بیزینس پروفایل اینستاگرام

بیزینس پروفایل اینستاگرام

 

در این مطلب از اینستاگلد قصد داریم در مورد امکانات بیزینس پروفایل اینستاگرام توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. در حدود چهار سال قبل در سال 2016، قابلیت جدیدی به نام بیزینس پروفایل اینستاگرام به وجود آمد. این قابلیت بسیار به نفع افرادی است که از اینستاگرام کسب درآمد می‌نمایند.

اگر از این دسته افراد هستید و هنوز اکانت خود را تجاری نکرده‌اید. اگر هنوز با اکانت معمولی اینستاگرام به کسب‌وکار ادامه می‌دهید، این مقاله را مطالعه نمایید تا در کسب‌وکار خود جهشی باورنکردنی داشته باشید.


بیزینس پروفایل اینستاگرام


بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟

بیزینس پروفایل اینستاگرام، مخصوص افرادی است که از اینستاگرام استفاده تجاری می‌نمایند. افرادی که به‌وسیله بیزینس پروفایل اینستاگرام کسب درآمد دارند، امکانات خاصی در بخش مدیریت خود مشاهده می‌نمایند که افراد با پیج عادی نمی‌توانند آن را ببینند و از آن استفاده نمایند.

چنانچه از اکانت عادی برای کسب‌وکارتان استفاده می‌نمایید، برای تبدیل آن به بیزینس پروفایل، نگران نباشید. این کار به‌راحتی و به‌رایگان، امکان‌پذیر است.

 

۱) Contact Button:

قابلیت فوق در بیزینس پروفایل اینستاگرام، به شما اجازه می‌دهد که شماره تلفن، آدرس و ایمیل مشتریان را در آن ثبت نمایید تا بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید. شما می‌توانید یک دکمه تماس (Contact) در صفحه خود ایجاد کنید تا به‌وسیله آن با مشتریانتان تماس حاصل نمایید.

جالب است بدانید که در این حالت، مخاطبین نیز به‌راحتی شما را پیدا می‌کنند. این یکی از بهترین امکانات اینستاگرام است.

همواره در تجارت نیاز شدیدی به برقراری ارتباط بین مشتریان و صاحبان کسب‌وکار وجود دارد و اکانت تجاری اینستاگرام، این امکان را فراهم نموده است. بهتر است برای بهتر دیده شدن، وجود دکمه تماس را در کپشن پست‌هایتان به کاربران اطلاع دهید.

 

۲) Instagram Insights:

با این ابزار، امکان آنالیز پست‌ها و مخاطبان را به شما می‌دهد. شما می‌توانید رفتار کاربرانتان را تحلیل نمایید.

آن‌ها را ازلحاظ موقعیت جغرافیایی، جنسیت، سن، زمان آنلاین بودن و … بهتر بشناسید. بازخورد پست‌هایتان را بگیرید و برای بهتر شدن کسب‌وکار از آن بازخوردها استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: اهمیت اکسپلور اینستاگرام

 

۳) لینک در استوری اینستاگرام:

این پروفایل امکان لینک گذاری دارد. همان‌طور که می‌دانید، story به شما این امکان را می‌دهد که ماجرایی را تعریف کنید. این ماجرا به کمک تصاویر و فیلم‌ها می‌تواند عنوان شود.

با توجه به محبوبیت story در اینستاگرام، می‌توانید از این قابلیت اکانت تجاری اینستاگرام استفاده نموده و برای خود برند سازی کنید. برند سازی اولین عامل موفقیت در کسب‌وکار است. به یاد داشته باشید تا اکانت تجاری اینستاگرام نداشته باشید، نمی‌توانید از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنید.

 

۴) Instagram ads:

بیزینس پروفایل اینستاگرام امکان تبلیغات را برای شما فراهم آورده است. این امکان به نحوی است که شما می‌توانید هر پستی که در صفحه اینستاگرام خود قرار داده‌اید، به یک تبلیغ تبدیل نمایید.

برای این کار کافی ست پس از تبدیل پروفایلتان به بیزینس پروفایل، بر روی دکمه permot کلیک کنید. البته اگر در ایران بیزینس می‌کنید، این گزینه برای شما فعال نیست.

 

نتیجه:

هیچ‌گاه برای شروع کسب‌وکارتان در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از اکانت معمولی استفاده ننمایید. اکانت بیزینسی در اینستاگرام به شما امکانات بسیاری ارائه می‌نماید که موفقیتتان را تضمین می‌کند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *