آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام

آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام

 

 

آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام

قبل از آنکه به روش آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام در سایت اینستاگلد بپردازیم، بهتر است کمی در مورد قوانین اینستاگرام بدانیم. به این منظور آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام را برای شما عزیزان بازگو می‌نماییم.


آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام


خلاصه‌ای از راهنمای اینستاگرام:

اینستاگرام نمی‌خواهد شما از محتویات کپی شده دیگران استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که حق استفاده از پست‌های دیگران را ندارید. برای این کار می‌توانید از اطلاعات مفید پست‌های دیگر کپی‌برداری کنید تا به اطلاع عموم برسد. در غیر این صورت، اینستاگرام محتوای شما را حذف خواهد نمود.

پست‌های شما نباید برای افراد زیر 13 سال نامناسب باشد وگرنه اینستاگرام آن را حذف می‌کند. حداقل سن برای بازنمودن حساب کاربری اینستاگرام، 13 سال است. به‌عنوان‌مثال برهنگی فقط در مجسمه، نقاشی و آثار هنری مجاز است.

پست‌های شما نباید باعث ترس و وحشت کاربران اینستاگرام شود.

همواره از قانون حمایت کنید. از گروه‌های تروریستی، انجام جرم و جنایت، دروغ‌گویی و غیرواقع خبر دادن و … که در همه‌جا غیرقانونی است بپرهیزید. چنانچه این مدل پست‌ها را در اینستاگرام قرار دهید، طبق راهنمای اینستاگرام، تمام آن‌ها حذف خواهد شد.

کاربرانی که بازی‌های آنلاین را ترویج می‌کنند، پول دریافت می‌کنند، قماربازی می‌کنند، با پول واقعی طرف هستند، باید مجوز کتبی از اینستاگرام دریافت کنند وگرنه حساب آن‌ها مسدود می‌شود.

به دیگر کاربران احترام بگذارید. افراد را تهدید نکنید و به آزار و اذیت آن‌ها نپردازید. محتوای خصوصی که کاربران را زیر سؤال می‌برد، ارسال نکنید. خشونت را ترویج نکنید.

آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام:

برای آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام، غیر از روش کانال IGTV روش دیگری هم وجود دارد که با انجام موارد زیر، می‌توانید این کار را به‌خوبی انجام دهید.

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود بازکنید.

سپس بر روی آیکون ارسال پست جدید کلیک کنید.

حال، یکی از ویدیوهای طولانی اینستاگرام را برای اشتراک‌گذاری انتخاب نمایید.

بر روی گزینه Nextکلیک کنید.

سه گزینه در قسمت پایین صفحه به شما نشان می دهد که از بین آن‌ها باید گزینه TRIMرا انتخاب کنید.

نوارابزاری به شما نشان می دهد که به زمان محدود روی آن توجه نکنید.

قسمت انتهای ویدیو را به سمت راست تا آخرین حد نوار بکشید. اگر ویدیو شما ده‌دقیقه‌ای باشد تا دقیقه دهم به سمت راست کشیده می‌شود.

برای انجام مرحله بعدی در آپلود ویدیوهای طولانی اینستاگرام، گزینه Next را کلیک کنید.

یک شخص را با گزینه Tag Peopleبه ویدیوی به اشتراک گذاشته‌شده تگ کنید. این کار باعث می‌شود که شما بتوانید ویدیوهای طولانی خود را به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: جئو استیکر در استوری

 

این کار هنوز تمام نشده است، مراحل را ادامه دهید:

دو مرحله به عقب برگردید، این کار را با کلیک نمودن دکمه Back انجام دهید.

با این کار به مرحله TRIM برمی‌گردید. نوار ابزار بر روی فیلم تار است.

در این مرحله ویدیو را به زمان صفر برگردانید.

حالا مجدد ویدیو را به انتهای زمان آن بازگردانید تا نوارابزار تار به حالت عادی بازگردد.

گزینه Next را کلیک کنید.

بر روی Share ضربه بزنید.

پس از اتمام این مراحل، شما آموخته‌اید که چطور ویدیوهای طولانی اینستاگرام را آپلود نمایید. به خاطر داشته باشید که برخی از گوشی‌های هوشمند، قادر به اجرای این روش نیستند.

 

نتیجه:

شما در این مبحث چگونگی انتشار ویدیوهای طولانی اینستاگرام را فراگرفتید. غیرازاین روش، روش کانال IGTV نیز جهت انتشار ویدیوهای طولانی اینستاگرام مفید است. در سایت اینستاگلد این روش برای شما آموزش داده‌ایم.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *