بازاریابی اینستاگرامی موفق

بازاریابی اینستاگرامی موفق

 

 

بازاریابی اینستاگرامی موفق

در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم توضیحاتی را در مورد بازاریابی اینستاگرامی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. چطور ممکن است شخصی کسب‌وکاری را به راه اندازد ولی بازاریابی اینستاگرامی موفق انجام نداده باشد. به عبارتی چطور ممکن است محصول خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی ننماید؟! اگر شما نیز از این دسته هستید، بهتر است دلیل خوبی داشته باشید زیرا به‌جرئت می‌توان گفت نیمی از مشتریان خود را ازدست‌داده‌اید.


بازاریابی اینستاگرامی موفق


اگر می‌خواهید برند شما در کشور خودتان و یا حتی در جهان شناخته شود، دست‌به‌کار شوید. یک حساب کاربری اینستاگرامی بسازید و از مقالات سایت ما استفاده کنید تا از پیشرفت کسب‌وکار خود شگفت‌زده شوید.

 

مزیت بازاریابی اینستاگرامی:

شبکه‌های اجتماعی، به‌خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام همواره در دسترس مردم است. آن‌ها دائماً محتویات اینستاگرام را با گوشی‌های هوشمند خود جابجا می‌کنند و بدون آن‌که متوجه باشند، بازاریابی اینستاگرامی به راه می‌اندازند.

پس این امر برای بسیاری از شرکت‌ها حیاتی است و می‌تواند در فروش محصولات یا ارائه خدمات آن‌ها نقش بسزایی داشته باشد. پس بهتر است در این زمینه شروع به کار کنید و اولین قدم موفقیت‌آمیز خود را در زمینه بازاریابی اینستاگرامی بردارید.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیو زنده اینستاگرام

 

در بازاریابی اینستاگرامی، مخاطبین خود را درک کنید:

مهم نیست که بازاریابی اینستاگرامی شما برای چه محصول یا خدماتی است. ممکن است زیباترین مشخصات را برای محصولات خود در جهان ایجاد کنید ولی نتوانید آن‌طور که شایسته است برندتان را محبوب کنید. پس به هدف نمی‌رسید.

وقت خود را برای پیدا کردن مخاطب هدر ندهید و از گزینه‌های بهتر استفاده کنید که بتوانید به‌سرعت فالوورهای خود را افزایش دهید. گزینه‌هایی مانند خرید فالوور اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام و … .

ازآنجاکه بازاریابی اینستاگرامی انجام می‌دهید، باید در نظر بگیرید که پس از خرید فالوور نباید آن‌ها را از دست بدهید. از خود بپرسید آیا خریداران بالقوه هستند یا می‌توانند به شما در ساختن نام تجاری شما کمک کنند.

زمانی که مخاطبان خود را درک کنید، می‌توانید آن‌ها را به خریداران بالقوه تبدیل کنید. از آن‌ها تبلیغ‌کننده بسازید و به پیج برتر در اینستاگرام تبدیل شوید.

چگونه می‌توانید مخاطبان خود را درک کنید؟

در بازاریابی اینستاگرامی، نظرات فالوورهای خود را بخوانید و از آن‌ها بخواهید در مورد نام برند شما قضاوت کنند.

در مورد فالوورهای جدید پیج کسب‌وکار خود، بیشتر بدانید. این کار را می‌توانید با سنجیدن مواردی که لایک می‌کنند یا ویو می‌گذارند، انجام دهید.

در مورد محصولات یا خدمات خود نظرخواهی کنید، پیشنهادات و انتقادات را نادیده نگیرید.

 

چگونه با فالوورهای خود، ارتباط برقرار کنیم؟

در بازاریابی اینستاگرامی، سعی کنید با مخاطب صحبت کنید نه برای مخاطب. این کار باعث می‌شود بیشتر از آن‌که بگویید، بشنوید. شنیدن نظرات فالوورها به معنی ایجاد راهکارهایی است که در مراحل بعدی مدیریت پیج کسب‌وکار اینستاگرامی، کمک‌حال شما خواهد بود.

ضمناً نگهداری فالوورها نسبت به جذب آن‌ها، زمان کمتری از شما می‌گیرد. پس تا جایی که امکان دارد با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.

 

برای برقراری ارتباط، روش‌های زیر را نیز به کار ببرید:

نام تجاری محصول، را از فالوورها کمک بگیرید.

برای تصاویری که در پیج بازاریابی اینستاگرامی می‌گذارید، از فالوورها استفاده کنید. به‌این‌ترتیب آن‌ها ممکن است تصاویر ارسالی خود را که شما از آن استفاده نموده‌اید، با دوستان به اشتراک بگذارند. این‌یک تبلیغ برای شماست و یک تشویق برای فالوور مذکور.

مثلاً یکی از پیج های ساعت مچی با برند SEVENFRIDAYاز مشتریان خود درخواست نمود که عکس‌های تعطیلات خود را با ساعت مچی SEVENFRIDAYبرای آن‌ها بفرستند. نتیجه این کار، مجموعه‌ای از عکس‌های زیبا و به‌رایگان بود. این عکس‌ها نه‌تنها برای بازاریابی‌های فیزیکی بلکه برای بازاریابی اینستاگرامی نیز مورداستفاده قرار گرفت.

 

نتیجه:

در بازاریابی اینستاگرامی، فالوورها هستند که آینده کسب‌وکار اینستاگرامی شما را تضمین می‌نمایند. پس بهتر است تعامل با آن‌ها را بیشتر از هر کار دیگری در نظر داشته باشید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *