کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

 

 

روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی همه‌فن‌حریفی است که به‌راحتی می‌تواند منبع درآمد باشد. کسب درآمد از اینستاگرام به چندین روش مختلف امکان‌پذیر است.در این مقاله  اینستاگلد قصد داریم در مورد انواع روش‌های کسب درآمد را خدمتتان معرفی نماییم. چنانچه مایلید از این شبکه اجتماعی پربار، درآمد کسب نمایید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. بهترین و متنوع‌ترین شبکه اجتماعی برای کسب درآمد، اینستاگرام است. کسب درآمد، راه‌های مختلفی دارد که با آگاهی از آن‌ها می‌توانید درآمد بالایی را تجربه نمایید.


 کسب درآمد از اینستاگرام


فروش کالاها یا محصولات موردنظر:

بالاترین نوع کسب درآمد، فروش کالاها و محصولات شخص یا شرکت است. بسیاری از تولیدکنندگان محصولات مختلف، خط تولید خود را با حساب تجاری اینستاگرام و فروش محصولات خود در پیج‌های مختلف ارتقا می‌دهند.

با کمی جستجو در اینستاگرام، می‌توانید انواع صفحات اینستاگرامی جهت فروش محصولات از لوازم شخصی، خانگی و … را بیابید.

صفحات تجاری خاص کارخانجات و شرکت‌های تولیدکننده نمی‌باشد. بسیاری از افرادی که دارای شغل خانگی مانند ساخت وسایل تزئینی دست‌ساز هستند نیز دارای پیج تجاری اینستاگرام هستند و کسب درآمد را تجربه می‌کنند. بیشتر آن‌ها از میزان درآمد خود بسیار راضی هستند. این روش سریع‌ترین روش برای فروش محصولات است.

 

برند سازی و کسب درآمد:

برند یازی یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد است. این روش به‌وسیله صاحبان کسب‌وکارهای مختلف انجام می‌شود.

این کار برای توسعه بازاریابی و برند محصولات صورت می‌گیرد. در این روش، برندها به‌جای فروش محصولات و اشاره مستقیم به نام برند، مخاطبان را به‌سوی سرچشمه تولید محصولات هدایت می‌نمایند؛ که این سرچشمه می‌تواند شرکت یا فروشگاه اینترنتی یا … باشد. روش فوق، اصولی‌ترین روش کسب درآمد است.

 

بیشتر بخوانید: ویدیو IGTV اینستاگرام

 

کسب درآمد با تبلیغات:

در این روش افراد با خرید فالوور اینستاگرام یا خرید لایک اینستاگرام، تعداد قابل‌توجهی فالوور به دست می‌آورند. گاهی لازم است پس از خرید فالوور کامنت و ویو نیز خریداری نمایند تا پیج اینستاگرامشان واقعی به نظر برسد.

تبدیل به یک پیج پربازدید می‌شوند و برای پیج‌ها، محصولات، خدمات و … تبلیغات به راه می‌اندازند. در حقیقت نشر تصاویر تبلیغاتی می‌توانند آن‌ها را به کسب درآمد برسانند. این روش از ساده‌ترین و پردرآمدترین روش‌های کسب درآمد است.

 

کسب درآمد از خریدوفروش صفحات اینستاگرام:

این روش نیز تقریباً همانند روش تبلیغات است. این روش نیز با خرید لایک اینستاگرام، خرید فالوور، ویو و کامنت، صفحاتی پرجمعیت رقم می‌زنند و آن را به فروش می‌رسانند. در حقیقت این کار به‌نوعی دلالی به‌حساب می‌آید.

در این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام، صفحات کاذبی که به دست می‌آید به مخاطبین فروخته می‌شود و این مخاطبین هستند که باید فالوورها را حفظ کنند. روش نگهداری فالوورها نیز در سایت ما به‌طور مشروح توضیح داده‌شده است. معمولاً نگهداری فالوورها از افزایش فالوورها مشکل‌تر است. پس چنانچه می‌خواهید از صفحات فوق خریداری نمایید، کاملاً هوشیارانه این کار را انجام دهید.

 

نتیجه:

هر روشی که برای کسب درآمد از اینستاگرام در نظر داشته باشید، به تعداد فالوورهای پیجتان بستگی دارد. فالوورهای واقعی پیج اینستاگرام هستند که می‌توانند لایک و کامنت بسازند و ویو را برای شما به ارمغان بیاورند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *