غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام

غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام

 

 

غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد توضیحاتی را در مورد غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام برای شما ارائه کرده‌ایم . اگر یک پیج شخصی داشته باشید; شاید برایتان خیلی مهم نباشد که اکانت اینستاگرام‌تان غیرفعال شود. در این زمان، شما پیج دیگری با مشخصات دیگر می‌سازید.


غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام


اما درصورتی‌که پیج پر باری از کسب‌وکار داشته باشید و فالوورهای بسیاری شما را فالو کنند; برایتان غیرقابل‌ تحمل است که اکانت اینستاگرام‌تان غیرفعال شود; بسته شود; هک شود و …

در اکانت غیرفعال با پیغام زیر مواجه می‌شوید:

“Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms”

در این صورت است که نمی‌توانید لمس کنید چه اتفاقی در حال وقوع است. پیجی که مدت‌ها بر روی آن بودید و دارای فالوورهای بسیاری بود، حال از دسترس شما خارج‌ است؛ اما نگران این شرایط نباشید، شما می‌توانید تلاش خود را برای بازگرداندن آن انجام دهید.

در این مطلب، آموزشی برای شما در نظر گرفته‌ایم که به‌وسیله آن می‌توانید اکانت ازدست‌رفته خود را برگردانید. البته برگرداندن اکانت هیچ‌گاه صد درصد اتفاق نمی‌افتد ولی به امتحان آن می‌ارزد. پس با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام

 

چرا اکانت غیرفعال می‌شود؟

قبل از آن‌که به سراغ فعال نمودن اکانت غیرفعال برویم، باید بدانیم چرا اکانت اینستاگرام غیرفعال می‌شود. گاهی ممکن است برخلاف ضوابط و شرایطی که اینستاگرام در روز اول برای شما تعیین نموده عمل کرده‌اید.

بعضی وقت‌ها ممکن است بدون این‌که خلاف ضوابط و شرایط اینستاگرام باشید، اکانت اینستاگرام‌تان غیرفعال باشد. در این صورت اشتباه مربوط به کمپانی اینستاگرام است. این اشتباه زمانی رخ می‌دهد که مثلاً تصاویری در پست خود استفاده نموده باشید که شبیه به تصاویری باشد که در آن باید حق کپی‌رایت رعایت شود. یا محتواهای بسیاری را در مدت‌زمان کم منتشر نمایید. دلایلی مشابه این‌ها می‌توانند اینستاگرام را به‌اشتباه بیندازد. بعضی وقت‌ها اکانتتان حذف می‌شود که این خود مقوله‌ای جداست.

 

نکاتی در مورد فعال نمودن:

قبل از آموزش بازگرداندن اکانت اینستاگرام لازم است نکاتی را یادآور شویم. اول آنکه احتمال صددرصدی برای برگرداندن اکانت در نظر نگیرید. دومین نکته این‌که مراحل بازگرداندن را چندین بار تکرار کنید. گاهی با تکرار این مراحل موفقیت حاصل می‌شود. اگر عمل بازگرداندن موفقیت‌آمیز باشد بین سه تا بیست روز طول می‌کشد تا اکانت شما فعال شود. پس صبر و حوصله داشته باشید.

 

مراحل فعال کردن اکانت غیرفعال اینستاگرام:

  • وارد اینستاگرام شوید.
  • یوزرنیم و پسورد اکانت غیرفعال را وارد کنید.
  • مانند زمان ورود به اینستاگرام‌تان، Login را لمس کنید.
  • اگر اکانتتان غیرفعال باشد، با پیغام “Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms”روبرو می‌شوید.
  • حال گزینه‌ای با عنوان “Learn More” می‌بینید که باید روی آن کلیک کنید.
  • صفحه‌ای باز می‌شود که عبارت “Let Us Know” را دارد. بر روی آن کلیک کنید.
  • قسمتی برای شما نشان می دهد با عنوان “My Instagram Was Deactivated” که دارای دو گزینه Yes, NO است.
  • گزینه NO را انتخاب نمایید و Send کنید.
  • در این مرحله اطلاعاتی از شما می‌خواهد که باید آن‌ها را مانند اکانت ازدست‌رفته‌تان وارد کنید.
  • در زمان انتخاب کشور، United States را وارد کنید.
  • حال ممکن است فایلی برای آپلود به شما معرفی کند که باید از آن صرف‌نظر کنید.
  • بعد از چند ساعت، ایمیلی از اینستاگرام دریافت می‌کنید.
  • ایمیل دریافتی از شما می‌خواهد مشخصاتتان را بر روی کاغذی نوشته و همراه با عکس از چهره‌تان برایشان بفرستید.
  • اگر اکانت اینستاگرام‌تان مربوط به کسب‌وکار باشد، باید مدارک مربوط به آن را نیز بفرستید.

 

اگر اکانتتان فعال نشد، هرچند روز یک‌بار، در دو هفته با آدرس support@instagram.com ایمیلی مبنی بر بی‌دلیل حذف نمودن اکانت اینستاگرام‌تان بفرستید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *