بازیابی یوزرنیم پسورد اینستاگرام

بازیابی یوزرنیم پسورد اینستاگرام

 

 

بازیابی یوزرنیم پسورد اینستاگرام

اگر حساب کاربری اینستاگرامتان هک شده است یا یوزرنیم و پسوردتان را فراموش کرده‌اید، برای بازیابی پسورد اینستاگرام و بازیابی یوزرنیم اینستاگرام، اعمال زیر را انجام دهید. در این مقاله از سایت اینستاگلد قصد داریم در مورد سؤالات متداول برای بازیابی یوزرنیم و پسورد اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم در ادامه با ما همراه باشید. اگر پسورد خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید آن را با استفاده از آدرس ایمیل، شماره تلفن یا حساب فیس‌بوک خود مجدد تنظیم کنید. اگر به‌وسیله این روش نتوانستید بازیابی پسورد اینستاگرام انجام دهید و برای این کار از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده نمایید.


بازیابی یوزرنیم پسورد اینستاگرام


بازیابی پسورد به‌ وسیله اپلیکیشن اینستاگرام:

برای بازیابی پسورد اینستاگرامتان، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. در صفحه ورود به سیستم و در زیر آیکون ورود، به سیستم راهنما وارد شوید.

  • بازیابی پسورد اینستاگرام در اندروید: از نام کاربری یا ایمیل، ارسال SMS یا ورود به سیستم با فیس‌بوک انتخاب کنید. سپس اطلاعات خود را وارد نموده و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • بازیابی پسورد اینستاگرام در iOS: نام کاربری یا تلفن را لمس کنید. آدرس ایمیل، یوزرنیم یا شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس روی «ارسال لینک ورود» کلیک کنید.

نمی‌توانم بازیابی یوزرنیم اینستاگرامم را انجام دهم.

در صورت ناتوانی در بازیابی یوزرنیم اینستاگرام، ابتدا اطمینان حاصل کنید که نام کاربری خود را به‌درستی وارد کنید، به‌خصوص اگر حاوی نمادهای مختلف باشد

به یاد داشته باشید که هنگام واردکردن نام کاربری، علامت @ را وارد نکنید.

اگر فکر می‌کنید یوزرنیم شما در معرض خطر قرارگرفته است:

  • آیا از اینستاگرام ایمیل دریافت کرده‌اید که اطلاعات حساب شما تغییر کرده است؟
  • از یک دوست بخواهید از نمایه خود بازدید کند و تصویری از نام کاربری فعلی خود را نمایش دهد.

در این صورت متوجه سوءاستفاده از اکانت اینستاگرامتان خواهید شد.

بیشتر بخوانید: راز پیجهای موفق اینستاگرام

ایمیل بازیابی پسورد دریافت می‌کنم ولی هنوز نمی‌توانم وارد سیستم شوم؟

اگر نمی‌توانید بازیابی پسورد اینستاگرام انجام دهید، می‌توانید از طریق تنظیم مجدد ایمیل برای بازگرداندن دسترسی به‌حساب اینستاگرام خود درخواست بدهید. در صفحه ورود، ایمیل را انتخاب کنید که از طریق آدرس ایمیل خود بلافاصله وارد سیستم شوید یا قبل از ورود به سیستم ابتدا پسورد را تغییر دهید.

احتمال می‌دهم حساب کاربری اینستاگرامم هک شده باشد.

اگر فکر می‌کنید حساب کاربری اینستاگرام شما هک شده یا منتقل‌شده است، این اقدامات را برای محافظت از حساب کاربری‌تان انجام دهید.

حساب ایمیلتان را بررسی کنید. این بررسی به‌منظور پیامی از طرف اپلیکیشن اینستاگرام است.

اگر از اینستاگرام ایمیل دریافت کردید که آدرس ایمیل شما تغییر کرده است، می‌توانید آن را با استفاده از گزینه عدم‌تغییر، در این پیام لغو کنید.

حساب هک شده در اینستاگرام:

در اندروید: در صفحه ورود به سیستم، در زیر ورود به سیستم راهنما وارد شوید. نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس روی Next ضربه بزنید. اگر یوزرنیم خود را نمی‌دانید، از طریق مطالب سایت اینستاگلد آن را به دست آورید.

در iOS: در صفحه ورود به سیستم، روی Forgot Password کلیک کنید. دکمه نیاز به کمک بیشتر را لمس کنید. سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل ایمن وارد کرده‌اید. این بدان معناست که فقط شما می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. هنگامی‌که درخواست خود را ارسال کرده‌اید، منتظر ایمیلی از اینستاگرام با مراحل بعدی باشید.

هنگامی‌که درخواست خود را ارسال می‌کنید، باید یک ایمیل با پاسخ خودکار از تیم امنیتی اینستاگرام دریافت کنید. این ایمیل از شما می‌خواهد که هویت خود را تائید کنید.

یک یا هر دو مورد زیر درخواست می‌شود:

یک عکس از خودتان با مشخصات دست‌نویس ارائه دهید.

آدرس ایمیل یا شماره تلفن که با آن ثبت‌نام کرده‌اید و نوع دستگاهی که در هنگام ثبت‌نام استفاده کردید (مثال: iPhone، Android، iPad و غیره) را وارد کنید.

هنگامی‌که اطلاعات را برای کمک به هویت خود تائید می‌کنید، ما دستورالعمل‌های خاصی برای بازیابی حساب اینستاگرامتان به آدرس ایمیل ایمن ارائه می‌شود.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *