لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام

لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام

 

 

لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام

این مطلب توسط شخصی به نام TRISHA نوشته شد. او از قرارگیری در لیست فالو اینستاگرام (USER SUGGESTED اینستاگرام) در این مطلب از سایت اینستاگلد سعی داریم در مورد اینکه چگونه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام قرار بگیریم؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. متعجب بود؛ بنابراین سعی در کشف این اتفاق نمود و آن را برای افرادی که می‌خواهند در لیست پیشنهاد فالو قرار بگیرند، منتشر نمود.


لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام


چطور تریشا در لیست پیشنهاد فالو قرار گرفت؟

تریشا چگونگی قرار گرفتن در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام را این‌گونه مطرح می‌نماید:

اجازه دهید بگویم که دقیقاً نمی‌دانم چطور در لیست پیشنهاد فالو قرار گرفتم؛ اما می‌توانم به شما بگویم که مدت‌های طولانی در تلاش بودم تا خوراک‌های خوشمزه‌ای در پیج اینستاگرام خودم قرار دهم. من در این مورد تصمیمات بسیار خاص و استراتژیکی اتخاذ کردم که فکر می‌کنم همین موضوع به من کمک کرد تا در لیست پیشنهاد فالو قرار بگیرم.

 

چگونه در لیست پیشنهاد قرار گرفت؟

از روز اولی که شروع به آشپزی و خوراک‌پزی نمودم تا به امروز که در لیست پیشنهاد قرار گرفتم، آشپزی من بسیار پیشرفت کرده است. روز اولی که شروع به کار در پیج اینستاگرامم کردم، هیچ فالووری نداشتم. در هیچ شبکه اجتماعی عضو نبودم. حتی در فیس‌بوک نیز صفحه‌ای نداشتم که بتوانم دنبال کنندگان خود را به اینستاگرام دعوت کنم؛ بنابراین بدون پشتیبان، کار را شروع کردم. به‌مرور طرفدارانم زیاد شدند. به یاد دارم، روزی که دیدم طرفدارانم به 1k رسید، بسیار ذوق‌ کردم.

اولین کاری انجام دادم، از مراحل انجام آشپزی عکس گرفتم. افرادی که فالوورهای من را تشکیل می‌دادند، خانواده و فامیل بودند. آن‌ها هیچ توجهی به رژلب من، لباسم و شکل ظاهری من نداشتند. بعدازآن به هر شخصی که سؤال داشت جواب می‌دادم. هیچ کامنتی را بدون پاسخ نمی‌گذاشتم. آن‌ها را فالو می‌کردم و برایشان لایک و کامنت می‌گذاشتم.

 

بیشتر بخوانید: تبدیل پیج شخصی به بیزینسی

 

زمانی که در لیست پیشنهاد قرار گرفتم

پیش از آنکه من در لیست کاربر پیشنهادی قرار بگیرم; احساس کردم که مسیری را طی می‌کنم که در آن جریان‌های ثابت و پیوسته افراد به دنبال من بودند; ماهانه به‌طور متوسط ​​1k پیروان جدید به دست می‌آوردم. من یک سیستم اینستاگرامی داشتم و می‌دانستم که به‌درستی در حال پیشرفت است. روزی به دو ایمیل که از شرکت‌های بزرگی به من رسید پاسخ دادم. آن‌ها قید نموده بودند که من را در لیست پیشنهاد دیده‌اند.

آن‌ها درخواست تبلیغات نمودند. این مرا بسیار متعجب نمود. متوجه شدم که چند روزی است که در این لیست قرار دارم. پس‌ازآن در مدت‌زمان کوتاهی تعداد فالوورهایم به 90k رسید. همواره سعی بر آن دارم که بهترین عکس‌ها و باکیفیت‌ترین آن‌ها را در پیج اینستاگرام خود قرار دهم. بدین‌وسیله مجبور به تعامل بیشتر با فالوورهایم شدم و روزانه به تعداد زیادی کامنت پاسخ می‌دادم. این نه‌تنها مرا خسته نمی‌کرد، بلکه لذت خاصی به من می‌داد. من با اشتیاق بسیار زیادی به آن‌ها پاسخ می‌دهم. هم‌اکنون تعداد فالوورهای من به‌قدری بالاست که زمانی برای پاسخ‌گویی به آن‌ها ندارم و فقط به 300 نفر در روز جواب می‌دهم. همچنان در لیست فالو قرار دارم و روزانه افراد بسیاری به پیج من افزوده می‌شوند. این باعث اشتیاق من به کار می‌شود.

 

نتیجه:

چنانچه مایلید در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام افزوده شوید، پیجی داشته باشید که هرروز بر روی آن کارکنید. با اشتیاق به پیج خود مطلب بیفزایید و مطالب مهم و مفید در اختیار فالوورهای خود بگذارید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *