اینستاگرام برای تبلیغ برند

اینستاگرام برای تبلیغ برند

 

 

اینستاگرام برای تبلیغ برند

در مقالات قبلی سایت اینستاگلد در مورد تبلیغ برند اینستاگرام برای شما توضیح داده‌ایم، آیا می‌خواهید تبلیغ برند شما را افراد بیشتری ببینند؟ می‌خواهید مشتریان بیشتری با نام تجاری شما آشنا شوند؟ آیا می‌خواهید در کسب‌وکارتان یگانه شوید؟ اگر پاسخ شما به هر سه سؤال مثبت است، اینستاگرام طلسم جادویی شماست.


اینستاگرام برای تبلیغ برند


برندها در اینستاگرام چه می‌کنند؟

از بین شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام بیشتر از توییتر و تلگرام، تبلیغ برندهای معتبر را انجام داده و آن‌ها را با جامعه مشتریان ارتباط داده است. اینستاگرام بسیاری از برندها را معروف نموده و بهترین راه‌های ارتباطی را بین مشتریان و برندها ایجاد نموده است.

حتی مشتریانی که به‌طور شخصی سرمایه‌گذاری نموده‌اند، به‌وسیله استفاده از اینستاگرام، نه‌تنها برگشت سرمایه داشته‌اند بلکه درآمد بالای را تجربه نموده‌اند.

بر اساس گزارشها، هفتاد درصد افرادی که صاحب برند هستند، از طریق اینستاگرام نیز تبلیغ برند دارند و مشتریانشان را ساپورت می‌کنند.

شصت‌ودو درصد افراد صاحب برند اذعان می‌دارند که صرفاً نام تجاری خود را در اینستاگرام قرار داده‌اند. این اعداد، اعداد کمی نیستند.

بیشتر بخوانید: پروفایل تجاری اینستاگرام

 

خصوصیات اینستاگرام در تبلیغ برندها:

  • ارسال تصاویر محصولات باکیفیت بالا مساویست با تبلیغ برند و معرفی محصول شما به مردم.
  • استفاده از استوری به‌طور مداوم مساوی است با بیشتر و بهتر دیده‌شدن و درنتیجه اعتماد مخاطبین به برند شما.
  • پست‌های مرتب و با برنامه‌ریزی‌ در اینستاگرام مساوی است با بیشتر دیده‌شدن و کسب درآمد.
  • اتصال لینک به وب‌سایت یا وبلاگ تجاری‌تان مساوی است با افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت یا بلاگ تجاری و تبلیغ برند شرکتتان.
  • و …

 

شروع تبلیغ برند یا نام تجاری شما در اینستاگرام:

  • یک حساب کاربری جدا از حساب شخصی خود در اینستاگرام به وجود آورید. به یاد داشته باشید که سفرهای خارجه شما ربطی به مشتری ندارد. شما باید در این حساب کاربری از نیاز مشتری بگویید نه از خودتان.
  • برای جلب اعتماد مشتریان خود و تبلیغ برند به‌صورت بهینه‌، بهتر است روش‌های سرعتی را به کار ببندید. روش‌های سرعتی عبارت‌اند از خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، خرید ویو اینستاگرام و …
  • پس از دریافت فالوورهایتان، انتشار محتوای جذاب بسیار مؤثر است. محتوای جذاب نه‌تنها می‌تواند فالوورهای شما را نگهداری کند بلکه می‌تواند افزایش فالوور اینستاگرام نیز برای شما به ارمغان بیاورد.
  • به یاد داشته باشید که استوریهای روزانه شما را در یاد مشتریان حفظ می‌کند.
  • مشتریان را با لینک دهی به سایت یا وبلاگ خود هدایت نمایید. در این صورت بازدید سایت یا بلاگ شما بالاتر می‌رود و حتی اعتماد مشتریان نیز به‌سوی شما جلب می‌شود.
  • بیو (Bio) را فراموش نکنید. بیوگرافی شرکت یا کسب‌وکار شما نوعی تبلیغ برند شماست. همواره بیو را به فروشگاه اینترنتی خود وصل کنید. این کار را با لینک دهی انجام دهید.
  • آیکون و عکس را برای تبلیغ برندتان فراموش نکنید. بیو، آیکون و عکس از مواردی هستند که مخاطبین قبل از فالو نمودن پیج تبلیغ برندتان به آن توجه ویژه می‌کنند.

 

نتیجه:

اگر قطعات تبلیغ برند در اینستاگرام را در کنار هم به‌درستی قرار دهید، متوجه پیشرفت خود خواهید شد. در این صورت به‌درستی شناخته می‌شوید و به‌راحتی نام برند شما بر سر زبان‌ها جاری می‌شود.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *