تبلیغات با IGTV اینستاگرام

تبلیغات با IGTV اینستاگرام

 

سال گذشته; اینستاگرام آزمایش تبلیغات IGTV را برای تعدادی از سازندگان مستقر در ایالات متحده آغاز کرد. در حال حاضر; تبلیغات IGTV برای بیشتر سازندگان در همه جهان پخش می شود. حاضر به شروع به کار با تبلیغات IGTV هستید؟ در اینجا همه مواردی است که لازم است درباره تبلیغات با IGTV اینستاگرام بدانید بیان می شود.


تبلیغات با IGTV اینستاگرام


تبلیغات IGTV راهی جدید برای ایجاد درآمد از محتوای IGTV توسط سازندگان است.

طبق قوانین اینستاگرام ; هنگامی که کاربر برای دیدن یک فیلم IGTV از دکمه پیش نمایش کلیک می کند; تبلیغات ظاهر می شوند. آنها فیلم های عمودی بهینه شده برای تلفن همراه خواهند بود و تا 15 ثانیه طول می کشند. در بیانیه‌ای; اینستاگرام گفت: “اکنون بیش از هر زمان دیگر; بسیار مهم است که سازندگان بتوانند از اینستاگرام برای رشد نام تجاری شخصی خود استفاده کنند و بتوانند هزینه های زندگی خود را تأمین کنند.” تبلیغات IGTV آخرین ویژگی با هدف کمک به سازندگان برای کسب درآمد از محتوای خود در این نرم افزار است. در اکتبر سال 2020; اینستاگرام اتاق لایو را راهی برای برای دریافت “نکات” پولی از بینندگان در طول پخش زنده اینستاگرام اعلام کرد.

 

بیشتر بخوانید: افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

 

درآمد IGTV چقدر است؟

برای سازندگان; IGTV از زمان راه‌اندازی در سال 2018 (خارج از همکاری با مارک های پولی و بازاریابی شرکت های وابسته) یک پلت فرم چالش برانگیز برای کسب درآمد است. از طرف مقابل; یوتیوب پر از گزینه های کسب درآمد است; یوتیوبرهای معروف از 3 دلار به 10 دلار در هر 1000 بازدید ویدیو درآمد کسب می کنند. با این حال; همه اینها باید با تبلیغات IGTV تغییر کند.

این به طور ناگهانی IGTV را به یک بستر جذاب تر برای سازندگان در اینستاگرام تبدیل می کند; که ممکن است قبلاً برای اشتراک “رایگان” محتوا انگیزه نداشته باشند و هنگامی که ریلز اینستاگرام به یک ویژگی کاملاً پذیرفته‌شده منتقل می شود; می توان انتظار داشت که IGTV دوباره سهم بیشتری از توجه را به خود جلب کند; و این یک تاکتیک عالی برای رشد اینستاگرام است. IGTV یک کانال باورنکردنی برای محتوای با فرم طولانی‌تر است که به جزئیات می پردازد.

این کانال عالی برای نمایش محصولات است. نوعی از محتوا که واقعاً مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد و به ایجاد روابط طولانی مدت کمک می کند. با پیشرفت گزینه های کسب درآمد در همه زمان ها; اکنون زمان مناسبی برای تجدید نظر در استراتژی IGTV خود به عنوان یک سازنده است.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *