افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

 

 

استوری اینستاگرام

با استفاده از افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام می توانید موسیقی و شعر را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید یا ایجاد موسیقی متن جالب برای انجمن خود. با این حال; برچسب موسیقی استوری اینستاگرام کاملا فراوان است. بسیاری از کاربران; کتابخانه موسیقی محدودی دارند یا دسترسی ندارند. در این پست وبلاگ; ما در حال اشتراک گذاری چگونگی افزودن موسیقی در استوری اینستاگرام برای شما هستیم; و اینکه چرا برخی از حساب ها دسترسی ندارند.


افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام


 چگونه می توان موسیقی را در استوری های اینستاگرام اضافه کرد

آماده اضافه کردن موسیقی متن به استوری اینستاگرام خود هستید؟ مراحل زیر را دنبال کنید. در کمترین زمان استوری هایی را با آهنگ دلخواه خود ارسال خواهید کرد. ابتدا آخرین نسخه برنامه اینستاگرام  را در iOS یا Android بارگیری کنید. بعد; دوربین اینستاگرام استوری را باز کنید و یک عکس یا فیلم بگیرید یا بارگذاری کنید.

پس از انجام این کار; روی دکمه برچسب ها در بالای صفحه ضربه بزنید و برچسب موسیقی را انتخاب کنید. این کتابخانه موسیقی اینستاگرام  را باز می کند; جایی که هزاران آهنگ برای انتخاب پیدا خواهید کرد. می توانید از میان آهنگ های پیشنهادی “برای شما” پیمایش کنید; بر اساس دسته ها مرور کنید یا آهنگ خاصی را جستجو کنید.

هنگام باز کردن برچسب موسیقی در اینستاگرام; از برگه For You و برگه Browse عکس بگیرید کتابخانه موسیقی اینستاگرام مملو از آهنگ ها و هنرمندان محبوب مانند بیانسه; Guns N ’Roses و آریانا وجود دارد. همه اینها به لطف همکاری فیس بوک با مارک ها ضبط شده است.

 

بیشتر بخوانید: پست اسلایدی اینستاگرام

 

توجه:

اگر یک حساب کاربری دارید; به دلیل توافق نامه های صدور مجوز اینستاگرام; ممکن است فقط موسیقی محدودی داشته باشید. هنگامی که از انتخاب آهنگ خود راضی هستید; می توانید آهنگ را به جلو و عقب برگردانید تا دقیقاً قسمت متناسب با استوری شما را انتخاب کنید.

همچنین می توانید مدت زمان پخش کلیپ موسیقی را انتخاب کنید (حداکثر 15 ثانیه است). اگر متن ترانه ای که انتخاب می کنید در دسترس است; باید روی صفحه شما ظاهر شود. سپس می توانید قلم ها و طرح های مختلفی برای آنها انتخاب کنید و آن قسمت از آهنگ را که می خواهید پخش کنید ویرایش کنید.

وقتی کسی استوری شما را تماشا می کند; می تواند متن را لمس کند تا درباره هنرمند بیشتر بیاموزد یا آهنگ را گوش دهد. سرانجام; می توانید با ضربه زدن بر روی برچسب قبل از انتشار; ظاهر آن را سفارشی کنید: اکنون آماده ارسال پیام به استوری اینستاگرام هستید. طبق معمول; می توانید GIF; نظرسنجی یا حتی هشتگ اضافه کنید. سپس روی دکمه ” استوری شما” در پایین صفحه ضربه بزنید و همه چیز آماده است.

 

چرا نمی توانم به استوری های اینستاگرامم موسیقی اضافه کنم؟

هنگامی که برچسب موسیقی برای اولین بار معرفی شد; فقط در “کشورهای منتخب”; از جمله استرالیا ، نیوزیلند ، فرانسه ، آلمان ، سوئد ، انگلستان و ایالات متحده در دسترس بود. این ویژگی از آن زمان بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و کانادا در سال 2020 به این لیست اضافه شد. اگر در یکی از کشورهایی نیستید که به برچسب موسیقی دسترسی داشته باشید; متأسفانه در حال حاضر کار دیگری نمی توانید انجام دهید.

اگر در کشوری زندگی می کنید که این ویژگی در دسترس است اما ظاهراً آنطور که انتظار دارید کار نمی کند; ممکن است به یکی از این دلایل باشد:

شما باید برنامه خود را به روز کنید. اینستاگرام مرتباً به روزرسانی های جدید را ارائه می دهد; بنابراین ممکن است شما از یک نسخه قدیمی استفاده کنید!

شما از یک حساب کاربری استفاده می کنید که به دلیل محدودیت های صدور مجوز به حساب های کسب و کار می توان به جای گزینه های محبوب تر; آهنگی با حق امتیاز را انتخاب کرد. در عوض می توانید به یک پروفایل اینستاگرام معمولی پروفایل را تغییر دهید. پس اگر به آهنگ های خاصی دسترسی ندارید دارای حساب تجاری اینستاگرام هستید.

نتیجه

شما در حال تبلیغ یک محتوای مارک دار هستید. در قوانین اینستاگرام آمده است که تبلیغات محتوای مارک دار باید از GIF ، شکلک ، موسیقی و بیش از یک برچسب جلوگیری کند. مشخص نیست که سایر کشورها به برچسب موسیقی چه زمانی دسترسی خواهند داشت و آیا محدودیت های صدور مجوز اینستاگرام برای حساب های تجاری تغییر می کند; اما ما شما را به روز می کنیم.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *