امروز: چهارشنبه ( ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

پست اسلایدی اینستاگرام

برنامه‌ریزی پست‌های اسلایدی اینستاگرام

 

 

پست‌های اسلایدی اینستاگرام

پست های اسلایدی اینستاگرام; که به عنوان پست های گالری یا چند عکس نیز شناخته می شوند; یک روش همه کاره برای به اشتراک گذاشتن حداکثر 10 عکس و فیلم در یک پست اینستاگرام است.


 پست‌های اسلایدی اینستاگرام


چگونه می توان پست ها را برنامه ریزی کرد

پست های اسلایدی اینستاگرام را می توان به روش های مختلفی و با یک استراتژی مناسب خلاقانه استفاده کرد. می توانید سطح تعامل را افزایش دهید; میل به تجارت را افزایش دهید و حتی فروش محصول را افزایش دهید.

از آنجا که فقط اولین تصویر در شبکه اینستاگرام شما نمایش داده می شود; اسلاید راهی عالی برای اشتراک محتوای معتبر و پشت صحنه; به مخاطبان خود و زیبایی اینستاگرام می باشد.

و به لطف قالب; آنها برای به اشتراک گذاشتن استوری های آموزشی با مخاطبان شما عالی هستند. این می تواند برای افزایش آگاهی در مورد یک هدف اجتماعی; یا توضیح ارزش یک محصول یا خدمات عالی باشد.

در نتیجه; پست های اسلایدی یک قالب محبوب در اینستاگرام است.

 

بیشتر بخوانید: اجرا حسابرسی اینستاگرام

 

مرحله شماره 1: تصاویر یا فیلم های خود را انتخاب کنید

به Later در وب بروید.

به تقویم بروید و مطمئن شوید نمایه درست انتخاب شده است.

در کتابخانه رسانه خود; یک یا چند تصویر یا فیلم را برای پست اسلایدی خود بررسی کنید.

برای برنامه ریزی; موارد رسانه را به تقویم خود بکشید یا روی ارسال چند عکس کلیک کنید.

برنامه پست های اسلایدی اینستاگرام را برنامه ریزی کنید.

 

مرحله شماره 2: پست اسلایدی خود را ویرایش کنید

برای پست خود زیرنویس بنویسید.

با توجه موارد رسانه; آنها را مرتب کنید.

برای برش و افزودن فیلترها; روی ویرایش موارد رسانه جداگانه ضربه بزنید.

تاریخ و زمان برنامه ریزی را تغییر دهید.

ذخیره را کلیک کنید.

اینستاگرام نیاز دارد که همه عکس ها و فیلم ها همان محصول (مربع; منظره یا پرتره) باشند. اگر آنها یکسان نباشند; اینستاگرام به طور خودکار همه عکس ها را به نسبت تصویر اول برش می دهد.

برای تعیین یک پست اسلایدی اینستاگرام در تلفن همراه (iOS یا Android).

هنگامی که پست خود را برنامه ریزی کردید; زمان دستیابی به زمان انتشار; یک اعلان برنامه تلفن همراه دریافت خواهید کرد.

پست های اسلایدی اینستاگرام باید از طریق انتشار اعلان تلفن همراه منتشر شود. به دلیل محدودیت های اینستاگرام امکان انتشار خودکار آنها وجود ندارد.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *