اهمیت اکسپلور اینستاگرام

اهمیت اکسپلور اینستاگرام

 

 

اهمیت اکسپلور اینستاگرام

در این مطلب از سایت اینستاگلد می خواهیم در مورد اهمیت بخش اکسپلور اینستاگرام در بیزنس اینستاگرامی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. اگر کسب‌وکار اینستاگرامی به راه انداخته‌اید، هرگز اهمیت بخش اکسپلور اینستاگرام را فراموش نکنید. برای شناخته شدن بیزنس اینستاگرامی، صرفاً شانس مهم نیست بلکه کمی تحقیق و مطالعه می‌تواند بهتر از شانس عمل کند.


اهمیت اکسپلور اینستاگرام


ضمن اینکه در این نوع کسب‌وکار، هرگز خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و … را فراموش نکنید تا بتوانید شاهد پیشرفت پرسرعت خود

باشید.

تب Explore یا همان بخش اکسپلور در اینستاگرام، یکی از مؤثرترین راه‌هایی است که می‌تواند شما را به قله موفقیت برساند و روزانه بازدیدکنندگان بسیاری را به پیج شما روانه کند.

در این مطلب به شما نشان می‌دهیم که چگونه با کاربران تعامل بالایی داشته باشید تا بتوانید موفقیت را بهتر و ساده‌تر تجربه کنید.

 

بیشتر بخوانید: افزایش فالوور اینستاگرام

 

بخش اکسپلور اینستاگرام چیست؟

این صفحه، همان صفحه‌ای است که پست‌های گذاشته‌شده در سراسر دنیا برای شما به نمایش درمی‌آید. فرقی ندارد که شما آن‌ها را فالو نموده باشید یا خیر. این صفحات به جستجوهای قبلی شما بستگی دارد.

اگر می‌خواهید به بخش اکسپلور اینستاگرام دسترسی داشته باشید، باید اینستاگرامتان را بازکنید و در پایین صفحه، آیکون ذره‌بین را لمس کنید. این بخش همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.

 

تبلیغات در بخش اکسپلور اینستاگرام:

این صفحه برخلاف پیج اصلی اینستاگرامتان، پست‌هایی را نشان می‌دهد که ممکن است شما آن‌ها را فالو نکرده باشید؛ بنابراین چنانچه شما پستی را جهت بیزنس اینستاگرامی‌تان در این صفحه قرار دهید، در تمام جهان دیده می‌شود.

البته این پست‌ها، پست‌هایی هستند که اولاً مرتبط با فعالیت‌های شما است، ثانیاً لایو یا استوری هایی که در حدود جغرافیایی شما ثبت‌شده‌اند، نشان داده می‌شوند.

 

 نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام:

چنانچه مایلید محتوای خود را در بخش اکسپلور اینستاگرام قرار دهید، نکات زیر را مطالعه کنید. این نکات به شما آموزش می‌دهد که چطور محتوای خود را در بخش اکسپلور قرار دهید.

 

بازار هدف خود را مشخص کنید:

معین کنید که چه کسانی محصولات شما را نیاز دارند و شما باید این محصولات را به چه کسانی بفروشید. در حقیقت باید بدانید که محصول یا خدمات شما به چه کسانی کمک می‌کند.

برای آنکه به‌ درستی مخاطبان خود را شناسایی کنید، باید ببینید علاقه مشتریان شما به چه چیزی است. اکانت اینستاگرام آن‌ها و فالوورهای آن‌ها چگونه است.

 

به مخاطب خود اهمیت دهید:

اگر می‌خواهید محتوایی که در بخش اکسپلور اینستاگرام قرار دهید که دیده شود، باید به مخاطبان خود توجه کنید و به نظر و سلیقه آن‌ها اهمیت دهید. بهتر است از قسمت جستجوی اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید به‌راحتی به مخاطبتان نزدیک شوید.

بررسی کنید و ببینید که فالووینگ‌ها و فالوورهای شما چه محتواهایی را لایک کرده‌اند؟ در این حالت می‌توانید ببینید افرادی که فالووینگ‌ شما هستند، با چه نوع محتوایی سروکار دارند.

 

هشتگ‌ها را فراموش نکنید:

هشتگ ها، رکن اصلی بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. شما باید اولین اقدامتان برای بازاری که در نظر گرفته‌اید، قرار دادن هشتگ است. به‌این‌ترتیب می‌توانید محتوای پیج خودتان را از بین بقیه محتواها بیرون بکشید و بولد کنید. به یاد داشته باشید که هشتگها می‌توانند مخاطبان را به صفحه شما بکشانند.

 

تعامل با کاربران را جدی بگیرید:

وقتی پستی در اینستاگرام می‌گذارید به این موضوع فکر کنید که چطور می‌توانید این پست را جذاب‌تر کنید تا فالوورهای بیشتری جذب کنید.

هر چه فالوورهای بیشتری جذب کنید، لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کنید؛ بنابراین در بخش اکسپلور اینستاگرام، رشد بیشتری خواهید داشت.

 

نتیجه:

از هر بخشی از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می‌نمایید، از بخش اکسپلور اینستاگرام، دور نشوید. این بخش می‌تواند شما را در رده‌های بالای کسب‌وکار قرار دهد.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *