برنامه‌های ویرایش ویدیو در اینستاگرام

برنامه‌های ویرایش ویدیو در اینستاگرام

 

در این مقاله بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو در اینستاگرام را برای شما بیان می‌کنیم. با سایت اینستاگلد همراه باشید.


برنامه‌های ویرایش ویدیو در اینستاگرام


شماره 1: LumaFusion برای همگام سازی آسان حلقه  ها

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که سازندگان برتر چگونه صدای خود را یکپارچه همگام می کنند؟ این موضوع حفظ کردن یا حدس زدن نیست، بلکه از طریق برنامه‌های ویرایش ویدیوی تلفن همراه مانند LumaFusion است .

با نام “قوی ترین ویرایشگر ویدیوی چند آهنگی که تا به حال برای دستگاه های تلفن همراه ایجاد شده است”، می توانید انتظار همه ابزارهای معمولی مانند برش، سرعت، ابعاد و ویرایش های صوتی را داشته باشید.

اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر، مانند توانایی لایه‌بندی صدا، ویدیو و عکس‌ها در یک قاب، و یک میکس آهنگ زنده صوتی، LumaFusion را از دیگر افراد متمایز می‌کند.

ما از LumaFushion برای همگام‌سازی صدای حلقه‌های اینستاگرام خود استفاده می‌کنیم — این سریع و آسان است و دارای ابزارهای اضافی است که به ما کمک می‌کند ویدیوی با بالاترین کیفیت ممکن را ارائه دهیم!

“راستش را بخواهید، LumaFusion شگفت انگیز است. می‌توانید با برش‌بندی مشخص‌تر شوید، و شنوایی‌گرام موسیقی را به شما نشان می‌دهد، بنابراین می‌دانید چه زمانی صدا پخش می‌شود و به راحتی می‌توانید حلقه  ها را از این طریق همگام‌سازی کنید.» می گوید مل.

با LumaFusion می توانید به طور خودکار تا 12 منبع دوربین و چندین آهنگ صوتی را همگام سازی کنید!

 

شماره 2: VSCO برای ایجاد مونتاژ

در حالی که VSCO مدت‌ها مورد علاقه طرفداران برای ویرایش عکس اینستاگرام بوده است ، آیا می‌دانستید که آنها یک ویژگی جدید و جذاب دارند که ویدیوهای کلاژ مانند ایجاد می‌کند؟

ابزار کمتر شناخته شده به شما امکان می دهد چندین عکس و ویدیو را مستقیماً از رول دوربین خود لایه بندی کنید تا “صحنه های” منحصر به فرد ایجاد کنید.

بنابراین، چه به‌دنبال ادای احترام به تولد یا اولین بار در مد هفته خود باشید، ابزار ایجاد چندرسانه‌ای VSCO مطمئناً می‌تواند به داستان‌سرایی ویدیوی شما جان ببخشد.

قیمت: آزمایشی رایگان هفت روزه، سپس 19.99 دلار در سال. سازگاری: iOS و اندروید.

 

شماره 3: InShot برای تغییر اندازه ویدیوها

وقتی صحبت از برنامه های ویرایش ویدیوی تلفن همراه می شود، InShot MVP واقعی است.

نه تنها می‌توانید کوتاه کنید، سرعت دهید، یا فیلترهایی را به فیلم‌های خود اضافه کنید، بلکه InShot برای تغییر اندازه محتوای شما متناسب با ابعاد رسانه‌های اجتماعی نیز عالی است.

«Inshot برای تغییر نسبت تصویر ویدیوی شما واقعاً خوب است. اگر بخواهید چند برش مختلف برای اندازه‌های مختلف انجام دهید، در وقت ما صرفه‌جویی می‌شود،»

برای مثال، استوری‌های اینستاگرام 9:16 هستند، اما اگر یک ویدیو را صرفاً برای فید خود ایجاد می‌کنید، ممکن است بخواهید آن را به نسبت ابعاد مربع برش دهید.

عکاسی در ابعاد مختلف ممکن است زمان زیادی طول بکشد، و ویرایش فیلم برای تناسب با اندازه‌های فریم خاص کار پر زحمتی است – اما اگر از InShot استفاده می‌کنید، این کار دشوار است.

قیمت: رایگان. سازگاری: iOS و اندروید.

 

شماره 4: Splice برای انتقال کلیپ حماسی

وقتی نوبت به ویرایش ویدیوهای بلند و کوتاه می رسد، Splice بهترین انتخاب است.

از استخراج آسان صدا گرفته تا افزودن متن، Splice یکی از بهترین برنامه های ما برای مجموعه ای از ابزارهای تقویت کننده ویدیو است.

اما ویژگی Splice مورد علاقه ما؟ توانایی برش یک انتقال متوسط.

چه در حال ضبط یک چرخش شیک باشید، چه در حال حرکت بر روی چندین مناظر، Splice می تواند به شما کمک کند تا انتقال TikTok شما عملاً نامرئی شود.

Splice گزینه‌های انتقال مختلفی از crossfade، Swipe در سراسر، محو شدن به سیاه و تاری ارائه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه برش شما را به کلیپ بعدی مخفی کنید.

و حتی بهتر؟ Splice در آخرین به‌روزرسانی خود، یک ویژگی نمودار را معرفی کرد تا انتقال فریم‌های کلیدی را حتی با دقت بسیار روان‌تر کند – آیا می‌توانید بگویید، چقدر فاکتور عجب؟!

بنابراین اگر به دنبال تغییر چند کلیپ بعدی خود هستید، باید Splice را به چرخش برنامه ویرایش ویدیو خود اضافه کنید.

قیمت: آزمایشی هفت روزه رایگان، سپس 2.99 دلار در هفته. سازگاری: iOS و اندروید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه مانند یک حرفه ای محتوای ویدیویی ایجاد کنید؟ خود ملکه انتقال، والریا لیپووتسکی را بگیرید ، نکات او را در زیر به اشتراک بگذارید:

 

بیشتر بخوانید: افزودن لینک به استوری اینستاگرام

 

شماره 5: VideoLeap برای الگوهای رفتاری ویدیویی

بیایید با آن روبرو شویم، وقتی صحبت از محتوای ویدیویی ویروسی به میان می آید، الگوهای رفتاری ویدیویی نام بازی هستند .

آنها داغ ترین بلیط در شهر هستند و دلیل خوبی هم دارد.

مل می‌گوید: «مم‌های ویدیویی زمینه بیشتری را به شوخی‌های شما می‌افزایند و به شما امکان می‌دهند کمی عمیق‌تر بروید. همچنین مخاطبان شما را برای مدت طولانی‌تری در پست نگه می‌دارند، زیرا منتظر بخش بعدی مرتبط‌بودن هستند».

کافی است نگاهی به آخرین ساخته‌ی الگوی رفتاری بیندازید – با جمع آوری بیش از 100 هزار بازدید (و تعداد زیاد!):

با استفاده از برنامه ویرایش ویدیوی تلفن همراه، VideoLeap ، می توانید به راحتی یک لایه اضافی (مثلاً متن png) به فیلم موجود خود اضافه کنید. از آنجا می‌توانید لایه اضافه‌شده را به جایی که می‌خواهید منتقل کنید، از طریق ویژگی ردیابی بسیار خوب VideoLeap، آن را برش دهید و شروع یا متوقف کنید.

با یک رابط کاربری ساده، این برنامه به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی را برش داده، ترکیب و لایه بندی کنید تا خلاقیت خود را به الگوهای رفتاری به یاد ماندنی تبدیل کنید.

VideoLeap با قابلیت‌های فراوان فیلم‌سازی، از فیلترهای منحصربه‌فرد گرفته تا ویرایش صدا، انتقال‌های سینمایی و بسیاری موارد دیگر، جلوه‌های ویژه حرفه‌ای تولید می‌کند که شما را مجبور می‌کند «ویرایشگر ویدیو» را به رزومه خود اضافه کنید.

قیمت: رایگان، سپس از 5.99 دلار در ماه. سازگاری: iOS و اندروید.

 

شماره 6: Kinemaster برای Easy Green Screen

قدرت صفحه سبز را نمی توان شکست داد. و در حالی که تعداد زیادی برنامه (از جمله TikTok) وجود دارد که این ویرایش را ممکن می‌سازد، یکی از برنامه‌های مورد علاقه ما باید Kinemaster باشد.

چه بخواهید زمینه بیشتری را برای زمان داستان فراهم کنید یا مخاطبان خود را به مقصدی دوردست منتقل کنید، Kinemaster به شما امکان می‌دهد محتوای جذابی را آپلود، فیلم‌برداری و ایجاد کنید، بدون نیاز به بودجه کلان فیلم.

قیمت: رایگان. سازگاری: iOS و اندروید.

 

شماره 7: CutCap برای جلوه برگشتی صاف

CapCut یکی دیگر از برنامه های همه کاره ویرایش ویدیوی تلفن همراه است که همه زنگ ها و سوت ها را دارد.

ارائه فیلترهای بی عیب و نقص، کتابخانه موسیقی بی پایان; و استیکرها و فونت های پرطرفدار – CapCut به کاربران اجازه می دهد خلاقانه خود را بیان کنند، همه از طریق دستگاه تلفن همراه خود.

اگرچه اگر صادق باشیم; به CapCut می‌آییم تا یک جلوه پرش بدون درز ایجاد کنیم.

ببینید، bounce یکی از آن ویژگی‌هایی است که فقط پیچیده به نظر می‌رسد; اما با قابلیت‌های ساده CapCut، در واقع بسیار آسان است.

به سادگی ویدیو خود را آپلود کنید، یک صدا را انتخاب کنید; پروژه خود را برای اضافه کردن عنصر انیمیشن برش دهید، و voila; شما مقداری پرش ایجاد کرده‌اید.

برای پویایی بیشتر محتوای خود، به ویدیوی بعدی TikTok یا Reels خود مقداری پرش معرفی کنید; این یک ویرایش کوچک است که دنیایی از تفاوت را ایجاد می کند!

قیمت: رایگان. سازگاری: iOS و اندروید.

 

 8: Prequel برای پوشش های زیبایی شناختی

نشستی؟ چون ما خبرهای مهمی داریم. ترفند برای ایجاد محتوای ویدیویی چشم نواز یک پوشش است.

و با برنامه Prequel; به تمام نیازهای همپوشانی خود دسترسی خواهید داشت.

با محتوای ویدئو تبدیل شدن به تنها به عنوان محبوب – اگر نه با ارزش تر; به عنوان پست عکس، این مهم است که فیلم ها را به اشتراک بگذارید مطابقت با سبک زیبایی شناسی و خود را به طور کلی.

با تقویت محتوای خود با یک پوشش خیره کننده; می توانید یک داستان زیبا از نظر زیبایی شناسی تعریف کنید; در حالی که یک لایه رازل، خیره کننده اضافه کنید.

با بیش از 800 افکت و فیلتر; و قالب‌های فوق‌العاده آسان، Prequel بهترین گزینه برای ایجاد همپوشانی‌های ویدیویی از پیش تعیین‌شده و خیره‌کننده تنها با چند ضربه است.

به‌علاوه، می‌توانید تنظیماتی مانند کنتراست، نوردهی; وضوح و موارد دیگر را در ویرایشگر ویدیو انجام دهید — برد-برد!

قیمت: رایگان. سازگاری: iOS و اندروید.

 

برنامه‌های ویرایش ویدیو در اینستاگرام

بسیار خوب، اکنون که شاهکار خود را خلق کردید; زمان آن رسیده است که به فکر یک استراتژی پست برای همه ویدیوهای جدید و بهبود یافته خود باشید.

با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه (و تعداد زیادی از کاربران !) TikTok فضایی است که به محتوای شما اجازه می‌دهد بدرخشد; و در عین حال به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کند و تعامل شما را به طور جدی افزایش دهد.

خوشبختانه با ابزار زمان‌بندی TikTok Later’s; شما به صفحه رسانه اجتماعی خود اضافه نخواهید کرد (ما قول می‌دهیم!).

می‌توانید همه پست‌های TikTok خود را در کنار سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید; تا حجم کاری خود را ساده کنید و در زمان زیادی صرفه‌جویی کنید.

و هنگامی که زمان ارسال است; همه چیزهایی را که نیاز دارید مستقیماً به دستگاه تلفن همراه خود تحویل خواهید گرفت!

چه بخواهید آگاهی از برند ایجاد کنید; محصولات خود را تبلیغ کنید، یا به جامعه خود آموزش دهید; محتوای ویدیویی با یک ویرایش خیره کننده راهی مطمئن برای افزایش تعامل و جذب فالوورهای بیشتر است.

مجهز به یک استراتژی ارسال موثر; و فیلم های پیشرفته شما; می توانید در کمترین زمان به چشمان بیشتری دست پیدا کنید و جامعه خود را رشد دهید! در این مقاله بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو در اینستاگرام را برای شما بیان کردیم.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *