حریم خصوصی اینستاگرام

حفظ حریم خصوصی اینستاگرام

 

 

حریم خصوصی اینستاگرام

در سایت اینستاگلد در مورد ثبت‌ نام در اینستاگرام، امنیت اینستاگرام و بسیاری موارد مربوط به آن مطالبی عنوان کردیم؛ اما در مورد حریم خصوصی اینستاگرام و حفظ آن، مطالبی در اختیار شما قرار ندادیم.

به همین دلیل نگران شکسته شدن حریم خصوصی اینستاگرام شما هستیم. در این مطلب قصد داریم در مورد حریم خصوصی و روش حفظ آن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.


حریم خصوصی اینستاگرام


چرا حفظ حریم خصوصی اینستاگرام؟

در صورت رعایت اصول مربوط به حفظ حریم خصوصی اینستاگرام، شما می‌توانید در هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام، آسودگی خاطر داشته باشید و با اعتمادبه‌نفس لحظه‌به‌لحظه خود را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.

 

توجه به آنچه پست می‌کنید.

برای حریم خصوصی اینستاگرام، این کاری است که هر کاربر باید انجام دهد. اینستاگرام در حال حاضر یکی از شبکه‌هایی است که به‌طور منظم توسط هکرهای اینستاگرام موردحمله واقع می‌شود و روزانه قربانیان تازه‌ای می‌گیرد. نمونه‌هایی مانند کارت‌های اعتباری، چک‌های بانکی، پاس‌های پرواز، اسناد که حاوی شماره‌های مالی و اطلاعات حساب هستند، هرگز نباید توسط این شبکه اجتماعی ارسال شوند.

 

بهبود امنیت با استفاده از احراز هویت دومرحله‌ای.

هرچند که این کار صد درصد شما را در مقابل هکرها شکست‌ناپذیر نمی‌کند ولی امنیت پیج اینستاگرام شما را بالا می‌برد. با این کار، هکر نیاز به چیزی بیش از نام کاربری و رمز عبور شما برای دسترسی به‌حساب کاربری دارد.

 

بیشتر بخوانید: تسلط بر اینستاگرام

 

حساب کاربری خود را قفل کنید.

حریم خصوصی اینستاگرام خود را حفظ کنید. اگر می‌خواهید افراد ناشناس را از مشاهده عکس‌هایتان به‌طور کامل محروم کنید، قفل‌کردن حساب را فراموش نکنید. هنگامی‌که نمایه شما خصوصی است، فالوورهای جدید مجبورند برای دیدن تصاویر پیج شما، درخواست دهند.

 

دسترسی برنامه‌های شخص ثالث را محدود کنید.

برنامه‌هایی که می‌توانند به‌حساب کاربری اینستاگرام دسترسی داشته باشند، می‌توانند شما را به نحو اعجاب‌آوری کنترل کنند.

 

عکس‌ها و فیلم‌های خود را از دسترس خارج کنید.

فالوورهایتان نه‌تنها می‌توانند عکس‌های شما را مشاهده کنند و اظهارنظر کنند، بلکه می‌توانند تصاویری که آپلود می‌کنند، برچسب‌گذاری کنند و افراد مختلف را در تصویر پست شده توسط شما شناسایی کنند. این تصاویر نیز می‌توانند به‌طور خودکار با عکس‌ها و فیلم‌های شما، به پروفایل اضافه شوند.

با خاموش کردن این گزینه تصویرهایی را که شما برچسب‌گذاری نموده‌اید، متعلق به شماست و هیچ فرد دیگری نمی‌تواند به آن‌ها دستبرد بزند.

 

محل سکونت (لوکیشن) خود را خاموش‌کنید.

اگر حریم خصوصی و مخفی ماندن مکان زندگی یا کار برایتان مهم است، لوکیشن خود را پنهان نگهدارید. برای این کار شما باید به تنظیمات شخصی بروید. دسترسی به موقعیت مکانی خود را غیرفعال کنید.

 

برای حفظ حریم خصوصی به‌روزرسانی برنامه را بررسی کنید.

همانند تمام رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام به‌طور دوره‌ای تغییراتی در سرویس خود ایجاد می‌کند. این تغییرات دوره‌ای گاهی به معرفی ویژگی‌های جدید و یا تنظیم کنترل‌های امنیتی بهتر و حذف اشکالات ناخواسته می‌انجامد. برای حریم خصوصی ، پس از به‌روزرسانی، با اسکن سریع، تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی کنید.

 

نتیجه:

همواره حریم خصوصی اینستاگرام خود را حفظ کنید تا مورد دستبرد فالوورهایتان قرار نگیرید. این کار خیلی هم مشکل نیست. کافی ست با یک سری فعال و غیرفعال نمودن آیکون‌های تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام، امنیت خود را تأمین نمایید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *