پست برتر با هشتگ اینستاگرام

پست‌ برتر با هشتگ اینستاگرام

 

 

پست‌ برتر با هشتگ اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد سعی داریم در مورد اینکه پست برتر با هشتگ اینستاگرام داشته باشید توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم.

 

“Top Posts” چیست؟

آیا تا به‌ حال از طریق هشتگ اینستاگرام، عبارتی را جستجو کرده‌اید؟ هر بار که به‌وسیله هشتگ جستجو را انجام می‌دهید; تعدادی از پست‌های لول بالا; برای شما نشان می دهد. به این پست‌ها که مانند سرچ گوگل، در وهله اول بالا می‌آیند و به شما نشان می دهد، “Top Posts” می‌گویند.


پست برتر با هشتگ اینستاگرام


تاپ پست‌ها، نسبت به پست‌های دیگر برجسته‌تر به نظر می‌آیند زیرا در ابتدای صفحه جستجو نمایش می دهد. در پیج‌های بیزنس، هشتگ اینستاگرام می‌تواند پست مربوط به پیج کسب‌وکار را بالا نگه دارد. هر جستجویی که به به‌وسیله هشتگ انجام می‌شود، پست مربوطه در ابتدای جستجو نشان می دهد و این یعنی موفقیت بدون قید و شرط پیج بیزنس اینستاگرام.

 

چگونه در هشتگ اینستاگرام پست برتر باشیم؟

اساساً “پست‌های برتر” در هشتگ اینستاگرام توسط یک الگوریتم انتخاب می‌شوند که تلاش می‌کند پست‌ها را در آن هشتگ رتبه‌بندی کند.

اگرچه هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند چطور الگوریتم اینستاگرام تان پست را انتخاب می‌کند، ولی ثابت شده است که تعامل و رشد آن پیج در مرحله اول بررسی می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، کامنت، لایک، فالوور و میزان پاسخگویی شما به فالوورهایتان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: بیزینس در اینستاگرام

 

بر این اساس پیشنهاد می‌شود اقدام به خرید فالوور اینستاگرام، کامنت، لایک و ویوی پست‌ها نمایید. البته مبحث افزایش فالوور اینستاگرام را هم در سایت اینستاگلد مرور نمایید. موارد ذکرشده در پیج بیزنس اینستاگرام بسیار مهم است.

 

رسیدن به درجه پست برتر با هشتگ اینستاگرام:

اکنون‌که متوجه شده‌اید چگونه به‌وسیله هشتگ اینستاگرام پست‌های برتر انتخاب می‌شود و به‌سادگی این کار پی بردید، باید ایده‌ای بدهید که بتوانید جزو این رده پست‌ها قرار بگیرید. ایده‌هایی خاص می‌توانند هشتگهای عالی بسازند که شما را به پست بالای صفحه تبدیل کند.

کمی به پست‌هایی که محبوب نیستند توجه کنید!

شاید برایتان عجیب باشد، برخی کاربران اینستاگرام با توجه نمودن به انواع هشتگ اینستاگرام که محبوب نیستند، در رتبه پست‌های برتر قرار می‌گیرند!

به دلیل اهمیت ویژه هشتگها در انتخاب تاپ پست، شما می‌توانید هشتگهایی که محبوب مردم نیستند هدف قرار دهید؛ زیرا هشتگهای موردتوجه مردم، معمولاً مربوط به پست‌هایی است که دارای فالوورهای بالایی هستند و محبوب مردم‌اند. البته اگر فالوورهای زیادی داشته باشید، می‌توانید از هشتگهای محبوب هم استفاده کنید تا به تاپ پست‌ها بپیوندید.

 

افزایش تعامل برای پست‌ برتر با هشتگ اینستاگرام

اگرچه به شما توصیه کردیم که به‌وسیله هشتگ اینستاگرام که محبوب مردم نیستند، جزو تاپ پست‌ها قرار بگیرید، اما به این معنی نیست که شما باید هشتگهای محبوب را نادیده بگیرید.

در حقیقت شما باید دقت کنید که هشتگ اینستاگرام محبوب را در پست‌های خود به اشتراک بگذارید تا بتوانید از ایجاد مخاطبان گسترده‌تر خود لذت ببرید و کامنت‌های بیشتری به دست آورید. پس باید هر دو راه را انتخاب کنید: هشتگهای محبوب و هشتگهای غیر محبوب انجام کاری را از فالوورهایتان درخواست کنید.

برای افزایش تعامل و تبدیل به پست برتر شدن، شما باید از فالوورهایتان بخواهید کاری را انجام دهند. پس‌ازآن که کار را انجام دادند، برای باقی فالوورها آن را به اشتراک بگذارند.

می‌توانید یک پرسش و پاسخ به راه بیندازید. این کار نه‌تنها تعداد کامنت‌های شما را بالا می‌برد بلکه به مخاطبان شما نشان می‌دهد که برایشان ارزش قائلید.

 

نتیجه:

اگر دارای پیج بیزنس اینستاگرام هستید، هشتگ اینستاگرام را فراموش نکنید. راز موفقیت در پیج کسب‌وکار، در هشتگها پنهان است. با مطالعه مطالب بالا می‌توانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *