بیزینس در اینستاگرام

بیزینس در اینستاگرام

 

 

چگونگی بیزینس در اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد بیزینس در اینستاگرام برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم. بیزنس در اینستاگرام یکی از روش‌های بهبود کسب‌وکار برای شرکت‌های مختلف است. سال‌هاست که کسب‌وکارهای واقعی و حضوری با کسب‌وکارهای مجازی تکمیل می‌شود. هر شرکتی در کنار تیم بازاریابی خود، کارمندانی جهت هدایت شبکه اجتماعی استخدام می‌نمایند و این خود تبدیل به تخصص شده است.

در این مطلب ما قصد داریم در مورد استراتژی‌های بیزنس در اینستاگرام، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه مایل به دریافت این اطلاعات می‌باشید، ما را همراهی نمایید تا در پایان متوجه شوید که چطور می‌توانید افراد بسیاری را به پیج بیزنس خود جذب نمایید.


بیزینس در اینستاگرام


جذب فالوور برای پیج بیزینس در اینستاگرام:

شاید به نظر بیاید که برای پیج بیزینس در اینستاگرام، بهترین روش جذب فالوور، خرید فالوور اینستاگرام یا خرید ویو اینستاگرام و … باشد. البته این روش‌ها در ابتدای کار لازم است ولی کافی نیست. پس از خرید فالوور اینستاگرام، شما باید روش‌هایی را در نظر بگیرید که فالوورهای خود را از دست ندهید.

آنفالو نمودن پیج شما می‌تواند بیزنس اینستاگرامی تان را به سقوط نزدیک کند. پس باید بکوشید که از روش‌های نگهداری و جذب فالوور اینستاگرام استفاده نمایید.

 

بیشتر بخوانید: ویژگی سوپرزوم اینستاگرام

 

محتوای باکیفیت تولید کنید:

تمرکز بر ایجاد محتوا باکیفیت بالا را فراموش نکنید. پس از به دست آوردن تعداد زیادی فالوور، شما باید ایجاد محتوای باکیفیت بالا را در اولویت قرار دهید.

اگر بتوانید محتوای جذاب تولید کنید، پیج بیزنس در اینستاگرام و فیس‌بوک دارای جذب بالای مخاطب هستند. در ضمن به خاطر داشته باشید که عکس‌های ارسال‌شده به اینستاگرام 23٪ بیشتر از فیس‌بوک فالوور جذب می‌کند.

 

فالوورهای راضی را بولد کنید:

افرادی که در پیج بیزنس در اینستاگرام از محصولات یا خدمات شما راضی هستند، باید به فالوورهای دیگر نشان بدهید. این امر نه‌تنها موجب تشویق آن‌ها می‌شود، بلکه باعث ترغیب عده‌ای از فالوورها به خرید خواهد شد. درعین‌حال ممکن است همین افراد به دلیل تشویق از طرف شما، دیگران را به پیج شما دعوت کنند.

 

عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت در پست‌های خود قرار دهید:

قرار دهی عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت بالا در پیج بیزنس در اینستاگرام، نشان‌دهنده حمایت شما از فالوورهاست. وقتی برای پیج خود ارزش قائل شوید، برای فالوورهای پیج نیز اهمیت قائلید.

عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت، نیاز به دوربین‌های حرفه‌ای ندارد. کافی ست شرایط عکاسی محیا باشد تا بتوانید عکس‌ها و فیلم‌های با کیفت بگیرید. شرایطی مانند نور و … از مهم‌ترین شرایط هستند.

عکس باکیفیت می‌تواند به‌وضوح محصول شما را معرفی کند. در این صورت نیاز به گذاشتن پست‌های طولانی برای توضیح محصول ندارید. در حقیقت با یک تیر دو نشان زده‌اید.

 

به شکایات فالوورها سریعاً پاسخ دهید:

پیج بیزنس در اینستاگرام مانند شرکت مجازی عمل می‌کند. ممکن است در این پیج، شاهد شکایت‌های متعددی باشید. در این صورت قبل از آن‌که پست بعدی خود را بگذارید یا محصول جدیدی معرفی کنید، باید به شاکی پاسخ قانع‌کننده بدهید.

هنگامی‌که به مشتریان پاسخ صحیح و قانع‌کننده می‌دهید، فالوورهای دیگر نیز پاسخ شما را دریافت می‌نمایند؛ بنابراین حس می‌کنند که می‌توانند به شما و کالاها یا خدماتتان اطمینان کنند.

 

نتیجه:

امروزه رمز موفقیت در کسب‌وکار شرکتی، ایجاد یک پیج بیزنس در اینستاگرام است. در این صورت مشتریان شما افزایش میابند. درآمد شما بیشتر می‌شود و به‌روزتر به نظر می‌رسید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *