فیلتر کامنت‌های اینستاگرام

فیلتر کامنت‌های اینستاگرام

 

 

فیلتر کامنت‌های اینستاگرام

گاهی پست شما مورد بازدید افراد ناباب قرار می‌گیرد و آن‌ها نظر خود را به شکل تهاجمی، تهدیدآمیز و … عنوان می‌نمایند. این کامنت‌ها می‌تواند تأثیر بدی بر روی فالوورهای شما بگذارد و این موضوع شما را نگران می‌کند. اما نگران نباشید چون می‌توانید آن‌ها را حذف نمایید. در این مقاله روش فیلتر کامنت‌های اینستاگرام را بیان می‌کنیم.


فیلتر کامنت‌های اینستاگرام


فیلتر کامنت‌های اینستاگرام را چگونه انجام دهم؟

در این مقاله از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد اینکه فیلتر کامنت‌ را چگونه انجام دهم؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. این سؤال برای بسیاری از کاربران اینستاگرام مطرح است. اینکه چگونه می‌توانم کامنت‌ها را فیلتر کنم. نمی‌خواهم برخی کامنت‌ها در پست‌هایم ظاهر شود، باید چه‌کار کنم؟

آنچه مسلم است افراد زیادی وجود دارند که با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوورهای پیجشان را بالا می‌برند. این افراد درصورتی‌که فالوورهای فیک خریداری نمایند، برای واقعی نشان دادن فالوورها مجبور به خرید کامنت اینستاگرام یا خرید لایک و … می‌باشند.

در این روش‌ها معمولاً کامنت‌ها فیلتر شده به دست آن‌ها می‌رسد و نگرانی از این بابت نباید به خود راه بدهند. اما چنانچه در پیج شخصی خودشان یا پیج بیزینس اینستاگرام که افراد ناشناس بسیار هستند، دچار این مشکل شوند، می‌توانند آن را رفع کنند.

 

بیشتر بخوانید: بازیابی یوزرنیم پسورد اینستاگرام

 

روش‌های فیلتر کامنت‌های اینستاگرام چیست؟

گاهی ممکن است کامنت‌های ناخوشایند و نامناسبی به دستتان برسد که مایل نیستید فالوورهای دیگر آن را ببینند.

اگر این کامنت‌ها از نوع تهاجمی و تهدیدکننده باشند، اینستاگرام آن‌ها را فیلتر می‌کند. کامنت‌هایی که ممکن است نامناسب یا زورمندانه باشند، به‌طور خودکار در لیست فیلتر کامنت‌های اینستاگرام قرار می‌گیرند. بنابراین از پست‌های اینستاگرام، داستان‌ها و ویدیوهای زنده شما فیلتر می‌شوند.

کامنت‌ها به‌طور پیش‌فرض به‌صورت خودکار فیلتر می‌شوند، با توجه به این‌که فیلتر کامنت‌های اینستاگرام، به‌صورت رندم اتفاق می‌افتد، بهتر است روش زیر را به کار ببندید تا با خیالی آسوده به پیج خود رسیدگی کنید.

  • به پروفایل خود بروید و روی     ضربه بزنید.
  • در قسمت Settings به گزینه حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security ) بروید.
  • روی کنترل اعلان (Comment Controls) ضربه بزنید.
  • در قسمت مخفی کردن کامنت‌های مزاحم (Hide Offensive Comments) رفته و ضربه بزنید تا آن را روشن کنید.

 

فیلتر کامنت‌، کلمات کلیدی، شکلک‌ها و …

اگر فیلتر کامنت‌ را روشن کرده‌اید، همچنین می‌توانید فیلتر کلمه کلیدی را فعال کنید. در این صورت پیام‌هایی که حاوی کلمات، عبارات، اعداد یا شکلک‌های خاصی هستند که می‌خواهید از آن اجتناب کنید در لیست فیلتر کامنت‌ قرار می‌گیرند.

  • به پروفایل خود بروید و روی     ضربه بزنید.
  • در قسمت Settings به گزینه حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security ) بروید.
  • روی کنترل اعلان (Comment Controls) ضربه بزنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کامنت‌های مزاحم (Hide Offensive Comments) روشن است.
  • پس‌ازآن به Filter Manual ضربه بزنید تا آن را روشن کنید.
  • پس‌ازآن عبارات، اعداد یا شکلک‌های خاصی را در جعبه متن برای فیلتر کامنت‌ که از این دسته هستند، وارد کنید.

نکته قابل‌توجه این‌که فیلتر کردن کلمات کلیدی پیش‌فرض و سفارشی در حال حاضر در دسترس همه زبان‌ها نیست.

 

چه زبان‌هایی در لیست فیلتر کامنت‌ قرار دارند؟

کلمات کلیدی پیش‌فرض: لیست پیش‌فرض کلمات کلیدی تنها در زبان‌های خاصی قابل‌دسترسی است

کلمات کلیدی سفارشی: در حال حاضر، فیلتر کردن کلمات کلیدی سفارشی، زبان‌های بدون فاصله را پشتیبانی نمی‌کند (به‌عنوان‌مثال: چینی، ژاپنی، تایلندی)

وقتی فیلتر کامنت‌های اینستاگرام را روشن می‌کنید، این فیلترینگ در هر دودسته جدید و دسته جاری کامنت‌ها در پست‌هایتان اعمال می‌شود.

هنگامی‌که فیلتر کامنت‌های اینستاگرام را خاموش می‌کنید، کامنت‌های فیلتر شده در پست‌های شما بازیابی خواهند شد.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *