حل مشکلات حساب اینستاگرام

حل مشکلات حساب اینستاگرام

 

 

حل مشکلات حساب اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد سعی داریم در مورد حل مشکلات حساب کاربری و ایمیل در اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، اگر هنوز قادر به ورود حساب کاربری اینستاگرام خود هستید و فکر می‌کنید که حساب کاربری‌تان هک شده است، با رعایت موارد زیر می‌توانید به نگه‌داشتن حساب کاربری خود کمک کنید.

  • گذرواژه خود را تغییر دهید یا ایمیل خود را بازیابی کنید.
  • دسترسی به برنامه‌های شخص ثالث مشکوک را لغو کنید.
  • تأیید اعتبار دومرحله‌ای را برای امنیت بیشتر روشن کنید.
  • با خیال جمع از اینستاگرامتان استفاده کنید.

حل مشکلات حساب اینستاگرام


عیب‌یابی ایمیل در اینستاگرام:

اگر ایمیل حساب کاربری اینستاگرام شما تغییر کرده باشد، ایمیلی برای پذیرش یا عدم پذیرش شما ارسال خواهد شد. این ایمیل به هر دو آدرس قدیم و جدید فرستاده می‌شود.

اگر درخواستی برای تغییر مشخصات نمایه اینستاگرام خود دادید، باید درخواست خود را از حساب ایمیل جدید که در نمایه اینستاگرام گذاشته‌شده، بپذیرید.

اگر درخواست تغییر مشخصات ایمیل اینستاگرام ندادید، باید درخواست ایمیل اصلی ایمیل مربوط به حساب اینستاگرام خود را لغو و معکوس کنید.

معمولا ایمیل از support.instagram.com با لینک خاصی به شما ارسال می‌شود. شما در این ایمیل می‌توانید با کلیک بر روی تغییر ایمیل، آن را تغییر دهید و حساب کاربری خود را ایمن کنید.

در نظر داشته باشید که اینستاگرام، این روند را فقط پس از ایمیل در صفحه نمایه اینستاگرام تغییر می‌دهد. مطمئن باشید ایمیل اینستاگرامتان، بدون اجازه شما تغییر نخواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: پنهان کردن استوری اینستاگرام

 

چرا آدرس ایمیل من در هنگام بازیابی پسورد حساب اینستاگرام پیدا نشد

اگر در هنگام بازنشانی گذرواژه خود، آدرس ایمیل خود را پیدا نکردید، ممکن است با یک ایمیل دیگر ثبت‌نام کرده باشید یا ایمیل خود را هنگام ثبت‌نام درست وارد نکرده باشید.

در این حالت باید موارد زیر را امتحان کنید:

در Android: روی «ورود به سیستم» در صفحه ورود به سیستم ضربه بزنید. نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن اینستاگرام خود را وارد کنید، سپس روی Next ضربه بزنید.

در iPhone: روی Forgot password در صفحه ورود به سیستم ضربه بزنید. نام کاربری یا شماره تلفن اینستاگرام خود را وارد کنید، سپس روی «ارسال لینک ورود» ضربه بزنید.

اگر قبلاً حساب‌های اینستاگرام و فیس‌بوک خود را مرتبط کرده باشید، می‌توانید با استفاده از فیس‌بوک از طریق حساب کاربری فیس‌بوک، پسورد خود را بازنشانی کنید.

به یاد داشته باشید، اگر به حساب ایمیلی که ثبت‌نام کرده‌اید دسترسی پیدا نکنید و حساب‌های اینستاگرام و فیس‌بوک خود را به ایمیلتان پیوند ندهید، اینستاگرام نمی‌تواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.

 

ایمیل بازنشانی پسورد اینستاگرامم را دریافت نکردم، چه‌کار کنم؟

اگر ایمیل دریافتی از طریق تنظیم مجدد را دریافت نکردید، هرزنامه یا اسپم ایمیل را هم چک کنید.

بازنشانی گذرواژه خود را ابتدا از طریق تأیید فیس‌بوک دریافت کنید. همان‌طور که گفتیم، قبلاً باید این حساب‌ها را باهم مرتبط نموده باشید.

با ارائه‌دهنده سرویس ایمیل خود اطمینان برقرار کنید. برای اطمینان از امکان دریافت ایمیل از دامنه @instagram.com اقدام کنید.

اگر هنگام ثبت‌نام برای حساب کاربری، آدرس ایمیل خود را اشتباه بدهید، اینستاگرام نمی‌تواند به این حساب دسترسی داشته باشد.

برای تغییر ایمیل یا شماره تلفن نمی‌توانم به اینستاگرام دسترسی پیدا کنم.

اگر نمی‌توانید به حساب کاربری اینستاگرام یا شماره تلفن یا ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید دسترسی پیدا کنید، برنامه اینستاگرام را باز کنید و آخرین آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.

در این مرحله آیکون عبارت “فراموش کردن ایمیل” یا عبارت “کمک بیشتر” را فعال کنید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *