ویژگی سوپرزوم اینستاگرام

ویژگی سوپرزوم اینستاگرام

 

 

ویژگی سوپرزوم اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم در مورد اینکه چگونه از ویژگی سوپرزوم اینستاگرام استفاده کنیم؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، بیشتر کاربران اینستاگرام، به‌خصوص قشر جوان آن از ویژگی سوپرزوم اینستاگرام استفاده می‌کنند. این ویژگی تا حدودی خنده‌دار و بسیار سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید از چهره خودتان یا شخص دیگری نمای نزدیکی به حالت‌های مختلف خنده‌دار عکس گرفته و آن را به اشتراک بگذارید.

در این مطلب تصمیم داریم کمی در مورد این ویژگی و نحوه استفاده آن توضیحاتی ارائه دهیم. امیدواریم اطلاعات مفیدی خدمتتان ارائه شود.


ویژگی سوپرزوم اینستاگرام

 


ویژگی‌های سوپرزوم اینستاگرام:

Superzoom احتمالاً یکی از بهترین ویژگی‌های اینستاگرام است. هیچ دستور یا راهنمایی برای چگونگی استفاده از آن گذاشته نشده است. در این امکان اینستاگرام، شما می‌توانید فیلترهای خاصی را بر روی چهره خود قرار دهید با این توضیح که چهره شما به‌وسیله سوپرزوم اینستاگرام، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و فیلتر دلخواهتان همراه با موزیک خاصی که مرتبط با فیلتر است، به ویدیو تبدیل می‌شود.

به‌وسیله سوپرزوم شما می‌توانید دقایق زیادی سرگرم شوید و ویدیوهای جالبی به‌تنهایی یا با دوستانتان بسازید. سپس این ویدیوها را در استوری اینستاگرامتان به نمایش بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

 

از ویژگی‌های سوپرزوم می‌توانیم به حالت ضبط سه ثانیه‌ای و 15 ثانیه‌ای اشاره‌کنیم. هنگامی‌که در حالت عادی می‌خواهید عمل سوپرزوم را انجام دهید، فقط سه ثانیه ضبط ویدیوی دلخواهتان اتفاق می‌افتد.

برای ضبط ویدیوی 15 ثانیه‌ای، می‌توانید انگشت خود را بر روی دکمه Superzoom اینستاگرام نگه‌دارید تا از حداکثر مدت‌زمان ضبط ویدیو استفاده نمایید. این مدت‌زمان، 15 ثانیه است.

با نگه‌داشتن انگشت بر روی دکمه سوپرزوم، زوم بالاتری را خواهید داشت؛ به عبارت دیگر، هرچه مدت‌زمان ویدیو طولانی‌تر باشد، زوم بهتری خواهید داشت.

 

چگونه از سوپرزوم اینستاگرام استفاده کنیم؟

برای استفاده از ویژگی سوپرزوم، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • اینستاگرام را در گوشی اپل یا اندروید خود باز کنید.
  • بر روی آیکون دوربین ضربه بزنید.
  • گزینه Superzoom اینستاگرام را انتخاب کنید.
  • اگر آخرین نسخه اینستاگرام در گوشی شما نصب شده باشد، باید به طور پیش فرض انتخاب شود. اگرنه، فقط از طریق گزینه‌های منوی پایین می‌توانید آن را پیدا کنید.
  • Instagram Superzoom را شروع کنید.

 

  • یکی از حالت‌های Superzoom اینستاگرام را انتخاب نمایید. حالت‌های عاشقانه، اکشن، مخملی و لطیف و …
  • حالا آیکون دوربین را نگهدارید و شروع به زوم کردن نمایید.
  • Superzoom اینستاگرام، به چهره شما حرکت می‌دهد و آن را به‌صورت سرگرم‌کننده‌ای ضبط می‌کند.
  • به آرامی عمل زوم را انجام می‌دهد و حالت‌های مختلفی که شما انتخاب نموده‌اید، به‌صورت یک فیلتر بر روی چهره شما با موسیقی مربوطه ضبط می‌کند.
  • بعد از ضبط ویدیوی دلخواهتان به‌وسیله سوپرزوم، گزینه‌های مختلف بر روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود. با انتخاب گزینه Save کی توانید آن را ذخیره نمایید.
  • پس از ذخیره ویدیو، آن را به استوری یا به دایرکت دوستانتان منتقل نمایید.

 

نتیجه:

به‌وسیله قابلیت سوپرزوم اینستاگرام شما می‌توانید تفریح سالمی داشته باشید. فیلم‌هایی باحالت‌های مختلف از خودتان بسازید و بهترین آن را برای دوستانتان ارسال نمایید. کافی ست مراحل بالا را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید ویدیوی زیبایی از خود تهیه نمایید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *