جئو استیکر در استوری

جئو استیکر در استوری

 

 

نحوه استفاده از جئو استیکر در استوری اینستاگرام:

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد آموزش استفاده از جئو استیکر در استوری اینستاگرام را برای شما ارائه کردیم، استفاده از جئو استیکر، همانند دیگر برچسب‌ها و استیکرها در اینستاگرام است. کافی ست مراحل زیر را دنبال نمایید تا بتوانید از این امکان سرگرم‌کننده استفاده نمایید.


جئو استیکر در استوری


  • برای استفاده جئو استیکر در استوری حتماً باید GPS دستگاه فعال باشد. Location Services را فعال کنید.
  • اینستاگرام را در گوشی آیفون یا آیپدتان باز کنید.
  • دوربین دستگاهتان را فعال کنید. برای این کار، می‌توانید آیکون گوشی را لمس کنید یا انگشت خود را بر روی صفحه بگذارید و به راست بکشید.
  • عکس مورد نظر یا ویدیوی در نظر گرفته‌شده خود را ضبط کنید.
  • حالا آیکون استیکرها از گوشه سمت راست و بالای صفحه ظاهر می‌شود، آن‌ها را به‌دلخواه انتخاب کنید.
  • عکس یا ویدیو شما همراه با جئو استیکر در استوری آماده است.
  • تعداد جئو استیکرها محدودیت ندارد، هر تعداد استیکر که مایلید انتخاب کنید.
  • آیکونی که در گوشه سمت راست و پایین صفحه ظاهر می‌شود.
  • برای ارسال ویدیو یا عکس خود، آن را لمس کنید.

 

محدودیت‌های جئو استیکر در استوری:

جئو استیکر در اینستاگرام فعلاً در دو شهر جاکارتا در اندونزی و نیویورک آمریکا قابل استفاده است. در شهرها و کشورهای دیگر، استفاده از Geosticker امکان‌پذیر نیست. البته درصورتی‌که شما بتوانید به این دو شهر سفر کنید، می‌توانید آن را راه‌اندازی نمایید.

جئو استیکر، صرفاً در گوشی‌های اپل یا آی پد قابل استفاده است. چنانچه آی پد یا گوشی اپل شما تنظیم شود، در جاکارتا و نیویورک می‌توانید استفاده از آن را تجربه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام

 

استفاده از جئو استیکر در استوری از نظر اینستاگرام:

اینستاگرام برای استفاده از جئو استیکر، توضیحاتی ارائه می‌کند که خالی از لطف نیست.

وقتی یک عکس یا ویدیو را در استوری به اشتراک می‌گذارید; چنانچه در نیویورک سیتی یا جاکارتا باشید; می‌توانید برچسب یا استیکر سفارشی اینستاگرامتان را ببینید.

استفاده از جئو استیکر اینستاگرام بسیار ساده است و مانند استیکرهای دیگری که تابه‌حال استفاده می‌کردید، ساده به نظر می‌رسد.

تفاوت این دو استیکر در نوع آن است که برای شهرهای مختلف در کشورهای مختلف، سفارشی شده و بنا به فرهنگ آن کشورها طراحی شده است.

البته بهتر است این را بدانید که برای استفاده از جئو استیکر، لوکیشن شما باید روشن باشد تا ما مطمئن شویم که شما در نیویورک سیتی یا جاکارتا هستید.

این بدان معنا نیست که بینندگان استوری شما، مکانتان را خواهند دید. بلکه صرفاً جهت دریافت این استیکرها، نیاز به لوکیشن است.

همان‌طور که اشاره شد، Geosticker در حال حاضر در استوری‌های شهرهای نیویورک سیتی یا جاکارتا پشتیبانی می‌شود و برای این کار نیاز به آخرین نسخه اپلیکیشن موبایل اینستاگرام، نسخه 10.11 می‌باشد.

 

نتیجه:

با استفاده از جئو استیکر در استوری اینستاگرام، شما می‌توانید داستان‌های بسیار زیبایی طراحی نمایید. بازدید استوری خود را بالا ببرید و به فالوورهای خود بیفزایید. اگر در نیویورک یا جاکارتا زندگی نمی‌کنید. منتظر دریافت این امکانات در کشور خود باشید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *