تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

 

 

چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم

در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم در مورد اینکه چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. تیک آبی می‌تواند تحولی عظیم در پیجهای کسب‌وکار ایجاد کند. به همین دلیل همه افرادی که در اینستاگرام از تیک آبی باخبر هستند، آرزو دارند که یکی از دارندگان آن باشند.


تیک آبی اینستاگرام


Verified برای اینستاگرام به چه معنی است؟

اکثر شبکه‌های اجتماعی دارای نماد تائید در سیستم خودشان هستند که این موضوع شامل اینستاگرام نیز می‌شود.

در میان مالکین پیجهای مختلف، پیج‌های بازاریابی مشتاقان واقعی تیک آبی اینستاگرام هستند. چون تیک آبی می‌تواند آن‌ها را به نقطه اوج موفقیت برساند.

شاید این به این دلیل است که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با جمعیتی بالاست که بهترین بازخورد بیزنسی را دارد.

وقتی تیک آبی را می‌گیرید، مشتریان به شما اطمینان می‌کنند و بیشتر از کالاها و خدماتتان استفاده می‌کنند. درآمد شما بالا می‌رود و فالوورهایتان مبلغ شما می‌شوند.

خب به هر جهت، فردی که پیج کسب‌وکار اینستاگرامی دارد، چه چیزی می‌خواهد بالاتر از این تائید که مشتری بارانش می‌کند؟

در حال حاضر اینستاگرام، درست در زیر YouTube و فیس‌بوک، سومین شبکه اجتماعی با 1 میلیارد کاربر است. تعداد پیج‌های بیزنس در اینستاگرام، بیشتر از هر شبکه اجتماعی دیگر می‌باشد و درصد موفقیت این پیج‌ها در این شبکه اجتماعی از دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر است.

تیک آبی اینستاگرام را مستقیم دریافت کنید.

با چند کلیک ماوس می‌توانید ببینید که چطور می‌توانید مستقیماً از خود IG تیک آبی اینستاگرام را به دست آورید. به‌وسیله روش‌های زیر می‌توانید این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بازیابی اینستاگرام هک شده

 

حساب اینستاگرامتان را معتبر کنید:

یک حساب معتبر، صرفاً مربوط به شخصیت مهم یا مشهور نیست. شما می‌توانید حساب خود را معتبر کنید. سعی کنید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام، تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید. با خرید فالوور واقعی می‌توانید به اینستاگرام نشان دهید که شما خود واقعی‌تان هستید و دارای فالوورهای بسیاری می‌باشید.

با استفاده از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام که در سایت اینستاگلد قید نموده‌ایم، فالوورهای خود را افزایش دهید و سعی کنید که در نگهداری آن‌ها کوشا باشید.

 

همواره آنلاین باشید:

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، در بیشتر مواقع آنلاین باشید تا به اینستاگرام ثابت کنید که در این شبکه اجتماعی فعال هستید. اینستاگرام به تمام افرادی که آنلاین واقعی هستند، توجه زیادی دارد.

هنگامی‌که شما همواره آنلاین باشید، نیاز به فالوورهای بسیار زیاد ندارید. با آنلاین بودن دائمی می‌توانید آن‌ها را نگهداری نمایید.

شما فقط نیاز به حضور دیجیتال دارید و بهتر است ابتدا بر روی هویت یا نام تجاری خود در جای دیگر کارکنید. تا در اینستاگرام بهتر شناخته شوید. در این صورت مردم به دنبال برندتان در اینستاگرام جستجو می‌نمایند و زمانی که تعداد فالوورهای بالا را در پیج شما ببینند، تطمیع می‌شوند که شما را فالو کنند.

 

پست‌های تکراری و کپی نگذارید:

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، پست‌های متنوع و باارزش بگذارید. به‌هیچ‌وجه پست‌های تکراری نگذارید. این کار می‌تواند به‌راحتی به رتبه اینستاگرامی شما لطمه بزند.

پست‌های کپی از پیجهای دیگر، پست‌های کپی از صفحات مرورگرها، به طرز چشمگیری به رتبه شما صدمه می‌زند. ثابت‌شده 80 درصد افرادی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، یا پست کپی می‌گذارند یا تکراری.

 

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید:

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام از هشتگها بسیار استفاده کنید. سعی کنید هشتگها مرتبط با موضوع پیج شما باشد. هشتگها در بهتر نمودن رتبه اینستاگرام شما بسیار مؤثر هستند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *