسی بیشتر به حساب اینستاگرام خود کشف کنید.

زیرنویس ها می توانند انبوه به ایجاد فضای قابل دسترسی برای هر کسی در جامعه شما کمک کنند – اثبات می کنند که هیچ فکری برای مارک یا تجارت شما نیستند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *