اجرا حسابرسی اینستاگرام

محتوا پنهان
1 اجرا حسابرسی اینستاگرام

اجرا حسابرسی اینستاگرام

 

 

اجرا حسابرسی اینستاگرام

شما چند ماه یا چند سال از اینستاگرام استفاده کرده اید; اجرای حسابرسی اینستاگرام برای مارک یا تجارت خود هرگز ایده بدی نیست. اما بهترین روش برای انجام ممیزی در اینستاگرام چیست؟ در این پست وبلاگ; ما بهترین روش های خود را برای اجرا حسابرسی اینستاگرام و همچنین یک چک لیست بارگیری رایگان برای کمک به شما در مسیر به اشتراک گذاشتن بیان می کنیم.


اجرا حسابرسی اینستاگرام


حسابرسی اینستاگرام چیست؟

اجرا حسابرسی اینستاگرام فرصتی برای اطمینان از همسویی حساب شما با اهداف تجاری شما است. این را به عنوان تمیز کردن بهاری پیج تصور کنید; فقط به جای گردگیری طرفداران; شما محتوای اینستاگرام خود را جلا می دهید. هدف نهایی این است که اطمینان حاصل کنید که هر پست فید; استوری ; Reel یا ویدیوی IGTV که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید به پشتیبانی اهداف تجاری شما کمک می کند.

 

چگونه حسابرسی اینستاگرام اجرا کنیم

اجرا حسابرسی اینستاگرام بسیار آسانتر است از آنچه به نظر می رسد. این یک فرایند ساده است که به شکوفایی و رشد کسب و کار شما کمک می کند. برای انجام حسابرسی اینستاگرام; ابتدا باید اهداف تجاری و KPI (شاخص های کلیدی عملکرد) خود را در نظر بگیرید; زیرا آنها بنیادی هستند که استراتژی خود را بر اساس آن بنا می کنید. از آنجا می توانید تمام حضور خود در اینستاگرام را از زیبایی بصری گرفته تا هشتگهایی که استفاده می کنید; بررسی کنید.

 

اگر به دنبال یک روش کامل برای اجرا حسابرسی اینستاگرام هستید; مراحل زیر را دنبال کنید :

 

  • اهداف و KPI ها
  • ابزار بازاریابی
  • انجمن و پیروان
  • محتوای اینستاگرام
  • مارک; صدا و زیبایی شناسی
  • بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید
  • استراتژی های رشد
  • هشتگ ها
  • تجزیه و تحلیل

 

مرحله شماره 1: اهداف اینستاگرام خود را تعیین کنید و KPI ها را شناسایی کنید

قبل از اجرا حسابرسی اینستاگرام; ، مهم است که یک قدم به عقب برگردید و اهداف بازاریابی اینستاگرام خود را در نظر بگیرید.

وقتی صحبت از آن می شود; حساب اینستاگرام شما باید نتیجه‌ی تلاش های بازاریابی و تجاری شما باشد.

برای شروع کار; از خود بپرسید: اهداف تجاری شما چیست و آیا آنها با اهداف اینستاگرام شما همسو هستند؟

به عنوان مثال; اگر شما یک کسب و کار جدید هستید; ممکن است بر روی جذب مشتری های هدف خود متمرکز باشید. با این کار; هدف اینستاگرام شما باید به طور کلی دنبال کننده و رشد تعامل باشد.

از طرف دیگر ، اگر یک مارک تجاری الکترونیکی مستقر هستید; ممکن است هدف تجاری شما تولید و فروش باشد. برای تکمیل این هدف در اینستاگرام; می توانید استراتژی هایی برای ایجاد ترافیک از طریق ابزارهای خرید اینستاگرام ایجاد کنید.

پس از تعیین اهداف; مطمئن شوید که می توانید آنها را به طور دقیق اندازه گیری کنید. برای این کار می توانید چندین KPI تنظیم کنید تا برای هر هدف ردیابی شود.

KPI هر معیاری است که می تواند برای اندازه گیری موفقیت برای یک هدف خاص استفاده شود. به عنوان مثال; اگر هدف شما افزایش تعامل است; KPI شما تعداد نظرات; پسندیدن ها و DM های دریافتی شما خواهد بود.

 

مرحله شماره 2: ابزارهای بازاریابی خود را مرور کنید

قبل از اینکه به جزئیات دقیق استراتژی محتوای خود بپردازید; وقت بگذارید تا روند کار اینستاگرام خود را به پایان برسانید.

تعداد زیادی ابزار مفید وجود دارد که می تواند به ساده سازی فرآیندهای شما کمک کند و همچنین در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند.

 

بیشتر بخوانید: ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام

 

برنامه ریزی و انتشار خودکار پست های اینستاگرام

پیش نمایش خبر خود را با Planner اینستاگرام پیش نمایش کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را با ذکر نام ها ، برچسب ها ، هشتگ ها یا جستجوی نمایه جمع آوری کرده و مستقیماً به کتابخانه رسانه خود اضافه کنید.
زیرنویس ها (با فاصله!) را به صورت انبوه بنویسید.
پست فید و تجزیه و تحلیل استوری ها را در یک داشبورد با کاربرد آسان نظارت کنید.
پاسخ به نظرات.
انتشار خودکار اولین نظر (راهی عالی برای پنهان کردن هشتگ ها برای قابلیت کشف بیشتر!).
و این همه نیست – همچنین ابزاری وجود دارد که می تواند کل پروفایل شما را قابل کلیک کند; بنابراین می توانید دنبال کنندگان را به وب سایت یا وبلاگ خود هدایت کنید: Linkin.bio.

 از طریق اینستاگرام فرمان دهید.
با Linkin.bio، می توانید دائماً URL را تغییر دهید یا تماس با عمل (CTA) را در بیوگرافی اینستاگرام خود تغییر دهید و یک صفحه قابل کلیک برای همه پست های خود ایجاد کنید.

از اینستاگرام به صورت رایگان فرمان دهید.

بعداً با Linkin.bio کار بیو خود را برای شما انجام دهید.

 

مرحله شماره 3: سطح تعامل خود را ارزیابی کنید

اجرا حسابرسی اینستاگرام برای تعامل بسیار مهم است. به منظور اینفلوئنسر یا یک مارک تجاری در اینستاگرام; موارد زیر را از خود بپرسید:

آیا من در حال پاسخ به نظرات و پیام های مستقیم (DM) هستم؟
من دنبال مشاغل و سازندگان همفکر هستم؟
آیا من با حساب های دیگر تعامل دارم؟
من UGC را جمع می کنم؟
آیا من مشغول به فالوئرهای خود هستم؟
تعامل می تواند برای همه معنای متفاوتی داشته باشد ، اما در نهایت; به مکالمه دو طرفه با پیروان شما برمی گردد.

اینستاگرام مکانی عالی برای ایجاد یک اجتماع است و این مستلزم ایجاد روابط با افراد است; خواه هر روز صبح 30 دقیقه پاسخگویی به DM ها باشد یا یک روز در میان یک ساعت را تعیین کنید تا با دایرکتها ارتباط برقرار کنید.

 

چگونه اینستاگرام خود را با محتوای معتبر رشد دهیم

پاسخ به پست های دارای برچسب در رابطه با نام تجاری شما به همان اندازه مهم است.

از این گذشته ، این افراد به اندازه کافی برند شما را دوست دارند تا در این باره پست ارسال کنند; بنابراین باید در ازای آن مقداری عشق به آنها نشان

دهید.

و اگر محتوای تولید شده توسط کاربر که در آن برچسب گذاری شده‌اید متناسب با اهداف اینستاگرام شما است; می توانید دوباره آن را در خبرخوان یا استوری خود ارسال کنید. این اغلب می تواند جامعه شما را به ادامه اشتراک و صحبت درباره محصول شما ترغیب کند: یک برد-برد!

 

ایده های خلاقانه ارسال اینستاگرام

نکته: اگر برای پیگیری UGC خود تلاش می کنید; می توانید از ویژگی های محتوای ایجاد شده توسط کاربران برای کمک به شما; در بررسی و مدیریت هجوم مطالب استفاده کنید.

 

مرحله شماره 4: محتوایی را که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید مرور کنید

برای رشد حساب اینستاگرام خود; باید در استراتژی محتوای اینستاگرام خود خلاق باشید.

آیا از تمام قالب های اینستاگرام به نفع خود استفاده می کنید؟

قالب های محتوایی مختلفی وجود دارد که می توانید به اشتراک بگذارید: استوری های اینستاگرام، پست های Feed ، Reels ، IGTV ، اینستاگرام Lives ، Guides و پست های قابل خرید.

 

نحوه انجام ممیزی اینستاگرام

مخلوط محتوای شما باید کاملاً گرد باشد و نمایشی جامع از برند شما باشد. به علاوه ، به اشتراک گذاشتن ترکیبی از قالب های محتوا باعث می شود همه چیز برای مخاطبان شما تازه و هیجان انگیز باشد.

بعلاوه ، شناخته شده است که اینستاگرام بیشتر در معرض قالب های محتوای جدید قرار می گیرد ، بنابراین هرگز زمان بهتری برای آزمایش ویژگی های جدیدتر مانند Reels اینستاگرام Live Rooms اینستاگرام نبوده است.

علاوه بر قالب هایی که استفاده می کنید ، ارزیابی کنید که محتوای شما از لحاظ بصری از نام تجاری شما پشتیبانی می کند. آیا مشخص است که برند شما براساس جدیدترین پست های شما چیست؟

به عنوان مثال ، اگر یک تجارت الکترونیکی هستید ، می خواهید محصولات خود را در قسمت اصلی و مرکزی استراتژی محتوای خود قرار دهید – ترکیبی سالم از عکس های بازاریابی محصول و محتوای سبک زندگی متناسب با آن.

و فراموش نکنید که استراتژی استوری های اینستاگرام خود را مرور کنید.

استوری های اینستاگرام اغلب یک روش مکالمه‌ای برای برقراری ارتباط با مخاطبان است و می تواند برای رشد تعامل ، ایجاد آگاهی از نام تجاری ، هدایت ترافیک به وب سایت شما و حتی فروش تجارت الکترونیکی عالی باشد.

برنامه ریزی زودهنگام مطالب به شما کمک می کند زیبایی مداوم داشته باشید و مرتباً پست ارسال کنید ، این امر در هنگام تلاش برای جذب دنبال کنندگان بیشتر بسیار مهم است.

 

مرحله شماره 5: مارک تجاری ، صدا و زیبایی خود را بررسی کنید

اکنون که قالب های محتوا را پوشش داده‌اید; می توانید از مارک تجاری بصری; تن صدا و زیبایی کلی استفاده کنید.

این عوامل اولین تأثیر قوی را برای مخاطبان شما ایجاد می کنند و می توانند عامل ایجاد یا شکستن در مورد اینکه شخصی تصمیم می گیرد پروفایل شما را دنبال کند یا نه باشد.

روی عکس نمایه خود; جلدهای برجسته استوری های اینستاگرام و پست برتر اخیرتان تمرکز کنید.

مخاطبان شما باید درک کنند شما چه کسانی هستید و چه چیزهایی را ارائه می دهید; بدون اینکه نیازی به جستجوی بیش از فقط دو پست داشته باشد.

حتی چیزی به سادگی رنگ هایی که انتخاب می کنید; می تواند تأثیر بسزایی در درک برند شما و افرادی که انتخاب می کنند شما را دنبال کند; داشته باشد.

از هر جهتی که تصمیم گرفتید بروید; مطمئن شوید که با ارزش برند شما مطابقت دارد.

 

نکته :

تمام کانالهای اجتماعی خود را برای انسجام مرور کنید; داشتن نام و عکس پروفایل یکسان; در همه نرم افزارهای شبکه اجتماعی و سایت های شما; قابلیت کشف شما را بهبود می بخشد و یک تجربه منسجم ایجاد می کند.

اگر یکی از فالووهای TikTok شما را با یک نام بشناسد و نام دیگری را در اینستاگرام انتخاب کنید; ممکن است فالوورهای بالقوه خود را از دست بدهید.

 

مرحله شماره 6: بیوگرافی اینستاگرام خود را ارزیابی کنید

در حالی که محدود به 150 حرف است; بیوگرافی اینستاگرام شما باید در قلب تجارت شما قرار بگیرد و توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند.

لحظه ای وقت بگذارید و به این سوالات پاسخ دهید:

آیا بیوگرافی اینستاگرام من در همه نرم افزارهای شبکه اجتماعی و سایت ها دقیق و مشابه است؟
نام فیلد من توصیفی است؟
آیا بیو اینستاگرام من به طور مختصر مارک من را توضیح می دهد یا دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
من از کلمات کلیدی توصیفی استفاده کرده‌ام؟
آیا من پیوند موجود در بیوگرافی خود را بهینه می کنم؟
اینستاگرام فقط به کاربران یک لینک قابل کلیک در بیوگرافی خود می دهد و آن را به یک قطعه بسیار ارزشمند از املاک و مستغلات تبدیل می کند.

می توانید از پیوند موجود در بیوگرافی خود برای هدایت بازدید به وب سایت ، یک صفحه محصول خاص ، پست وبلاگ یا موارد دیگر استفاده کنید. اما تغییر دائمی URL و CTA با هر پست می تواند دردسر ساز شود.

 

نکته:

برای به حداکثر رساندن فرصت های پیوند خود بدون استفاده از به روزرسانی دستی برای هر پست جدیدی که به اشتراک می گذارید; از ابزاری مانند Linkin.bio توسط استفاده کنید.

 

مرحله شماره 7: استراتژی های رشد خود را مرور کنید

با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه; یک الگوریتم فوق العاده هوشمند و تعداد زیادی مارک تجاری خلاق در اینستاگرام; اگر بخواهید حساب خود را رشد دهید ، می تواند فضایی رقابتی باشد.

سوالات زیر را از خود بپرسید:

آیا من محتوای اینستاگرام خود را در کانال های دیگر تبلیغ متقابل می کنم؟
از هشتگ و برچسب مکان برای افزایش قابلیت کشف استفاده می کنم؟
برای ایجاد محتوای پشتیبانی شده با اینفلوئنسرها همکاری می کنم؟
من با مارک های همفکر همکاری می کنم تا میزگردها; خریدها و سایر کمپین های بازاریابی مشترک را برگزار کنم؟
آیا من تبلیغات اینستاگرام را اجرا می کنم یا پست های اینستاگرام را تقویت می کنم؟
من GIF های اینستاگرام یا جلوه های AR خود را در استوری های اینستاگرام ایجاد کرده‌ام؟
اگر استراتژی های رشد را برای نام تجاری یا کسب و کار خود در اینستاگرام اجرا نمی کنید; با استفاده از هشتگ و تبلیغ متقابل محتوای خود در سایر کانال های رسانه های اجتماعی; شروع به کار کوچک کنید.

 

به عنوان مثال

اگر در TikTok هستید; مخاطبان TikTok خود را به حساب اینستاگرام خود هدایت کنید:

اتصال حساب اینستاگرام خود به TikTok
ایجاد یک استوری جذاب 2 بخشی; با قسمت 1 در TikTok و قسمت 2 در اینستاگرام
تبلیغ ویژه تبلیغاتی ویژه جامعه اینستاگرام شما
آنچه را که در اینستاگرام ارائه می دهید به اشتراک بگذارید
یکی دیگر از روش های عالی برای افزایش رشد اینستاگرام شما; کار در کنار مارک ها و تأثیرگذارها با استفاده از تاکتیک هایی مانند همکاری ، هدایا ، محتوای Reels یا تصاحب استوری های اینستاگرام است.

همکاری با مارک های همفکر و اینفلوئنسرها راهی عالی برای معرفی حساب کاربری خود به مخاطبان جدید است که شاید قبلاً هرگز به آنها نرسیده‌اید.

هنگامی که یک کاربر اینستاگرام از طریق تأثیرگذار یا مارکی که به آن اعتماد دارد; نمایه شما را کشف می کند; اگر علاقمندی مشابهی داشته باشد یا از هر نظر مناسب برند شما باشد; دکمه دنبال کردن را می زند.

به علاوه; مشارکت ها نباید پیچیده و پرهزینه باشند!

مهمتر اینکه با چه کسانی شریک هستید; شما شریک زندگی و مخاطبان خود باید از این همکاری بهره مند شوید.

 

مرحله شماره 8: استراتژی هشتگ خود را ارزیابی کنید

آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید; هشتگ ها یک استراتژی رشد بسیار ارزشمند برای هر برند هستند.

بیایید با چند سوال اساسی هشتگ شروع کنیم:

آیا من هشتگ های مربوطه را برای نام تجاری و مخاطب خود انتخاب می کنم؟
یا حداقل یک هشتگ مارک دار دارم که به طور مداوم از آن استفاده کنم؟
و اینکه آیا من به جای انواع گسترده با میلیون ها پست از هشتگ های برجسته استفاده می کنم؟
وقتی هشتگ های خود را مرور می کنید; به این مسئله که آیا هشتگ های مناسب برای کسب و کار خود استفاده می کنید یا نه; تمرکز کنید.

بهتر است به جای استفاده از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام; هشتگ هایی را که کوچکتر; جذاب تر و دارای مخاطبان درگیر مرتبط با صنعت شما هستند; پیدا و استفاده کنید.

 

چگونه می توانید این هشتگ ها را پیدا کنید؟

بهترین راه این است که بگردید و ببینید مخاطبان; رقبا و رهبران صنعت شما از چه هشتگ های اینستاگرام استفاده می کنند.

استفاده از هشتگ های مربوطه می تواند راهی عالی برای کمک به الگوریتم اینستاگرام باشد تا بتواند جایگاه شما را تشخیص دهد و محتوای شما را بر اساس علایق خود به مخاطبان مربوط ارائه دهد. پست های اینستاگرامی خود را قابل کشف کنید.

 

مرحله شماره 9: گزارش تجزیه و تحلیل خود را افزایش دهید

شنا در تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود فراتر از این است که بدانید کدام عکس; فیلم یا داستان بهترین عملکرد را دارد.

درک واقعی عملکرد محتوای شما; با ردیابی معیارهای مهم اینستاگرام در طول زمان; رمز توسعه یک استراتژی محتوا است که برای کسب و کار شما مفید است.

شما تصمیمات بهتر و آگاهانه تری را برای نام تجاری یا کسب و کار خود اتخاذ خواهید کرد و تغییراتی را اعمال خواهید کرد; که یک تغییر مثبت و مفید در حساب اینستاگرام شما ایجاد می کند.

همانطور که تجزیه و تحلیل خود را کنترل می کنید; ممکن است متوجه برخی پست های کم عملکرد یا عملکرد بیش از حد شوید.

هرچه بیشتر با مواردی که موثر است آشنا شوید; ایجاد محتوای جذاب برای مخاطبان خود که به جلو حرکت می کنند آسان تر خواهد بود.

به عنوان مثال; اگر می بینید که با استوری های اینستاگرام خود بسیار جذاب هستید اما با فیلم های IGTV بسیار کمتر; می توانید زمان بیشتری را برای ایجاد محتوای استوری صرف کنید.

این که آیا شما تجزیه و تحلیل را به رئیس; تیم یا مشتری خود ارائه می دهید; پیگیری معیارهای برتر خود در یک گزارش رسانه های اجتماعی; کلید رشد حساب (و تجارت) شماست.

و این تمام است شما آن را ساخته اید; حسابرسی اینستاگرام شما کامل است!

با استفاده از این راهنما به عنوان نقطه شروع; در حسابرسی بعدی اینستاگرام; حساب اینستاگرام خود را در حد بالقوه خود قرار دهید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *