کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

 

 

کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم در مورد اینکه چطور مصرف اینترنت سیم‌ کارت را کاهش دهیم برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم، ازآنجاکه مهم‌ترین پست‌ها در اینستاگرام، پست‌های دارای فیلم و عکس می‌باشد، اینترنت سیم‌کارت در زمان استفاده از آن، به طرز وحشتناکی مصرف می‌شود. برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام، راهکاری به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید به‌راحتی و بدون کوچک‌ترین دلواپسی با این اپلیکیشن جذاب کار کنید.


کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام


کاهش مصرف اینترنت موبایل چگونه فعال می‌شود؟

از آنجایی که مطلب ما در مورد پایین آوردن مصرف داده یا اینترنت موبایل در برنامه اینستاگرام است، به عملکرد اینستاگرام در این زمینه اشاره می‌کنیم.

گزینه‌های اینستاگرام، همواره از پیش بارگذاری می‌شوند. هنگامی‌که برنامه اینستاگرام را باز می‌کنید، فوراً فیلم و عکس‌ها شروع به آنالیز و بالا آمدن می‌نمایند. در این حالت اینترنت شما در حال استفاده است و حجم دریافتی آن به‌سرعت کاهش پیدا نموده و حجم مصرفی آن به‌سرعت افزایش میابد.

این کار بدون تذکر به شما و در حقیقت بدون آن‌که شما اجازه‌ای صادر کنید، انجام می‌شود. مسلماً تعدادی از عکس‌ها و ویدیوها در صفحه فید شما وجود دارند که خیلی هم در باز کردن آن‌ها اصرار ندارید. در این حالت اولویت شما حفظ حجم اینترنت سیم‌کارت است.

پس باید چاره‌ای اندیشید تا بتوانیم در ابتدا فیلم‌ها و عکس‌های مخاطبین مورد نیازمان را تشخیص دهیم و سپس به اینستاگرام اجازه بارگذاری بدهیم.

 

بیشتر بخوانید: تیک آبی اینستاگرام

 

راهکار این کار بسیار ساده است.

در قسمت تنظیمات اینترنت موبایل، گزینه‌ای وجود دارد با عنوان Use Less Data که اگر آن را فعال کنیم، این مشکل حل می‌شود.

 اما چگونه این کار انجام می‌شود؟ با فعال نمودن این گزینه، بارگذاری بدون مجوز شما صورت نمی‌گیرد و به‌نوعی مدیریت در بارگذاری عکس‌ها و ویدیوها به دست شما انجام می‌شود. به این صورت که بر روی عکس یا فیلم منتخب کلیک می‌کنید تا بارگذاری شروع شود. این گزینه‌ای خوبی برای کاهش مصرف اینترنت موبایل است. پس بیایید با هم به آموزش فعال نمودن Use Less Data بپردازیم.

 

آموزش فعال نمودن Use Less Data:

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.
  • سپس به صفحه اصلی پروفایل خود بروید.
  • حال در سمت راست دکمه اول را می‌بینید.
  • اگر گوشی شما اندرویدی است، به بخش تنظیمات مراجعه نمایید (سه نقطه در بالای صفحهدر منوی زیرین اینستاگرام با نماد یک آدمک)
  • اگر گوشی شما آیفون است، دکمه‌ای که شبیه چرخ‌دنده است لمس کنید.
  • به صفحه تنظیمات که مراجعه نمودید، گزینه Cellular Data Use را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Use Less Data را فعال کنید.
  • پس از انجام این کار به‌راحتی و بدون ترس از مصرف اینترنت موبایل وارد اینستاگرام شوید.

 

مزیت فعال نمودن Use Less Data:

  • جالب است بدانید با فعال کردن این گزینه درگوشی‌های مدل قدیمی، عملکرد اینستاگرام به طرز چشمگیری با سرعت انجام می‌شود!
  • بارگذاری عکس‌ها و ویدیوها با اجازه شما انجام می‌شود.
  • حجم کمتری از اینترنت موبایل یا همان اینترنت دیتای شما مصرف می‌شود.

 

نتیجه:

مشکلات مربوط به مصرف بالای اینترنت در هنگامی برای ما آشکار می‌شود که از اینترنت موبایل استفاده کنیم. به‌خصوص اگر از اینترنت موبایل در استفاده از شبکه‌های اجتماعی پرمصرف مانند اینستاگرام استفاده شود. چنانچه این موضوع برای شما مهم است، حتی‌المقدور از اینترنت وای فای استفاده نمایید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *