ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

 

 

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد در مورد ربات اینستاگرام برای شما توضیح داده ایم، ربات اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش فالوور است. غیر از ربات اینستاگرام که کم‌ هزینه‌ ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است، روش‌های دیگری نیز وجود دارد. در این مقاله در مورد این روش‌ها نیز اطلاعاتی در اختیار شما می‌گذاریم.


ربات اینستاگرام


تعامل با پیجهای دیگر و افزایش فالوور اینستاگرام:

هنگامی‌که با پیجهای دیگر تعامل می‌کنید، فالوورهای جدیدی به پیج شما اضافه می‌شوند. در حقیقت زمانی که شما شروع به لایک کردن، فالوو نمودن و کامنت گذاشتن برای افرادی می‌کنید که به پیج شما علاقه‌مندند، آن‌ها هم به پیج شما می‌آیند تا محتوای پیج را ببینند.

این کار عجیب نیست چون شما با این کار آن‌ها را کنجکاو می‌نمایید. این مسئله از علم روانشناسی نشات می‌گیرد. این عمل یک عمل متقابل است.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که در پاراگراف بالا مطالعه نمودید. البته ربات، این کار را با سرعت بالاتر و تکنیک برتر انجام می‌دهد. با تنظیماتی که شما به ربات می‌دهید، به‌طور خودکار همه کارها انجام می‌شود.

ربات اینستاگرام، باکیفیت خوب، می‌تواند در جذب فالوور به شما کمک کند. ربات می‌تواند فالوورهای واقعی را جذب نماید و به پیج شما رونق دهد. ربات‌ها معمولاً فالوورهایی را نشانه می‌گیرند که به پیج شما علاقه‌مند هستند.

 

در تنظیمات ربات اینستاگرام چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • نکته اول در تنظیمات اینستاگرام، نوع تعامل شماست. تعامل به روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. ربات می‌تواند پستهای دیگران را لایک کند، کامنتهای خودکار بر روی پستها بگذارد و پیج مربوط به موضوع دلخواهتان را فالو کند. حتی می‌تواند در مدت زمان تعیین شده آن را آنفالو کند.
  • وقتی ربات تلگرام خریداری می‌کنید، از نوع عملکرد آن مطمئن شوید. ببینید به چه روشی فالوور جذب می‌کند. هرچند ساعت یک‌بار می‌تواند پیج هدف را فالو کند و …
  • نکته دوم در تنظیمات ربات تلگرام این است که با چه اشخاصی می‌خواهید تعامل داشته باشید. مثلاً فالوورهای خارجی می‌خواهید یا فالوورهای کشور خودتان. کدام برای شما سودمند است؟ ربات این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید؛ و این مخاطبان را به روش‌های گوناگون تعیین کنید.
  • به‌وسیله ربات می‌توانید مکان جغرافیایی موردنظرتان را هم مشخص کنید. کافی ست لوکیشن خود را در مکان موردنظر قرار دهید تا از همان مکان جغرافیایی، فالوور داشته باشید.
  • پیج رقیب را نشانه بگیرید. این کار با برخی ربات‌ها امکان‌پذیر است. به‌وسیله این قابلیت شما می‌توانید با فالوورهای پیج رقیبتان هم تبادل‌نظر داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:‌ خرید بازدید اینستاگرام

 

ربات اینستاگرام تا چه حدی می‌تواند فالوورهای جدید جذب کند؟

به‌طور متوسط پیج شما در سی روز، می‌تواند بین هزار تا دوهزار فالوور جذب کند. البته اگر پیجتان دارای کیفیت بالایی باشد و بتواند افراد را جذب کند.

ناگفته نماند که باکیفیت بسیار بالا ممکن است بیشتر از چهار هزار فالوور در ماه جذب کنید. این فکر را از ذهن خود دور کنید که با صفحه کیفیت پایین، ربات می‌تواند به شما کمک کند.

در صورتی که برای پیجتان ارزش قائل نشوید و آن را بی کیفیت طراحی کنید، از ربات اینستاگرام هم کاری ساخته نیست.

 

نتیجه:

به‌وسیله ربات اینستاگرام می‌توانید فالوورهایتان را افزایش دهید. این فالورها می‌توانند بر اساس موضوع پیج شما انتخاب شود. کافی ست ربات باکیفیتی خریداری نمایید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *