کسب‌ و کار اینستاگرام

کسب‌ و کار اینستاگرام

 

 

کسب‌ و کار اینستاگرام

آیا به نظر شما ایده سازی برای کسب‌ و کار اینستاگرامی، ریسک‌پذیر است؟ ممکن است ایده‌ای برای پیج اینستاگرام خود داشته باشید و آن را راه‌اندازی نمایید ولی موفق نشوید؟ به نظر ما انجام هر کاری، روشی مخصوص به خود می‌خواهد.


کسب‌ و کار اینستاگرام


شما با فراگرفتن آن روش در اینستاگلد، به‌خوبی می‌توانید ایده‌ای عالی بسازید تا درکسب‌وکار اینستاگرامی موفق شوید و درآمد بالایی از پیج خود داشته باشید.

بدون شک اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان، جهت کسب‌وکاری موفق در جهان است. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر کمتر کسی می‌توان پیدا نمود که دارای گوشی موبایل هوشمند باشد، ولی از این اپلیکیشن موبایلی استفاده نکند.

باوجود مخاطبان زیادی که اینستاگرام به خود اختصاص داده است فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام برای خیلی‌ها به وجود آمده است. تنها مشکل درآمدزایی، ایده‌ای ناب است که به نتیجه برسد.

شاید خیلی از دوستان فکر کنند کسب درآمد از اینستاگرام فقط از طریق پیجهای چند ده هزارتایی امکان‌پذیر است ولی واقعاً این‌طور نیست! در این مقاله همراه ما باشید تا ایده‌های نابی را برای راه‌اندازی پیج کسب‌وکار اینستاگرامی را به شما معرفی کنیم.

 

بیشتر بخوانید:‌ پیج اینستاگرام رامبد جوان

 

منظور از کسب‌ و کار اینستاگرامی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید انواع کسب‌وکار اینستاگرامی این روزها به‌وفور یافت می‌شوند. البته منظور، پیجهایی نیستند که از طریق محتوای سرگرم‌کننده یا سیاسی یا طنز مخاطبان زیادی دارند و به‌واسطه اعضایی که دارند کسب درآمد می‌کنند.

اکثر این پیجها برای شروع مجبور به خرید فالوور اینستاگرام هستند که خرید آن‌ها می‌تواند از نوع فالوورهای واقعی یا فالوورهای فیک باشد.

تنها مدل درآمدزایی این نوع پیجها پذیرش تبلیغات است. همچنین کسب‌وکارهای آنلاینی که برای تعامل بیشتر با کاربرانشان و برای جذب بیشتر مخاطب و معرفی بهتر برند یا کسب‌وکارشان مجبور به راه‌اندازی پیج اینستاگرام شده‌اند.

اما منظور اصلی ما از کسب‌وکار اینستاگرامی، پیجهایی هستند که در موضوعات مختلف خدمات یا محصولاتی را ارائه می‌کنند؛ که اکثر این کسب‌وکارها توسط افرادی عادی و در محل کار یا منزل خودشان اداره می‌شود.

به‌عنوان‌مثال شخصی مربی بدن‌سازی است و به دلیل موفقیتی که تا به امروز کسب کرده است پیجی راه‌اندازی کرده و مانند یک پزشک در شاخه تغذیه، به مشتریان خود برنامه غذایی می‌فروشد.

 

چگونه از مناسب بودن ایده کسب‌وکار اینستاگرامی مطمئن شویم؟

یکی از راه‌هایی که مطمئن شوید ایده کسب‌وکار اینستاگرامی که قصد عملی کردن آن را دارید مناسب است یا خیر، این است که از خود مخاطبان اینستاگرام بپرسید.

برای این کار بهتر است از یک نظرسنجی استفاده کنید. مطمئن باشید به‌راحتی می‌توانید نظرسنجی موردنظر خود را ایجاد کنید. به این صورت که به قسمت مربوط به استیکر استوری بروید.

این قسمت پس از انتخاب عکس در قسمت بالا و سمت راست نشان داده می‌شود، گزینه‌ای را به نام POLL در این قسمت می‌بینید. توجه داشته باشید که با انتخاب این استیکر می‌توانید سؤال خود را مطرح کنید. اگر بخواهید، می‌توانید به‌جای گزینه‌های Yes و No، گزینه‌های موردنظر خودتان را قرار دهید.

بعدازاینکه نظرسنجی خود را ایجاد کردید باید آن را به اطرافیانتان بدهید. ابتدا از پیجهای اینستاگرام خانوادگی‌تان شروع کنید. با فوروارد نمودن نظرسنجی خود از دوستان و فامیل‌هایتان بخواهید نظرشان را درباره ایده کسب‌وکار اینستاگرامی شما بیان کنند.

به یاد داشته باشید، در نظرسنجیکسب‌وکار اینستاگرامی، ایده اصلی خود را مطرح نکنید! زیرا ممکن است ایده شما تقلید شود. کافی است به‌صورت غیرمستقیم این کار را انجام دهید.

مثلاً شما قصد راه‌اندازی پیجی را دارید که مربوط به فروش لوازم‌آرایشی است. کافی است در نظرسنجی خود بگویید آیا دوست دارید انواع لوازم‌آرایشی برند را به قیمت منصفانه بخرید؟ آری یا خیر؟

به همین سادگی می‌توانید ایده خود را محک بزنید.

 

نتیجه

پس از تکمیل نظرسنجی می‌توانید از طریق راهنمایی‌های همین سایت، کسب‌وکار اینستاگرامی خود را شروع کرده و موفقیت را تجربه کنید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *