ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام

ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام

 

 

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد در مورد آموزش ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام برای شما توضیح داده ایم ، یکی از آخرین ویژگی‌های افزوده‌شده به اینستاگرام، ارسال نظرسنجی استوری است. با اضافه شدن این امکان، شما می‌توانید مخاطبین خود را از طریق نظرسنجی در استوری اینستاگرام موردتعامل قرار دهید. کاربران اینستاگرام به‌طور فزاینده‌ای نظرسنجی‌ها را به استوری های خود اضافه می‌کنند. هدف آن‌ها از این کار، تقویت تعاملات فالوورهای خود است.


ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام


چگونگی ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام:

اگر می‌خواهید ارسال نظرسنجی در اینستاگرام خود داشته باشید، مراحل زیر را دنبال کنید تا آن را فرابگیرید.

  • یک استوری در اینستاگرام خود ایجاد کنید.
  • روی نماد برچسب در گوشه سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید.
  • هنگامی‌که تصویر یا ویدیو موردنظر خود را برای استوری اینستاگرام اضافه کرده‌اید، روی نماد نشانگر که به شکل مربع با صورت همراه با لبخند نشان داده‌شده ضربه بزنید.
  • گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

 

در میان گزینه‌های مختلفی که در این مرحله نمایش داده می‌شود، برچسب نظرسنجی را پیدا خواهید کرد.

 

  • آن را انتخاب کنید و شروع به ایجاد و ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام نمایید.
  • حالا وقت آن است که نظرسنجی را به استوری خود اضافه کنید.
  • سؤالی که می‌خواهید بپرسید، برای ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام خود انتخاب نمایید.
  • دو پاسخ احتمالی برحسب سؤالتان را اضافه کنید (به‌صورت پیش‌فرض جواب‌ها “بله” یا “نه”).
  • به یاد داشته باشید که نظرسنجی محدود به دو گزینه است.
  • نظرسنجی خود را به اشتراک بگذارید، سپس کاربران می‌توانند شروع به رأی دادن کنند.

 

بیشتر بخوانید: اینسایت اینستاگرام

 

به یاد داشته باشید در حال حاضر، هیچ گزینه‌ای برای سفارشی‌سازی رنگ و فونت پاسخ‌ها وجود ندارد. البته می‌توانید آن را تغییر اندازه بدهید و در هر نقطه بر روی تصویر قرار دهید.

ارسال نظرسنجی استوری، چه مدت باقی می‌ماند؟

ارسال نظرسنجی استوری 24 ساعت است، درست مثل استوری که 24 ساعت بعد از به اشتراک گذاری حذف می‌شود.

چرا ارسال نظرسنجی استوری اینستاگرام؟

به‌وسیله ارسال نظرسنجی استوری، شما می‌توانید برخی از معیارهای خود را از طریق نظرسنجی اینستاگرام به اشتراک بگذارید. پس از برقراری تعامل بین شما و فالوورهایتان، می‌توانید نظر آن‌ها را موردبررسی قرار دهید و جهت برآورده نمودن نظرات فالوورهایتان، اقداماتی انجام دهید.

دیدگاه‌های ارسال نظرسنجی استوری:

پس از بررسی پاسخ به ارسال نظرسنجی استوری، شما متوجه می‌شوید که چه تعداد از فالوورها نظرسنجی شما را دیده‌اند. البته این بدان معنا نیست که همه‌کسانی که از استوری شما بازدید کرده‌اند، به نظرسنجی شما رأی داده‌اند.

نتایج ارسال نظرسنجی استوری را موردبررسی قرار دهید.

شما قادر به بررسی تعداد افراد برای هر گزینه هستید. همیشه می‌توانید نتایج حاصل از نظرسنجی خود را به اشتراک بگذارید. بااین‌حال، فالوورهای شما فقط درصد هر پاسخ را مشاهده می‌کنند، اما نمی‌توانند نتایج کلی را مشاهده کنند.

چرا استفاده از ارسال نظرسنجی استوری:

در این قسمت، می‌توانید برخی از دلایل اصلی برای اینکه چرا استفاده از ارسال نظرسنجی استوری می‌تواند یک ایده خوب برای حساب حرفه‌ای و یا شخصی باشد را بررسی کنید:

  • اگر قصد دارید خط تولید یک محصول جدید را راه‌اندازی کنید، می‌توانید بازار هدف را انتخاب کنید و با نظرسنجی احتمال موفقیت برای محصول جدید را دریافت کنید.
  • بررسی نظرسنجی استوری اینستاگرام، افزایش تعامل با طرفداران را به همراه دارد. افزایش تعامل، احساس نزدیکی را افزایش می‌دهد. تقویت تعاملات فالوورها، موفقیت شما را رقم می‌زند.

نتیجه:

پیج شخصی یا پیج کسب‌وکار اینستاگرام، هر دو به نظرسنجی نیاز دارند. شما با نظرسنجی و بررسی آن می‌توانید سلیقه‌های مشتریان یا دوستان و آشنایان خود را دریابید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *