بازیابی اینستاگرام هک شده

بازیابی اینستاگرام هک شده

 

 

بازیابی اینستاگرام هک شده

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد در مورد هک اینستاگرام برای شما توضیحاتی را ارائه کرده ایم; خیلی مهم است که متوجه هک اکانت اینستاگرام‌تان شوید. اگر نتوانید این مهم را دریابید، ممکن است از اکانت شما سوءاستفاده شود و دچار مشکل شوید. معمولاً بازیابی اینستاگرام هک شده دو حالت دارد که این دو حالت را در مطلب زیر بررسی می‌نماییم.


بازیابی اینستاگرام هک شده


هک اکانت اینستاگرام

وارد حساب خود شده‌اید و پستی را ملاحظه می‌نمایید که خودتان آن را ارسال نکرده‌اید! این نشانه‌ای از هک شدن اکانت اینستاگرام است. خوب است که می‌توانید وارد حساب خود شوید.

برای هک شدن اکانت اینستاگرام با شرایط فوق; ابتدا گذرواژه خود را تغییر دهید. البته می‌توانید ایمیلی به اینستاگرام ارسال کنید که نیاز به تنظیمات مجدد دارید.

پس‌ازاینکه گذرواژه خود را عوض کردید; دسترسی به شخص ثالث را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که هکر اینستاگرام از یک منبع دیگر پستی ارسال نمی‌کند.

برای بازیابی هک شدن اکانت اینستاگرام از طریق مرورگر اینترنت وارد حساب کاربری اینستاگرام‌تان شوید. در صفحه نمایه; روی نماد تنظیمات (که به شکل چرخ‌دنده است) ضربه بزنید. سپس روی «برنامه‌های مجاز» ضربه بزنید. در صفحه بعد، بر روی «لغو دسترسی» به هر برنامه‌ای که مربوط به شما نیست، کلیک کنید.

سپس تمام دسترسی‌ها را لغو کرده و دوباره از پروسه مجوز برای برنامه‌هایی که استفاده می‌کنید، مجوز صادر کنید.

 

نمی‌توانید وارد اینستاگرام هک شده شوید

یک هکر غیرمجاز گذرواژه شما را تغییر داد. برای بازیابی اکانت وارد حساب کاربری خود شوید. در صفحه ورود به سیستم، بر روی گزینه “دریافت کمک” برای رفتن به صفحه رمز عبور مجدد ضربه بزنید. اینجا می‌توانید از ایمیل یا نام کاربری اصلی استفاده کنید.

برای بازیابی اکانت، این روند به سیستم دستگاه یا گوشی شما بستگی دارد.

  • در اندروید، باید بعد از واردکردن نام کاربری یا ایمیل خود، بر روی نماد فلش در بالا سمت راست کلیک کنید.
  • در iOS، چنین فلشی وجود ندارد و شما به مرحله بعدی هدایت می‌شوید. روی «نیاز به راهنمایی بیشتر» ضربه بزنید. با استفاده از ایمیل یا نام کاربری برای بازیابی حساب اقدام کنید.

 

بیشتر بخوانید: بازاریابی اینستاگرامی موفق

 

هکرها آدرس ایمیل مرا تغییر داده‌اند، چه‌کار کنم؟

وقتی هکر اینستاگرام آدرس ایمیل شما را تغییر داد; بدانید همه‌چیز را تغییر خواهد داد. ازجمله نام کاربری شما و آدرس ایمیل مرتبط با حساب شما. اگر دسترسی به ایمیل مربوط به‌حساب کاربری خود را نداشته باشید، نمی‌توانید هر یک از مراحل فوق را دنبال کنید.

برای بازیابی اکانت اینستاگرام; می‌توانید روش زیر را امتحان کنید.

بااین‌وجود اینکه دسترسی مجدد به‌حساب کاملاً هک شده امکان‌پذیر نیست; ولی آزمایش مراحل زیر می‌تواند در مواقعی نجات‌بخش باشد.

اولین گام این است که ببینید آیا ایمیلی که در ابتدا به‌وسیله آن حساب کاربری اینستاگرام را ساخته‌اید; وجود دارد یا خیر.

سپس ایمیل اولیه اینستاگرام را در داخل ایمیل‌های دریافتی پیدا کنید. در این ایمیل از شما پرسید که آیا درخواست تغییر ایمیل دارید؟ در این قسمت شما می‌توانید ایمیل خود را تغییر دهید و ادامه مسیر را مانند سطرهای بالا انجام دهید.

برای بازیابی اکانت هک‌ شده‌ اینستاگرام; اگر این ایمیل را پیدا نکردید، یا خودتان حذف کرده‌اید یا هکر اینستاگرام پس از دستیابی به ایمیل شما آن را حذف نموده تا شما نتوانید به‌حساب کاربری اینستاگرام‌تان دسترسی پیدا کنید. در این موارد بازهم می‌توان از روش‌های دیگر که در سایت قید نموده‌ایم; حساب را برگرداند.

 

نتیجه:

برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام; راه های مختلفی پیشنهاد می شود.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *