تبدیل پیج شخصی به بیزینسی

تبدیل پیج شخصی به بیزینسی

 

 

تبدیل پیج شخصی به بیزینسی

در این مطلب از سایت اینستاگلد قصد داریم اینکه چگونه پیج شخصی خود را به پیج بیزینسی اینستاگرام تبدیل کنم توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، در مورد پیج بیزینسی اینستاگرام یا پیج بازاریابی اینستاگرام دارای مزایایی نسبت به پیج شخصی است. این مزایا موجب مدیریت عالی این نوع پیج‌ها خواهد شد.


تبدیل پیج شخصی به بیزینسی


اینستاگرام برای پیج‌های بیزینسی، امکاناتی فراتر از یک پیج شخصی در نظر گرفته است؛ بنابراین توصیه نمی‌شود که از پیج شخصی برای بیزینسی استفاده کنید.

  • امکان تحلیل نظرات فالوورها
  • آمارگیری از پست‌های برتر
  • مکان و زمان بازدیدها، لایک‌ها، کامنت‌ها و …
  • جذب بالای فالوور
  • امکان ایجاد پست‌های برگزاری مسابقات و نظرسنجی
  • و …

 

آیا پیج من یک پیج شخصی است یا پیج بیزینسی اینستاگرام؟

اگر نمی‌دانید که پیج اینستاگرام شما یک پیج شخصی است یا پیج بیزینسی، ساده‌ترین راه برای پیدا کردن آن از طریق نرم‌افزار تلفن همراه اینستاگرام است.

برنامه اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود بازکنید.

وارد حساب کاربری خود شوید.

به گزینه‌های حساب کاربری اینستاگرام بروید.

اگر در لیست گزینه‌ها عبارت Switch To Profile را داشته باشید، به این معنی است که شما پیج شخصی دارید.

اگر در لیست گزینه‌ها یک بخش به نام تنظیمات کسب‌وکار دارید، به این معنی است که پیج بیزینسی دارید.

 

بیشتر بخوانید: پست برتر با هشتگ اینستاگرام

 

تبدیل پیج شخصی به پیج بیزینسی اینستاگرام:

در این قسمت راهنمای گام‌به‌گام برای تبدیل پیج شخصی به پیج بیزینسی اینستاگرام را برای شما قرار داده‌ایم.

فقط شرکت‌های اینستاگرامی باید از پروفایل‌های بیزینسی اینستاگرام استفاده کنند. علاوه بر این، برای دسترسی بهتر، بیزینس شما باید به یک صفحه فیس‌بوک پیوند بخورد.

 

1. به پیج خود بروید و روی download_test.png ضربه بزنید

2. روی Switch To Profile کلیک کنید و صفحه فیس‌بوک را که می‌خواهید با پیج کسب‌وکارتان در اینستاگرام مرتبط شود، انتخاب کنید. مطمئن شوید که پیج شما عمومی است. حساب‌های خصوصی نمی‌توانند به‌حساب‌های کسب‌وکار تغییر کنند.

3. در تنظیم صفحه پروفایل کسب‌وکار خود، اطلاعات تماس شرکت را بررسی کنید، هرگونه تغییری را که لازم می‌دانید، انجام دهید و روی انجام شد ضربه بزنید.

حساب‌های بیزینسی اینستاگرام به یک صفحه فیس‌بوک متصل می‌شوند. این اجازه می‌دهد تا از API فیس‌بوک برای مدیریت پست‌ها و نظرات در پیج بیزینسی در اینستاگرام استفاده کنید.

با تبدیل محدود می‌شوم؟

تبدیل‌شدن پیج شخصی به بیزینسی، توانایی شما برای انجام اقدامات خاص در اینستاگرام را محدود می‌کند.

هنگامی‌که یک صفحه فیس‌بوک را به پیج بیزینسی خود پیوند می‌دهید، فقط می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود به Facebook را از طریق آن صفحه به اشتراک بگذارید. شما نمی‌توانید به یک صفحه فیس‌بوک دیگر یا یک پروفایل فیس‌بوک بفرستید. اگر می‌خواهید صفحه فیس‌بوک را تغییر دهید که می‌توانید پست‌های اینستاگرام را به اشتراک بگذارید، باید به‌حساب شخصی تبدیل شوید. پس از بازگشت، بعداً باید پیج بیزینسی خود را دوباره تنظیم کنید و صفحه جدید فیس‌بوک موردنظر خود را انتخاب کنید.

پیج‌های بیزینسی را می‌توان به یک حساب خصوصی تنظیم کرد؟

شما می‌توانید در هر زمان، پیج بیزینسی خود را به پروفایل شخصی تغییر دهید.

 

نتیجه:

با تبدیل پیج شخصی خود به پیج بیزینسی اینستاگرام، حداکثر موفقیت را به دست آورید. از امکانات پیج بیزینسی استفاده نمایید. مدیریت منحصر به فرد داشته باشید و از درآمد بالای خود لذت ببرید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *