آموزش ویدیو زنده اینستاگرام

آموزش ویدیو زنده اینستاگرام

 

 

آموزش ویدیو زنده اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم در مورد آموزش ویدیو زنده اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. به ویدیو زنده اینستاگرام، لایو می گویند. دو راه وجود دارد که شما می توانید پخش مستقیم با یک یا چند فالوور در اینستاگرام داشته باشید. میتوانید فالوورها را برای تماشای ویدیوی زنده خود دعوت کنید یا میتوانید بوسیله پیوستن به ویدیو زنده اینستاگرامِ فالوورها درخواست دهید.


آموزش ویدیو زنده اینستاگرام


چطور دوستم را به لایو دعوت کنم؟

برای رفتن به پخش زنده و سپس دعوت یک فالوور به آن، روش زیر را انجام دهید:

در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید یا از بخش Feed به راست بروید.

در پایین صفحه روی ضربه بزنید و روی Start Live Video کلیک کنید.

بر روی نام شخص دلخواه ضربه بزنید تا او را برای جوین به ویدیو زنده اینستاگرام خود دعوت کنید. به خاطر داشته باشید که فقط می توانید کسی را که قبلا ویدیوی زنده او را مشاهده کرده اید، دعوت کنید.

اگر فالوور شما دعوت نامه برای پذیرش را قبول کند، خواهید دید که روی صفحه نمایش ظاهر می شود. همچنین می توانید ببینید که آیا او تصمیم به ترک ویدیو داشته یا نه.

دعوت یا حذف دوست در لایو:

می توانید فردی را که برای جوین به ویدیو زنده اینستاگرام خود دعوت کرده اید، حذف کنید. به این ترتیب که با ضربه به x در گوشه سمت راست بالای صفحه، او را حذف کنید.

حتی می توانید سوال کنید که چه افرادی می خواهند ویدیوی زنده اینستاگرام شما را ببینند. پس از آن، هنگام اعلام آمادگی، روی «پذیرفتن» ضربه بزنید.

اگر هم خودتان مایل هستید در ویدیو زنده اینستاگرام دوستتان شرکت کنید، می توانید روی «ارسال درخواست» ضربه بزنید.

چطور می توانم ویدیو زنده اینستاگرام را پایان دهم؟

هنگامی که ویدیو زنده شما به پایان می رسد، می توانید آن را به اشتراک بگذارید. مانند سایر عکسها و فیلمهایی که در داستانها به اشتراک میگذارید، پخش فیلمهای زنده از Feed و نمایه شما بعد از 24 ساعت از بین میروند. مگر آنکه این داستانها را ذخیره کنید.

 

بیشتر بخوانید:غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام

 

چگونه ویدیو زنده اینستاگرام را به اشتراک بگذارم؟

برای به اشتراک گذاری ویدیوی زنده، پس از اینکه آن را به پایان رسانید، روی اشتراک گذاری در پایین صفحه ضربه بزنید. می توانید از گزینه بالا سمت راست ویدیو خود را ذخیره کنید تا آن را به گالری خود هدایت کنید.

 

سوال و جواب در ویدیو زنده اینستاگرام چیست؟

پیامهای ویدیو زنده اینستاگرام شامل همه مواردی که از ویدیو اصلی برایتان ارسال می شود، می باشد. تعداد ویو برای ویدیوی زنده شامل افرادی است که آنرا تماشا کرده اند.

هنگامی که شما برچسب نظرسنجی را به استوری اینستاگرام خود ارسال می کنید، مردم می توانند در استوری ارسالی شما، روی برچسب بنویسند و از شما سوال بپرسند.

سپس می توانید سوالاتی را که در استوری اینستاگرام خود دریافت می کنید، به صورت پرسش و پاسخ زنده با فالوورهای خود درمیان بگذارید.

 

روش پرسش و پاسخ زنده با فالوورهای اینستاگرام چیست؟

برای پاسخگویی به سوالاتی که در استوری اینستاگرام شما مطرح است به روش زیر عمل کنید:

برچسب سوالات را به استوری اینستاگرام ارسال کنید.

هنگامی که پاسخ ها را دریافت کردید، در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. البته میتوانید از Feed به سمت راست هم کلیک کنید.

در پایین صفحه روی آیکون دوربین ضربه بزنید و روی Tap Live کلیک کنید.

برای دیدن سوالاتی که از برچسب ها در استوری خود دریافت کرده اید، ضربه بزنید.

یک سوال برای پاسخ دادن انتخاب کنید.

برای تغییر سوالات، به آیکون مربع سوال کلیک کنید تا تمام سوالات دریافتی را مشاهده کنید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *