تسلط بر اینستاگرام

راهکارهایی برای تسلط بر اینستاگرام

 

 

تسلط بر اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد راهکارهایی برای تسلط بر اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. تسلط بر اینستاگرام، در زمانی که شما کسب‌وکارتان را در این شبکه اجتماعی رقم می‌زنید، بسیار مهم است. این مهم می‌تواند کسب‌وکار اینستاگرامی موفقی برای شما ایجاد کند.

از زمانی که اینستاگرام معرفی شد، شرکت‌ها با صرف هزینه کمتری می‌توانند امور تبلیغاتی خود را در شبکه‌های اجتماعی انجام دهند. ناگفته نماند، بااینکه هزینه کمتری برای تبلیغات صرف می‌شود، هدفمندتر محصولات و خدمات را معرفی می‌کنند.


تسلط بر اینستاگرام


بخصوص از ژانویه 2018 که API اینستاگرام تغییر کرده است. این امر سبب شده که کاربران بتوانند عکس‌ها یا ویدیوهای خود را به نمایه بازاریابی اینستاگرام با استفاده از یک پلت فرم شخص ثالث (مانند Readable) منتشر کنند. این باعث می‌شود تا برندها بتوانند از مزایای نمایش اینستاگرام استفاده کنند.

در این مطلب ما سعی بر آن داریم که راهکارهای فوق‌العاده و متفاوتی در مورد تسلط بر اینستاگرام برای افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تازه‌وارد هستند، ارائه نماییم. چنانچه مایل به دریافت این راهکارها می‌باشید تا انتهای مطالب ما را همراهی نمایید.

به خاطر داشته باشید که اگر تازه‌وارد نیستید هم مطالعه این مطالب برایتان مفید خواهد بود؛ زیرا با خواندن آن، ممکن است متوجه شوید که پیج کسب‌وکارتان نیاز به بروز رسانی دارد.

 

بیشتر بخوانید: راندمان تجارت در اینستاگرام

 

راهکارهایی برای تسلط بر اینستاگرام:

اگر می‌خواهید تسلط بر اینستاگرام داشته باشید و به خوبی برندتان را معرفی نمایید، از راهکارهای کلیشه‌ای که همه آن را انجام می‌دهند، بپرهیزید. متفاوت عمل کنید تا موفق‌ترین باشید.

 

خلاقیت خود را در ارائه محصول نشان دهید:

اکثر افرادی که مشغول معرفی برند در اینستاگرام هستند، تمرکز بر روی معرفی محصول دارند. این کار نمی‌تواند تمام و کمال برای مخاطبین جذب‌کننده باشد. شما باید تمرکز خود را بر روی راه‌حل‌هایی که برای رفع نیاز دنبال کنندگان پیج اینستاگرام است، بگذارید.

برای تسلط بر اینستاگرام، سعی کنید راه‌حل‌های خلاقانه داشته باشید تا بتوانید فالوورهای پیج اینستاگرام را جذب کنید. پیش از آن‌که ارزش محصول را به آن‌ها بشناسانید، ارزش خود را به مشتریان نشان دهید. هرگز فراموش نکنید که مهم‌ترین دارایی شما در اینستاگرام محتوای بصری است.

 

استوری اینستاگرام برای برندها:

استوری‌های اینستاگرامدارای یک فریم نمایش به‌صورت اسلاید است و فقط برای 24 ساعت باقی می‌ماند. هرچند می‌توانند در دستگاه شما ذخیره شوند تا بعداً دوباره استفاده شوند.

این ویژگی، رقیب مستقیم استوری در اسنپ چت است و در حال حاضر به‌شدت توسعه‌یافته و موردتوجه می‌باشد. برای تسلط بر اینستاگرام باید مزایای تک‌تک امکانات آن را بدانید.

 

برخی از مزایای استفاده از داستان‌های اینستاگرام برای برندها:

  • داستان‌ها به‌وضوح در بالای جدول زمانی دنبال کننده درست زیر آرم اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. پس کاملاً در مرکز دید مخاطبان قرار دارد.
  • با استفاده از انواع مختلف محتوا مانند عکس، ویدئو کوتاه و GIF پست زنده را تجربه کنید.
  • برچسب‌گذاری حساب‌های دیگر، برای همکاران و بازاریابان، ایده آل و بسیار اثرگذار است.
  • عناوین سرگرم‌کننده مانند فیلترهای صورت، متن و برچسب‌ها به شما کمک می‌کنند عکس‌های خود را جذاب کنید.
  • هشتگها در استوری بسیار سریع در جستجوها یافت می‌شوند.

در اینستاگرام، برای تسلط بر اینستاگرام پروفایل موفق ایجاد کنید.

با تسلط بر اینستاگرام، پروفایل موفق ایجاد کنید. سعی نکنید پست‌های شما بیشتر از 150 کاراکتر باشد. از امکانات صوتی، ویدیویی و تصویری استفاده نمایید. در این صورت بهتر می‌توانید برند خود و ایده‌های خلاقانه‌تان را معرفی کنید.

نتیجه:

همان‌طور که برای شروع هر کاری نیاز به اطلاعات کامل دارید تا موفق شوید، برای کسب‌وکار اینستاگرامی نیز نیاز به تسلط بر اینستاگرام و امکانات آن دارید. از مهم‌ترین امکانات اینستاگرام بهره ببرید تا در بیزنس خود موفق شوید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *