خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

 

 

خرید فالوور اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد روش خرید فالوور اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. ایجاد یک پیج در اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است ولی افزایش فالوور اینستاگرام به‌سادگی آن نیست. هر شخص می‌تواند چندین پیج در اینستاگرام ایجاد کند. گذاشتن پست در پیج اینستاگرام و تدارک محتوا برای پیج هم کار سختی نیست و هرکسی از عهدۀ آن برمی‌آید.


خرید فالوور اینستاگرام

 


اما همان‌طور که گفتیم; کار دشوار از جایی شروع می‌شود که بخواهیم دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم. مهم‌ترین سؤالی که برای ادمین پیج اینستاگرام پیش می‌آید، این است که: افزایش فالوور اینستاگرام به‌طور رایگان چگونه انجام می‌شود. یا چرا و چگونهخرید فالوور اینستاگرام صورت می‌گیرد.

 

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

نیاز به گفتن نیست که اساساً هرچقدر تعداد اعضای یک پیج اینستاگرام بالاتر باشد نشانگر اعتبار; محبوبیت و موفقیت آن پیج و استقبال بیشتر کاربران اینستاگرام است.

به‌عنوان‌ مثال یک پیج با هدف تجاری، (مثلاً فروش محصولات در اینستاگرام) را در نظر بگیرید. به هر میزان که تعداد فالوورهای این پیج بیشتر باشد قطعاً کار فروش و بازاریابی برای مدیر این پیج ساده‌تر و با صرف انرژی کمتر صورت می‌گیرد.

پس می‌توان نتیجه گرفت که برای پیج های اینستاگرام هم مانند دیگر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی; تعداد اعضای پیج بسیار مهم است و در کسب‌وکار اینستاگرامی حرف اول را میزند.

 

بیشتر بخوانید: اصطلاحات مهم اینستاگرام

 

هنگامی‌که فالوور اینستاگرام می‌خریم؟

گاهی به دلایل مختلف ممکن است کاهش دنبال کنندگان برای پیجها اتفاق بیفتد که یقیناً برای مدیران باتجربه و پیج هایی که محتوای با ارزش منتشر می‌کنند کاملاً قابل‌پیشگیری است.

پس علاوه بر جذب فالوور برای پیج ها; حفظ و نگه‌داشتن فالوور و در واقع ایجاد وفاداری دنبال کنندگان هم چالش مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و ترک کردن یا اصطلاحاً آنفالو نمودن توسط اعضای پیج می‌تواند هزینه، انرژی و زمان زیادی از مدیر پیج را تلف کند. در این مقاله تلاش ما بر این است که مهم‌ترین و عمومی‌ترین روش‌های افزایش فالوور پیجهای اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم.

 

افزایش فالوور پیج اینستاگرام:

چگونه می‌توان فالوور پیج اینستاگرام را به‌طور رایگان افزایش داد؟ لازم به ذکر است که افزایش فالوور اینستاگرام با روش‌های غیرمعمول نظیر ربات‌ها و نرم‌افزارهایی که در این روزها در اینترنت بسیار فراوان هستند، نه‌تنها مؤثر نیست بلکه در اکثر موارد باعث هدر رفتن انرژی; وقت و پول شما می‌شود.

نخستین چیزی را که قبل از ایجاد پیج باید برای خودتان روشن کنید جواب به این سؤال است: «هدف من از ایجاد پیج اینستاگرامی چیست؟» وقتی هدف خود را از ساختن پیج مشخص کردید بطورخودکار موضوع پیج هم مشخص می‌شود.

 

نکات مهم برای موفقیت در پیج اینستاگرام

نیاز به یادآوری است، مطالبی که در پیجتان منتشر می‌کنید باید با موضوع و نام پیج و مطالبی که قبلاً نشر شده سازگاری داشته باشد. مثلاً در پیجی با موضوع علمی و خبری; انتشار مباحث و محتوای جوک و طنز چندان جالب و جایز به نظر نمی‌رسد. چراکه می‌تواند باعث ایجاد سردرگمی یا نارضایتی برای بسیاری از فالوورها شود و این امر درنهایت موجب می‌شود که فالوئرها پیج شما را ترک کنند.

به یاد داشته باشید که حتماً در هنگام انتشار عکس یا مطلبی در پیج; لینک پیج را در زیر مطلب یا عکس قرار دهید تا اگر مطالب و محتوای پیج برای فالوورها جالب بود و توسط آن‌ها برای دیگران Forward شد; لینک پیج هم همراهش باشد تا دیگران در صورت تمایل بتوانند پیج شما را فالو نمایند.

بدیهی است که برای اینکه فالوئرهایتان انگیزۀ لازم برای مراجعه به پیج را داشته باشند; و به‌طور منظم به پیج شما سربزنند شما باید محتوای جذاب و مفید در پیج ایجاد کنید.

البته این کار مستلزم مصرف انرژی و زمان زیادی برای شما به‌عنوان مدیر پیج هست; اما ارزشش را دارد زیرا باعث می‌شود وقتی فالوور جدیدی به پیج اضافه شد بجای ترک آن; بیشتر مشتاق به نگه‌داشتن و ماندن در پیج شما باشد.

 

نتیجه:

برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرامتان، بهترین روش، ایجاد مطالب جالب و مفید و همچنین مرتبط با پیج اینستاگرام است. قدم بعدی نیز خرید فالوور اینستاگرام است تا مراجعه‌کنندگان، از پیج شما بیرون نروند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *