امروز: چهارشنبه ( ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ )

ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام

ویژگی های جدید لایو اینستاگرام

 

 

ویژگی های جدید لایو اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام را اعلام کرده است. روشی جدید برای پخش لایو در اینستاگرام با حداکثر 3 مهمان. با معرفی لایو اینستاگرام، مارک ها و سازندگان می توانند به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند ، فروش را افزایش دهند و با جامعه خود ارتباط برقرار کنند – همه در زمان واقعی. در اینجا همه آنچه درباره آخرین به روزرسانی اینستاگرام و نحوه استفاده از آن برای تجارت خود باید بدانید وجود دارد:


ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام


لایو اینستاگرام چیست؟

لایو اینستاگرام به شما امکان می دهد تا حداکثر 3 مهمان زندگی کنید – تعداد افرادی که می توانید در پخش خود داشته باشید دو برابر شود.

طبق اینستاگرام ، لایو اینستاگرام “به روزرسانی بسیار درخواست شده” بودند. قبلاً فقط با یک مهمان تنها می توانستید به صورت لایو در اینستاگرام شرکت کنید.

اینستاگرام همچنین اقدامات ایمنی که برای این به روز رسانی در نظر گرفته اند را یادداشت می کند:

کاربرانی که توسط یکی از شرکت کنندگان در لایو اینستاگرام مسدود شده اند نمی توانند به Live بپیوندند

کاربرانیکه به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن ، به صورت لایو از آنها لغو شده است ، نمی توانند به Live Room بپیوندند

میزبانهای اتاق لایو امکان مسدود کردن و گزارش دادن نظرات و اعمال فیلترهای نظر را دارند

اینستاگرام می گوید لایو “به زودی در سراسر جهان برای همه در دسترس خواهد بود” بنابراین این فضا را تماشا کنید!

پست های فید اینستاگرام خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار با بعدا منتشر شود – رایگان است!

 

ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام

ایجاد یک لایو اینستاگرام کاملاً مشابه راه اندازی پخش لایو اینستاگرام است. نحوه کار:

 

مرحله 1:

دوربین استوری اینستاگرام را باز کرده و به سمت نماد حالت “Live” بروید.

مرحله2:

از ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام عنوان خود اضافه کنید. برای انجام این کار ، بر روی نماد “Left Aligned” در سمت چپ صفحه کلیک کنید. عنوانشما به بینندگان اجازه می دهد تا موضوع Live Room شما و آنچه را که می توانند انتظار داشته باشند بدانند.

مرحله 3:

برای شروع پخش ، روی نماد “لایو” ضربه بزنید و مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید. به بینندگان فرصت دهید تا به پخش بپیوندند ، بنابراین چند دقیقه ابتدایی را صرف گفتگوی کوچک و سلام بر همه کنید.

 

مرحله 4:

برای افزودن مهمان به اتاق لایو اینستاگرام خود ، روی نماد “Video” ضربه بزنید. در اینجا می توانید درخواست هایی را برای پیوستن مهمانان ارسال کنید. همچنین افرادی را که درخواست کرده اند با شما زندگی کنند ، خواهید دید.

نکته: شما می توانید همه مهمانان خود را به طور همزمان اضافه کنید ، یا یک به یک برای اضافه کردن یک عنصر تعجب!

 

6 روش خلاقانه برای استفاده از لایو اینستاگرام

ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام فرصت های جدیدی برای همکاری و خلاقیت ایجاد می کنند.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی ، اینستاگرام فقط به برخی از راه های بالقوه مارک ها و سازندگان برای استفاده از ویژگی جدید اشاره کرد: فقط با دوستان بیشتری در پاتوق باشید. “

با توجه به این موضوع ، در اینجا 6 روش خلاقانه برای استفاده از لایو اینستاگرام وجود دارد:

 

شماره 1: نسخه های نمایشی محصول

محتوای بصری ، به ویژه ویدئو ، کلید تبلیغ و فروش محصولات شما است.

گزارش Wyzowl نشان داد که 84٪ از مردم با تماشای فیلم مارک تجاری به خرید یک محصول یا خدمات متقاعد شده‌اند.

و لایو اینستاگرام یک روش عالی برای نشان دادن نحوه کار محصولات شما هستند – خواه جلسه “با من حاضر شوید” که در آن سازندگان درباره محصولات مراقبت از پوست شما بحث می کنند یا یک آموزش که توسط اعضای تیم محصولات شما انجام می شود.

و با قابلیت خرید در لایو اینستاگرام ، بینندگان می توانند محصولات برجسته را در هنگام پخش خریداری کنند – ایجاد راهی ساده برای مارک ها و سازندگان برای فروش در برنامه.

 

شماره 2: گفتگوی پنل و پرسش و پاسخ

لایو اینستاگرام به جای ارسال بینندگان به یک سایت میزبانی دیگر ، برای پنل های میزبانی ، پرسش و پاسخ یا وبینار مناسب هستند.

حتی می توانید با مهمانان جدید چت های ماهانه تکراری ایجاد کنید ، یا بحث های پنل یک هفته ای را که حول موضوعات مختلف است ، اجرا کنید.

برای راه اندازی لایو اینستاگرام ، اینستاگرام هر روز یک لایو جدید را اعلام می کند – از یک جمع آوری کمک مالی #StopAsianHate تا بحث با خالقان LGBTQ + درباره سلامتی:

آدام ماسری ، رئیس اینستاگرام ، حتی یک لایو با Lonnie Marts IIV ، Young Ezee و Ling.KT میزبانی کرد تا در مورد نکاتی برای رشد در سیستم عامل بحث کند:

پانل ها و پرسش و پاسخ به شما این امکان را می دهد که به جامعه خود آموزش دهید ، از مخاطبان مهمان خود استفاده کنید و می تواند فشار شما را به صورت انفرادی لایو کاهش دهد.

نکته: برای تأمین امنیت مهمانان عالی ، به بودجه عظیم بازاریابی تأثیرگذار نیاز ندارید – به جای کار با سازندگان (و افراد مشهور) که میلیون ها دنبال کننده دارند ، به نانو یا میکرو اینفلوئنسرها ضربه بزنید.

 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام

 

شماره 3: اجرای لایو

اجراهای لایو سال گذشته در اینستاگرام لایو محبوب بود – خواه این رکورد شکنی در نبردهای Verzuz باشد یا خوانندگانی که مینی کنسرتهایی مانند Coldplay’s Chris Martin بازی می کنند:

میزبانی یک لایو اینستاگرام با خلاقیت های مختلف می تواند جذابیت و جذابیت را افزایش دهد و فضایی صمیمی – البته مجازی – ایجاد کند زیرا بینندگان می توانند از راحتی خانه یک کنسرت یا یک بازی کوتاه را تماشا کنند.

به علاوه ، این یک سطح از قابلیت افزودن را اضافه می کند – بینندگان از سراسر جهان می توانند هماهنگ شوند ، بدون نیاز به خرید.

 

شماره 4: جلسات بازخورد مخاطبان

اتاق لایو اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مستقیماً از جامعه خود بشنوید – آنها در مورد محصولات شما چه چیزی را دوست دارند؟ آنها می خواهند چه نوع محتوایی ایجاد کنند؟ آنها درباره انتشار جدید شما چه سالاتی دارند؟

جکیا براون تیاو را که میزبان لایو اینستاگرام است ، در نظر بگیرید و از مخاطبان خود بپرسید که چه سوالی دارند ، درباره خدمات وی بازخورد می دهد و نکاتی را ارائه می دهد:

جمع آوری بازخورد از مخاطبان به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که مشتریان واقعاً چه می خواهند.

شما می توانید 3 مشتری را که به طور مکرر تولید محتوا توسط کاربر در اینستاگرام به اشتراک می گذارند; دعوت کنید تا به اتاق لایو شما بپیوندند – این نشان می دهد که برای نظرات جامعه خود ارزش قائل هستید و میزان حمایت آنها از نام تجاری خود را تشخیص می دهید.

 

شماره 5: کلاسهای تعاملی

با بسته شدن بسیاری از سالن های ورزشی و استودیو ، لایو اینستاگرام می توانند برای میزبانی کلاس های تعاملی عالی باشند.

مارس گذشته ، مارک خرده فروشی Revolve # RevolveAroundTheHouse – مجموعه ای از جلسات اتاق لایو اینستاگرام را که توسط خالقان مختلف و کارشناسان تناسب اندام برگزار می شود ، ایجاد کرد.

با استفاده از لایو اینستاگرام ، می تواند حداکثر 4 میزبان مختلف داشته باشد که بخشی از یک کلاس را هدایت می کنند ، هر کدام دارای تخصص تخصص خود هستند.

و این تقریباً برای هر صنعتی مفید است. کلاس های هنری ، جلسات پخت ، ساخت جواهرات ، غذا و چشیدن شراب – فرصت ها بی پایان است!

از آن پنیر پلاک که مرتباً کلاسهای تعاملی با همفکران همکار و دوستداران پنیر برگزار می کند ، نشانه بگیرید:

برای سازندگان ، اتاقهای لایو با کلاسهای تعاملی نیز فرصت کسب درآمد را دارند.

سال گذشته; اینستاگرام نشان های اتاق لایو اینستاگرام را به بازار عرضه کرد و به کاربران اجازه می دهد هنگام ایجاد یک نشان و سازندگان “نکته” را خریداری کنند.

خوشبختانه; اتاقهای لایو اینستاگرام به همین سبک کار خواهند کرد; به بینندگان امکان خرید نشان برای میزبانان را می دهند.

به این ترتیب; سازندگان می توانند کلاسهای تعاملی چه یک کلاس تناسب اندام و چه یک کلاس آشپزی پخش کنند و در حین کار درآمد کسب کنند.

 

شماره 6: مسابقه ها یا مسابقه های تعاملی

اگر به طور مداوم در اینستاگرام میزهای تبلیغاتی را میزبانی می کنید ، می توانید با افزودن یک عنصر لایو به آن ، یک قدم جلو بروید.

برای ایجاد یک اتاق لایو اینستاگرام که در آن 2 یا 3 مشتری خوش شانس فرصت پاسخگویی به سوالات را برای فرصتی برای برنده شدن جوایز دارند ، می توانید با مارک های دیگر یا سازندگان همکاری کنید.

همه عاشق نمایش های بازی و مسابقه هستند و با اتاق لایو اینستاگرام; می توانید در حالی که سرگرم می شوید از جنبه های رقابتی مشتریان خود بهره مند شوید.

اتاق لایو اینستاگرام در حال حاضر ابزاری عالی برای مشارکت در رانندگی است; و 2020 شاهد افزایش مارک ها و سازندگان با استفاده از آن برای ارتباط با مخاطبان خود بودیم.

با معرفی لایو اینستاگرام; کاربران می توانند هنگام پخش مستقیم; خلاقیت بیشتری داشته باشند; اعم از نمایش دموی محصول; میزبانی میزگرد; یا همکاری با مارک های مشابه برای یک مراسم جالب.

 

نتیجه:

در این مقاله ویژگی‌های جدید لایو اینستاگرام را برای شما بیان کردیم. برای یادگیری بیشتر از اصطلاحات اینستاگرام به بخش آموزش اینستاگرام مراجعه نمایید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *