Nametag در اینستاگرام

Nametag در اینستاگرام

 

 

Nametag در اینستاگرام

نوعی برچسب برای نام کاربری اینستاگرام Nametag شماست. این برچسب به‌صورت فانتزی توسط کاربر طراحی می‌شود. با قابلیت Nametag، شما می‌توانید به‌راحتی در کنفرانس‌ها و همایش‌ها، در جمع دوستان و همکلاسی‌ها مطرح شوید و عدد فالوورهایتان را بالا ببرید.


Nametag در اینستاگرام


کاربرد Nametag در اینستاگرام چیست

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد اینکه کاربرد تگ نام در اینستاگرام چیست توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. Nametag در اینستاگرام یکی از امکانات این اپلیکیشن است که عملکرد آن شخصی‌سازی حساب کاربران اینستاگرام می باشد. این امکان باعث می‌شود که کاربران اینستاگرام به‌وسیله کد مخصوصی شناخته شوند. در حقیقت عملکرد آن شبیه به کد QR است.

تا به‌ حال برایتان پیش‌آمده که در کنار دوستی باشید و او نام حساب کاربری اینستاگرام خود را به شما بدهد، ولی نتوانید آن را پیدا کنید؟

Nametag در اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که با اسکن نام کاربری آن دوست، به‌راحتی و بدون تایپ حتی یک حرف، او را پیدا نموده و فالو کنید.

ویژگی فوق عملکردی شبیه به Snapcode دارد. Snapcode ازجمله امکاناتی است که در Snapchat قرار دارد. در این صورت به‌راحتی می‌توانید شاهد افزایش فالوورهایتان باشید.

 

انواع شخصی‌سازی تگ نام در اینستاگرام چگونه است؟

Nametag در اینستاگرام به روش‌های مختلف شخصی‌سازی می‌شود. مثلاً می‌توان نام کاربری را به‌وسیله AR Emoji تزئین نمود. می‌توان رنگ آن را بر روی صفحه عوض کرد یا به نام کاربری، تصویر اضافه نمود.

 

قابلیت جدید تگ نام در اینستاگرام چیست؟

Nametag در اینستاگرام به‌خودی‌خود، یک قابلیت جدید است؛ اما اینستاگرام قابلیت قابل‌تأملی برای آن در نظر گرفته است که شما را شگفت‌زده می‌کند!

این قابلیت در حال انجام است. کارکرد آن به نحوی است که کاربران را برحسب مدرسه یا دانشگاهی که در آن درس‌خوانده‌اند، دسته‌بندی می‌نماید.

در این صورت به‌راحتی با تایپ سال تحصیلی و مدرسه یا دانشگاهی که در آن تحصیل نموده‌اید، می‌توانید همکلاسی‌های خود را پیدا کنید.

آموزش به وجود آوردن تگ نام در اینستاگرام:

  • حساب کاربری اینستاگرام خود را به‌روزرسانی نمایید. توجه داشته باشید که آخرین نسخه و جدیدترین آن را دریافت کنید.
  • حال به صفحه اینستاگرام خود وارد شوید.
  • روی نوار بالای صفحه منویی با شکل فوق ظاهرشده است. اگر این‌طور نیست و آن را پیدا نمی‌کنید، این قابلیت هنوز برای شما شارژ نشده است.
  • حال روی گزینه Nametag کلیک کنید.
  • در این قسمت چند انتخاب برای پس‌زمینه تگ نام به شما می‌دهد. در این حالت می‌توانید کار طراحی خود را انجام دهید.
  • انتخاب‌های شما در این مرحله شامل AR Emoji، تصویر سلفی، رنگ‌های مختلف می‌باشد. این کار سلیقه‌ای است و به انتخاب شما انجام می‌شود.
  • حال پس از ساخت تگ نام می‌توانید آن را بر روی کارت ویزیت، کاتالوگ محصولات و … قرار دهید تا شاهد افزایش فالوورهایتان باشید.

 

بیشتر بخوانید: فیلتر کامنت‌های اینستاگرام

 

چگونه تگ نام را در برنامه اینستاگرام اسکن کنیم؟

روش اول اسکن Nametag در اینستاگرام:

  • در گوشه پایین سمت راست صفحه‌نمایش آیکون پروفایل قرار دارد، آن را انتخاب کنید.
  • در گوشه بالا سمت راست صفحه سه خط افقی قرار دارد، آن را انتخاب کنید.
  • حالا Nametag را انتخاب کرده و در پایین صفحه روی گزینه Scan a nametag کلیک کنید.
  • در این مرحله، دوربین گوشی خود را روی Nametag شخص موردنظرتان قرار دهید. آن را ثابت نگه‌دارید تا زمانی که برنامه به‌طور خودکار اسکن آن را انجام دهد.

روش دوم اسکن تگ نام در اینستاگرام:

دوربین برنامه را بازکنید. سپس دوربین خود را بر روی گزینه Nametag قرار دهید. حال روی صفحه کلیک کنید و منتظر اسکن آن باشید.

 

نتیجه:

برای موفقیت در افزایش فالوور در اینستاگرام روش‌های مختلفی مانند خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و … وجود دارد. این بدان معنا نیست که روش‌های کمکی و کاربردی فراموش شود. Nametag در اینستاگرام نیز یکی از روش‌های کمکی در این زمینه است.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *