راندمان تجارت در اینستاگرام

راندمان تجارت در اینستاگرام

 

 

چرا تجارت در اینستاگرام؟

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهم در مورد راندمان بالای تجارت در اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. همراه ما باشید. موسسه MIT طی آزمایش ثابت نموده که انسان می‌تواند تصاویر را سریع‌تر از 100 میلی‌ثانیه تحلیل کند. البته نه‌فقط کمی سریع‌تر بلکه تقریباً 8 برابر سریع‌تر از پلک زدن. به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت پیشرفت نمودند و استفاده از آن‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. تصاویر به‌راحتی از طریق قرنیه چشم به مغز منتقل می‌شوند. در این حالت با سرعتی معادل 30 برابر متن، تحلیل می‌شوند. پس تصاویر بسیار تأثیرگذارتر هستند.

شبکه‌هایی مانند Periscope، Pinterest و Snapchat در چند سال اخیر شاهد رشد سریع بوده‌اند؛ اما مسلماً در بازاریابی و فروش، رشد هیچ‌یک از آن‌ها از تجارت در اینستاگرام چشمگیرتر نبوده است.


راندمان تجارت در اینستاگرام


ظهور شبکه‌های اجتماعی بصری:

آنچه که به‌عنوان Burbn آغاز شد، یک برنامه پیام‌رسانی باقابلیت اشتراک‌گذاری عکس، به‌زودی تبدیل به پلت فرم داستان‌سرایی بصری برای مارک‌ها شد.

این کار از یک قهوه‌خانه دونفره به خرید میلیارد دلاری تنها دو سال طول کشید؛ و ازآنجاکه فیس‌بوک اینستاگرام را در سال 2012 به دست آورد، در حال رشد به میزان قابل‌ملاحظه‌ای ادامه یافت.

تجارت در اینستاگرام با بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه، خود را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شبکه‌های رسانه‌ای اجتماعی در بیش از پنج سال گذشته نشان داده است.

درمجموع 26 درصد بزرگ‌سالان در اینترنت از پلت فرم اینستاگرام استفاده می‌کنند. بیش از یک‌چهارم بزرگ‌سالان. این تعداد هنگامی‌که رنج سنی را به کاربران بین 18 تا 29 ساله تغییر می‌دهید، به یک‌دوم افزایش می‌یابد.

 

چطور تجارت در اینستاگرام را شروع کنیم؟

کافی است یک حساب کاربری تجاری ایجاد کنید. همان‌طور که در مباحث قبلی سایت ذکر کردیم، حساب‌های تجاری اینستاگرام، امکاناتی بیشتر از حساب‌های عادی در اختیار شما می‌گذارند. پس به حساب‌های عادی تکیه نکنید.

قدم دوم در این راه، خرید فالوور اینستاگرام است. شاید در ابتدا مجبور باشید خرید لایک اینستاگرام و … را انجام دهید تا بتوانید اعتماد مخاطبین را جلب نمایید.

قدم سوم در تجارت در اینستاگرام، رعایت نکات زیر است که می‌تواند پیج شما را به رتبه برترین پیج های اینستاگرام برساند.

پست‌هایی ایجاد کنید که احساسات را قلقلک دهد!

در تجارت اینستاگرامی، پست‌هایی که احساسات را واقع‌بینانه تحریک کند، بسیار موفق است. تابه‌حال پست‌هایی در اینستاگرام دیده‌اید که با تمام وجود آن را لمس کرده باشید؟ با چگونه پست‌هایی خندیده‌اید و گریه کرده‌اید؟

با پست‌هایی که احساسات مخاطبان تحریک می‌شود، شما به لایه‌هایی از مغز مخاطبان دسترسی پیدا می‌کنید که می‌تواند به‌طور ناخودآگاه سیستم عصبی خود را با محیط اطراف تطبیق دهد و خود را در آن شرایط حس کند.

این دلیل علمی می‌تواند موجب احساس نزدیکی مخاطب با شما شود. این نوع پست‌ها می‌توانند موجب افزایش فالوور پیج تجارت در اینستاگرام شما شود.

 

بیشتر بخوانید: ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام

 

عکس‌های خودمانی برای تجارت در اینستاگرام:

برای تجارت در اینستاگرام سعی کنید از محیط کار و همکاران خود، عکس‌های خودمانی تهیه کنید. این عکس‌ها می‌تواند احساس اعتماد و صمیمیت را در فالوورهای شما افزایش دهد. حس خودمانی بودن می‌تواند منجر به استفاده از کالاها و خدمات شما شود.

از مشتریان خود بخواهید ویدیوهایی از کالاها یا خدمات شما تهیه کنند و با هشتگهایی که شما در اختیار آن‌ها می‌گذارید، در اینستاگرام قرار دهند. البته می‌توانید ویدیوها را خودتان دریافت نموده و آن‌ها را در پیج اصلی تجاری شرکت قرار دهید تا فالوورهای فعال در پیج شما تشویق شوند.

 

نتیجه:

تجارت در اینستاگرام یکی از بهترین انواع تجارت است. شما می‌توانید با اطلاعات بالایی که از این کار کسب می‌کنید، به‌سرعت پیشرفت نمایید و حتی می‌توانید با این نوع تجارت، بازدید سایت، پیشرفت خط تولید، درآمد بالا، پیشرفت شرکت موردنظر، افزایش مشتریان بالقوه و … را تجربه کنید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *