ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام

ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام

 

ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد ذخیره ویدیوهای لایو چگونه انجام می‌شود توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، هم اکنون می توانید ویدیوهای لایو خود را ذخیره کنید. یکی از امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود گذاشت، ذخیره ویدیوهای لایو است. این ویژگی تقریباً جدید به اینستاگرام اضافه و برای کاربران اینستاگرام بسیار جلب توجه نموده است.


ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام


نحوه ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام:

شاید به این فکر کنید که ذخیره پست‌های به اشتراکی استوری اینستاگرام، قابل ذخیره بوده و شرایط جدیدی نیست. البته فردی که استوری را ارسال می‌کرد، می‌توانست آن را ذخیره کند. افرادی که آن را می‌دیدند نمی‌توانستند ذخیره‌ای داشته باشند. در حال حاضر امکان ذخیره ویدیوهای لایو فراهم شده است.

برای آنکه ذخیره ویدیوهای لایو را انجام دهید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

در گوشه سمت راست صفحه‌ای که در حال پخش فیلم است می توانید دکمه Save را کلیک کنید و ذخیره ویدیوهای لایو را انجام دهید.

 این ویدیوها در بخش دوربین اینستاگرام شما ذخیره میشود تا در فرصت‌های بعدی بتوانید آن‌ها را دوباره ببینید. البته نمی‌توانید آن را در اینستاگرام، مجدد به اشتراک بگذارید. می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک ببینید.

بیشتر بخوانید: حل مشکلات حساب اینستاگرام

 

نکاتی در مورد لایو استوری اینستاگرام:

قبل از آنکه ذخیره ویدیوهای لایو اینستاگرام را فرابگیرید، باید بدانید که هنگام لایو چه نکاتی را رعایت کنید.

 

1. لازم نیست همان لحظه‌ای که دکمه لایو را فشار داده‌اید آماده برای ضبط ویدیو باشید

هنگامی که لایو می‌مانید، اینستاگرام اتصال را بررسی می‌کند و یک جستجوی سه‌ثانیه‌ای را انجام می‌دهد؛ بنابراین اگر کاملاً آماده نیستید، قبل از لایو، چند ثانیه وقت دارید تا خودتان را جمع و جور کنید.

2. ویدیوی لایو خود را از افراد ناشناس پنهان کنید

شاید بخواهید ویدیو لایو خود را از همکارانتان مخفی کنید. تنظیمات استوری خود را در پروفایل به “مخفی کردن استوری از افراد خاصی که انتخاب می‌کنید، تغییر دهید.

3. کنترل آنچه که مخاطبان شما کامنت گذاشته‌اند

ممکن است نظرات یا کامنت‌های افرادی که ویدیو لایو شما را می‌بینند، همیشه مناسب نباشد. کامنت‌هایی که به ویدیو می‌دهند، کنترل کنید. روی نمایه کلیک کنید، سپس نظرات را انتخاب کنید تا بتوانید کلمات یا عبارات خاصی را از کامنت‌های خود پنهان کنید.

4. اجازه کامنت گذاری ندهید

شاید بخواهید کامنت گذاری بر روی ویدیوی نداشته باشید. سه‌نقطه در گوشه سمت راست پایین که در آن گزینه “Comment ” مشخص است، ضربه بزنید و آن را خاموش کنید.

5. به نظرات اهمیت بدهید

همواره سعی کنید از نظرات مساعد قدردانی کنید. هنگامی که نظر نمایش می دهند، می توانید روی آن ضربه بزنید و “Pin Comment” را انتخاب کنید. به این صورت می توانید نظرات مساعد را علامت‌گذاری نموده و از آن‌ها قدردانی کنید.

6. اعلان‌ها را برای برخی افرادی که لایو هستند، خاموش کنید

 نمی‌خواهید به تماشای ویدیوی لایو همه فالوورها بپردازید، می توانید آن‌ها را خاموش کنید. برای انجام این کار، عکس نمایه خود را در بالای صفحه نگه‌دارید. یک پنجره بازشو نشان می دهند و می توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *