ویدیو IGTV اینستاگرام

ویدیو IGTV اینستاگرام

 

 

ویدیو IGTV اینستاگرام

استوری اینستاگرام برای ویدیوهای کوتاه بسیار عالی است؛ اما اگر شما بخواهید ویدیوهای طولانی اینستاگرام با زمان بالاتر از 15 ثانیه به استوری خود ارسال کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم در مورد اینکه ویدیو IGTV اینستاگرام را چطور آپلود کنیم توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. حتماً برای شما هم پیش‌آمده، گاهی اوقات ویدیوها را در استوری اینستاگرام خود آپلود کنید و احتمالاً به محدودیت زمانی 15 ثانیه نیز رسیده‌اید. این بدان معنی است که بدون توجه به طول ویدیویی که به استوری ارسال می‌کنید، اینستاگرام به‌طور خودکار آن را به مدت حداکثر 15 ثانیه برش می‌دهد. برای حل این مشکل، با ما همراه باشید.


ویدیو IGTV اینستاگرام


محدودیت آپلود ویدیو IGTV اینستاگرام:

حقیقتی در مورد ویدیوهای طولانی اینستاگرام از زبان یکی از دوستان: من با محدودیت زمانی ویدیوهای طولانی اینستاگرام روبرو شدم.

زمانی که به موزه‌ای بسیار وسیع رفته بودم و قصد داشتم یک فیلم یک‌ساعته را از آن موزه به اشتراک بگذارم، فقط 15 ثانیه از آن فیلم در اینستاگرام منتشر شد و این موضوع مرا بسیار متعجب کرد.

تا آن زمان نمی‌دانستم اینستاگرام محدودیت در زمان دارد؛ بنابراین با خاطری آسوده فیلم را به اشتراک گذاشتم و منتشر شدن آن را کنترل نکردم. روز بعد متوجه شدم که اینستاگرام ویدیو من را بیش از سه‌چهارم برش داده و فقط 15 ثانیه از فیلم مرا انتشار داد.

 

بیشتر بخوانید: Nametag در اینستاگرام

 

IGTV چیست؟

IGTV یکی از امکانات برای آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام است. این ابزار جهت افزودن مدت‌زمان آپلود ویدیو برای کاربران اینستاگرام است.

 

حداکثر طول ویدیو IGTV اینستاگرام چیست؟

طبق قانون اینستاگرام در مورد آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام، حداکثر طول ویدیو IGTV برابر 60 دقیقه یا 1 ساعت است. برای حساب‌های معمولی اینستاگرام، فیلم‌های IGTV باید بین 10 تا 15 دقیقه طول بکشد.

اما برای تمام حساب‌های تأییدشده یا حساب‌های دارای تعداد فالوورهای بالا، آپلود فیلم در اینستاگرام 60 دقیقه می‌باشد. این 60 دقیقه به‌صورت فیلم‌های 15 دقیقه‌ای در کنار هم آپلود می‌شود. البته این فیلم‌ها باید در قالب فایل MP4 باشد و باید از یک کامپیوتر آپلود شده باشند.

 

حجم ویدئو IGTV چقدر است؟

برای ویدیوهایی که حجم 10 دقیقه یا کمتر دارند، حداکثر حجم ویدیو 650 مگابایت است و برای تمام ویدیوهایی که می‌تواند تا 60 دقیقه باشد، اندازه حجم ویدئو 5.4 گیگابایت است.

 

چه محتوایی می‌توانیم در IGTV آپلود کنیم؟

اینستاگرام در مورد ویدیوهای طولانی اینستاگرام در سایتش قید کرد:

“ما می‌خواهیم بهترین و زیباترین تجربه ممکن را برای همه در اینستاگرام به وجود آوریم. به این معنی که ویدیوهایی که دستورالعمل‌های انجمن ما را دنبال نمی‌کنند از اینستاگرام حذف می‌شوند. اگر می‌بینید چیزی دستورالعمل‌های ما را نقض کرده است، می‌توانید آن را گزارش دهید.”

 

آموزش ساخت کانال IGTV  :

  • برای انتشار ویدیوهای طولانی اینستاگرام، برنامه آی جی تی وی نیاز دارید.
  • برنامه IGTV را از طریق کانال اینستاگرام دریافت نموده و آن را نصب کنید.
  • در صفحه خانه اینستاگرام، در بالای صفحه، آیکون IGTV را انتخاب نمایید و کلیک کنید.
  • سپس آیکون چرخ‌دنده را انتخاب نموده و بر روی آن ضربه بزنید.
  • حالا بر روی Create Channel کلیک کنید. در این قسمت دستورالعمل‌هایی ظاهر می‌شود که با اجرای آن‌ها، کانال شما را می سازد.

 

آموزش آپلود ویدیو طولانی اینستاگرام به‌وسیله IGTV:

حالا شما یک کانال IGTV برای ویدیوهای طولانی اینستاگرام دارید و می‌خواهید فیلمی طولانی در آن قرار دهید. برای آپلود ویدیوی بالای 60 دقیقه در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در صفحه خانه IGTV بر روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا کانال را ببینید.
  • حال از دو روش می‌توانید ویدیو خود را آپلود کنید، بر روی آیکون پلاس کلیک کنید یا Upload video را انتخاب کنید.
    در این قسمت، برنامه از شما یک سری مجوزهای عبور می‌خواهد. با توجه به این‌که نمی‌توانید به‌وسیله برنامه IGTV از خودتان فیلم بگیرید، برای بارگذاری باید به این برنامه مجوز ورود بدهید.
  • کار آپلود که به اتمام رسید، می‌توانید اطلاعات فیلم را وارد نموده و کاوری مناسب برای ویدیو انتخاب نمایید.

 

نتیجه:

برای آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام، کانال آی جی تی وی بهترین روش است؛ اما قبل از ساخت کانال سعی کنید به‌طور کامل ویدیوهای خود را چک کنید که خارج از مقررات اینستاگرام نباشد. در این صورت ویدیو شما منتشر می‌شود.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *