زمان بندی فیلم‌ها در اینستاگرام

زمان بندی فیلم‌ها در اینستاگرام

 

 

آیا می خواهید راهی آسان تر برای برنامه ریزی زمان بندی فیلم‌ها در اینستاگرام داشته باشید؟ برای شروع حاضر هستید؟ در اینجا چگونگی (و چرایی) برنامه ریزی فیلم های اینستاگرام را بیان میکنیم:


زمان بندی فیلم‌ها در اینستاگرام


چگونه می توان فیلم ها را در اینستاگرام زمان بندی کرد

 

چرا باید فیلم ها را به اینستاگرام ارسال کنید

محتوای ویدئویی در حال افزایش است. به گفته ویزول ، 86٪ مشاغل تجاری از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند.

برخلاف یک عکس ، فیلم ها به شما امکان می دهند داستان های عمیق را به اشتراک بگذارید و با جامعه اجتماعی خود کمی لذت ببرید.

ویدئوها همچنین یک روش عالی برای آموزش مشتریان بالقوه در مورد پیشنهادات شما هستند. در حقیقت ، 84٪ از مردم می گویند که ویدیوی یک مارک تجاری آنها را متقاعد به خرید محصول یا خدمات کرده است.

نحوه ایجاد یک استراتژی ویدیویی عالی برای اینستاگرام  را بیاموزید.

 

نحوه برنامه ریزی فیلم ها به اینستاگرام (هیچ اعلانی لازم نیست!)

 اینستاگرام را به عنوان کانال انتشار خود انتخاب کنید و ویدیویی را از کتابخانه رسانه خود در تقویم خود بکشید و رها کنید.

 “انتشار خودکار” را از لیست کشویی انتخاب کرده و تاریخ و ساعتی را که می خواهید پست شما فعال شود انتخاب کنید.

 عنوان خود را بنویسید ، هشتگ هایی به پست خود اضافه کنید ، اولین نظر را تنظیم کنید ، مکان را تعیین کنید و پیوند

Linkin.bio را اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید: سوالات متداول اینستاگرام

 

نکته:

برای برش فیلم خود ، روی “ویرایش ویدیو” ضربه بزنید. روی ذخیره کلیک کنید. ویدیوی شما تنظیم شده است و به طور خودکار در زمان انتخاب شده شما منتشر می شود.

 

توجه:

ویدیوی شما همچنین باید متناسب با نیازهای یک پست بومی اینستاگرام باشد:

طول فیلم ها باید بین 3 تا 60 ثانیه باشد
نسبت ابعاد باید 1.91: 1 به 4: 5 باشد

خواه بخواهید آگاهی از نام تجاری خود ایجاد کنید ، محصولات خود را تبلیغ کنید یا جامعه خود را آموزش دهید ، محتوای ویدئویی می تواند راهی مطمئن برای جلب مشارکت و جذب پیروان بیشتر باشد. در این مقاله زمان بندی فیلم‌ها در اینستاگرام را بیان کردیم.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *