پروفایل تجاری اینستاگرام

پروفایل تجاری اینستاگرام

 

 

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد در مورد پروفایل تجاری اینستاگرام برای شما توضیح داده ایم، پروفایل تجاری اینستاگرام یکی از بهترین امکاناتی است که برای کسب‌ و کار اینستاگرامی در اختیار کاربران گذاشته شده است.

این قابلیت بسیار مهم، محدودیت‌هایی دارد که بهتر است قبل از تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری اینستاگرام، به آن آگاه باشید. این محدودیت‌ها در اکانت عادی وجود ندارد.


 پروفایل تجاری اینستاگرام


پروفایل تجاری اینستاگرام، خصوصی‌سازی نمی‌شود.

پروفایل عادی در اینستاگرام خصوصی و عمومی می‌شود. اما پروفایل تجاری اینستاگرام به‌هیچ‌وجه قابلیت خصوصی‌سازی ندارد و همواره به‌صورت عمومی در معرض دید عموم کاربران قرار دارد.

این مسئله بسیار صحیح به نظر می‌رسد. زیرا شخصی که در حوضه خاصی فعالیت دارد، مایل است بیشتر دیده شود تا بتواند به‌راحتی از اکانت تجاری اینستاگرام خود، کسب درآمد نماید.

اگر مایلید مشتریان خود را با سلیقه خودتان انتخاب نمایید، به‌هیچ‌وجه اکانت تجاری اینستاگرام را توصیه نمی‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید: ربات اینستاگرام

 

این پروفایل به یک اکانت فیس‌بوک متصل می‌شود.

بیزنس پروفایل اینستاگرام تنها به یک اکانت فیس‌بوک متصل می‌شود و اجازه اتصال به چند اکانت فیس‌بوک را ندارد.

چنانچه برندی که می‌خواهید برای آن پروفایل تجاری اینستاگرام بسازید، چندین شاخه دارد، به شما بیزنس پروفایل اینستاگرام را پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

چطور این پروفایل را ایجاد کنیم؟

برای آن‌که یک پروفایل داشته باشید، مطالب زیر را مطالعه نموده و موبه‌مو آن‌ها را انجام دهید.

  • ابتدا یک صفحه فیس‌بوک بسازید و خود ادمین آن باشید.
  • به حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شوید.
  • در بخش Account Settings گزینه‌ای وجود دارد به نام Switch to Business Profile  آن را انتخاب کنید.
  • حال می‌خواهد که وارد اکانت فیس‌بوکتان شوید.
  • حال، شما به صفحات فیس‌بوکی منتقل می‌شوید که مدیریت آن به عهده این حساب است.
  • به یاد داشته باشید که این صفحه به پروفایل تجاری اینستاگرام شما متصل است. شما به هیچ صفحه دیگری علاوه بر این صفحه نمی‌توانید متصل شوید.
  • حالا اینستاگرام یکی از اطلاعات تماس فیس‌بوکی شما را می‌خواهد.
  • پس از دادن اطلاعاتی حاوی شماره تماس، ایمیل یا آدرس پستی، دکمه کانتکت اینستاگرامتان فعال می‌شود.

پروفایل تجاری اینستاگرام یا پروفایل عادی؟

به سؤالات زیر پاسخ دهید تا تردیدتان در این مورد از بین برود.

آیا زمینه فعالیت شما تجاری است؟

یا بیش از ده هزار فالوور دارید؟

آیا از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنید؟

یا در اینستاگرام تبلیغ دارید؟

آیا دکمه کانتکت برای شما مفید است؟

اگر پاسخ همه این موارد مثبت است، هر چه سریع‌تر پروفایل خود را بسازید و تردید به خود راه ندهید.

اگر فقط تعداد فالوورهایتان مشکل‌ساز است و نمی‌توانید ده هزار فالوور داشته باشید، می‌توانید از ربات اینستاگرامی که در همین سایت توضیحاتی در مورد آن خواهیم داد، استفاده نمایید. البته می‌توانید برای تسریع در موفقیت کسب‌وکارتان، خرید فالوور نیز داشته باشید.

 

نتیجه:

 اگر قصد کسب درآمد از صفحات اینستاگرامی خود دارید، پروفایل خود را هر چه زودتر بسازید. به‌وسیله امکانات بیزینسی که اکانت تجاری اینستاگرام دارد، به‌زودی موفق خواهید شد.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *