اصطلاحات مهم اینستاگرام

آموزش اصطلاحات مهم اینستاگرام

 

 

اصطلاحات مهم اینستاگرام

اصطلاحات مهم اینستاگرام، می‌تواند شما را در رسیدن به هدفی که در شروع کسب‌وکار اینستاگرامی در نظر داشتید، یاری نماید. بیزینس در اینستاگرام بسیار ساده ولی در عین حال پر از نکات کلیدی است که آگاه بودن به این نکات، می‌تواند شما را با سرعت بیشتری به موفقیت در کسب‌وکارتان برساند.

در این مطلب از سایت اینستاگلد سعی بر آن داریم تا شما را با این اصطلاحات آشنا نماییم. با مطالعه این مطلب، بیزینسی موفق در شبکه اجتماعی اینستاگرام خواهید داشت.


اصطلاحات مهم اینستاگرام


منشن (Mention) و تگ (Tag) در اینستاگرام:

از اصطلاحات مهم اینستاگرامی می‌توان به منشن و تگ اشاره نمود. وقتی می‌خواهید نام شخصی یا محصولی را در بین اشخاص یا محصولات دیگر مشخص نمایید، می‌توانید از منشن استفاده کنید.

اما در صورتی که بخواهید نام چند نفر یا همگی مدیران را به اطلاع فالوورهایتان برسانید، از تگ استفاده می‌نمایید.

مثلاً عکسی از تمامی مدیران شرکت دارید. این عکس‌ها را در پیج خود قرار داده‌اید و می‌خواهید یکی از مدیران را مشخص کنید. در این حالت می‌توانید فرد مدنظر خود را منشن کنید. البته چنانچه بخواهید به نام همگی مدیران اشاره نمایید، باید از اصطلاح تگ استفاده کنید. برای استفاده از هر دو مورد منشن و تگ، کافیست پیش از آیدی اینستاگرام او از علامت @ استفاده کنید.

 

دایرکت (Direct) در اینستاگرام:

دایرکت نیز از اصطلاحات مهم اینستاگرامی است. اگر بخواهید پیام‌های خصوصی با شخصی داشته باشید و مایلید این پیام‌ها صرفاً توسط خود شما و آن شخص دیده شود، باید از دایرکت استفاده نمایید. جالب است بدانید که در قسمت دایرکت، می‌توانید گروه نیز بسازید.

 

آرشیو (Archive) در اینستاگرام:

از اصطلاحات مهم اینستاگرامی آرشیو یا بایگانی است. این امکان به شما اجازه می‌دهد که پست‌های خود را بایگانی نمایید تا در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنید.

 

کالکشن (Collections) در اینستاگرام:

تمام پست‌هایی که ذخیره کرده‌اید در این قسمت می‌توانند دسته‌بندی شوند. در این صورت هنگام نیاز، به راحتی می‌توانید پست‌های موردنظر خود را بیابید.

 

کپشن (caption) در اینستاگرام:

از اصطلاحات مهم اینستاگرامی که در بیزینس کاربردهای بسیاری دارد، کپشن است. هنگامی‌که می‌خواهید توضیحاتی در مورد عکس یا پست خود بگذارید، از این گزینه استفاده کنید. چنانچه در این قسمت کپشنهای جذاب بگذارید، مشتری‌های بسیاری را جذب می‌نمایید.

در این زمینه در بخش دیگری از سایت توضیحاتی داده‌ایم که می‌توانید با مطالعه آن، محصولات خود را به خوبی به فروش برسانید یا خدمات خود را به درستی معرفی نمایید.

 

سرچ (Search) در اینستاگرام:

 \این قابلیت قدرتمند، به‌منظور جستجو طراحی و شامل چهار قسمت است.

  • بیشترین جستجوهای شما در صفحه‌ای به نام Search top به شما نشان داده‌اند.
  • چنانچه در جستجوی کسب‌وکار یا اشخاص موردنظرتان هستید، می‌توانید از بخش Search people در این بخش، وقتی به دنبال شخص یا کسب‌وکاری هستید، Suggested پیج‌های مشابه را به شما نشان خواهد داد.
  • اگر می‌خواهید هشتگی را جستجو نمایید، باید از قسمت Search tags اقدام نمایید.
  • اگر GPS شما روشن باشد، بخش Search place، می‌تواند تمام شهرها و کشورهای مختلف را به شما نشان دهد. البته تمام عکس‌هایی که در آن location گرفته شده است به شما نشان داده می‌شود.

Saves در اینستاگرام:

از اصطلاحات مهم اینستاگرام، Saves است. این قابلیت، متأسفانه فقط در خود اینستاگرام امکان‌پذیر است. شما پس از ذخیره پست دلخواهتان می‌توانید آن را در صفحه خود ببینید.

 

بیشتر بخوانید: کسب‌ و کار اینستاگرام

 

نتیجه:

اصطلاحات مهم اینستاگرام به شما کمک می‌کند که بتوانید از تمام امکانات اینستاگرام برای حرفه‌ای نمودن پیج کسب‌وکارتان استفاده کنید و پیج کسب‌وکار موفقی بسازید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *