مقابله با هکرهای اینستاگرام

مقابله با هکرهای اینستاگرام

 

 

مقابله با هکرهای اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد اینکه چگونه می‌توان اینستاگرام خود را از هکرها محافظت کرد؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، محافظت برای مقابله با هکرهای اینستاگرام ممکن است برای برخی کاربران آن حیاتی باشد. افرادی که سال‌هاست بر روی پیج خود، زحمت‌کشیده‌اند تا فالوورهای پیج اینستاگرامشان افزایش یابد. افرادی که از طریق خرید فالوور اینستاگرام، فالوورهایشان را افزایش داده‌اند. همچنین افرادی که با خرید لایک اینستاگرام، به فالوورهای زیادی دست‌یافته‌اند و …


 مقابله با هکرهای اینستاگرام


چطور می‌توانم اینستاگرامم را از هکرهای اینستاگرام محافظت کنم؟

محافظت برای مقابله با هکرهای اینستاگرام کاری دشوار نیست. کافی ست اطلاعات خود را در این زمینه کامل نمایید تا در معرض دستبرد هکرها قرار نگیرید.

هنگامی‌که هکرهای اینستاگرام شما را هک می‌کنند، دسترسی مجدد به حساب اینستاگرام‌تان ممکن است به یک کابوس تبدیل شود. به‌ویژه هنگامی‌که هکر اطلاعات خصوصی شما را تغییر داده باشد. اطلاعاتی که معمولاً برای بازیابی حساب کاربری استفاده می‌شود.

بنابراین، هنگامی‌که حساب خود را بازیابی نمودید یا قبل از آن‌که قربانی هکرهای اینستاگرام شوید، چه‌کاری می‌توانید انجام دهید تا از محافظت اینستاگرام خود مطمئن شوید؟

اول‌ازهمه، احراز هویت دومرحله‌ای را فعال کنید. در این صورت اینستاگرام شما 100 درصد شکست‌ناپذیر است. این ویژگی بسیار آسان، در زمان راه‌اندازی اینستاگرام‌تان، می‌تواند یک مانع بزرگ برای هکرهای اینستاگرام باشد.

در صفحه پروفایل اینستاگرام خود، به منوی تنظیمات نماد یک چرخ‌دنده بروید. در داخل منوی تنظیمات، احراز هویت دومرحله‌ای به‌صورت گزینه‌های حریم خصوصی و امنیت را انتخاب نموده و این ویژگی را فعال کنید.

 

بیشتر بخوانید: لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام

 

نکات مهم برای محافظت اینستاگرام:

  • رمز ایمیلی که به‌وسیله آن اینستاگرام‌تان را ساخته‌اید، ترکیبی از حروف و اعداد و نمادها انتخاب نمایید.
  • هرچند وقت یک‌بار، رمز ایمیل و حساب کاربری اینستاگرام‌تان را تغییر دهید تا عمل محافظت برای مقابله با هکرهای اینستاگرام را کامل کنید.
  • ایمیل‌های ارسال‌شده از اینستاگرام را در یک پوشه جداگانه در ایمیل خود، نگهداری نمایید. این به شما کمک می‌کند که در صورت هک شدن، بتوانید اکانت خود را برگردانید.
  • برای مقابله با هکرهای اینستاگرام، رمز ایمیل یا اینستاگرام خود را به شخص دیگری اعلام نکنید.
  • از سیستم دیگری وارد اینستاگرام خود نشوید. اگر مجبور به این کار شدید، تمام اطلاعات خود را از آن سیستم پاک‌کنید و رمز خود را فوراً تغییر دهید.

 

هکرهای اینستاگرام، ایمیل شما را حذف کرده‌اند.

اگر هکرهای اینستاگرام ایمیل شما را حذف نموده‌اند، تمام اطلاعات شما از بین رفته است. پس برای بازیابی اینستاگرام‌تان باید اعمال زیر را انجام دهید.

صفحه راهنمای ورود به سیستم، اینستاگرام دارای دو گزینه دیگر نیز است. اول، اگر شما حساب کاربری اینستاگرام را به فیس‌بوک پیوند داده‌اید، می‌توانید از فیس‌بوک برای تغییر ایمیل اینستاگرام خود استفاده کنید.

اگر صفحه فیس‌بوک خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید، می‌توانید رمز عبور خود را با فیس‌بوک بازنشانی کنید. البته این در سیستم‌های مختلف متفاوت است.

  • در Android، روی «ورود به سیستم کمک کنید» در صفحه ورود به سیستم ضربه بزنید. “ورود با گزینه فیس‌بوک” را انتخاب کنید و از اعتبار فیس‌بوک خود برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید.
  • در سیستم‌عامل iOS که قبلاً در برنامه فیس‌بوک واردشده است، با پیوند با آیکون فیس‌بوک کلیک کنید که با نام کاربری فیس‌بوک خود «ادامه دهید» را پیش بروید. در هنگام ورود، می‌توانید به صفحه تنظیمات بروید تا ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *