افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

 

 

در اینترنت مقاله‌های زیادی در رابطه با افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. ما می‌خواهیم در این مقاله به 10 نکته اساسی در این موضوع بپردازیم که با رعایت کردن آنها می توانید رشد زیادی در اینستاگرام داشته باشید.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج در اینترنت است. مکانی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات و دیدار کنند و از تجربیات همدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در اشتراک بگذارند.


افزایش فالوور در اینستاگرام


چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا فالوورها هایمان را افزایش دهیم؟

در اینترنت مطالب زیادی در این رابطه وجود دارد. نرم افزارها و تکنیک‌های زیادی در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که به دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی هستند قابل اهمیت است. ما می‌خواهیم در این مقاله به 10 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم:

 

1. یک کاربر فعال باشید:

اگر می‌خواهید فالوور هایتان را افزایش دهید باید به صورت دائم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر مخاطب دارد. کاربران فعال حداقل روزانه 5 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.

 

2. از هشتگ (#) استفاده کنید:

اکثر کسانی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.

 

3. دوست های خود را در عکس‌ها تگ کنید:

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

 

بیشتر بخوانید: شروع در اینستاگرام

 

افزایش دنبال کننده

4. با مردم های مختلف در ارتباط باشید:

اگر می‌خواهید معروف باشید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم های مختلف در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغات کنید. بهترین روش دراینستاگرام شرکت در بحث‌ها نظرات صفحات پربازدید می‌باشد.

 

5. بیوگرافی های خود را مثل عکس ها پروفایل را به روز کنید:

اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را در پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

 

6. به دنبال افرادی باشید که با شما شباهت های مشترک دارند:

با جستجوی هشتگ های مربوط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

 

7. عکس‌های باکیفیت ارسال کنید:

به اشتراک گذاری محتویات باکیفیت و اطلاعات، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد فالوورها می‌گذارد.

 

افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی

8. در شبکه های اجتماعی خود رقابت ایجاد کنید:

بررسی ها نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار خوبی در پی خواهد داشت. فعالیت اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزایش فالوورها و ترافیک برای سایت منجر شود.

 

9. افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر و قدردانی کنید:

وقتی مردم پیام‌های شما را لایک می‌کنند، و یا از شما در نظرات پست ها تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کار را در قبال کارهای انجام شده انها انجام دهید. با این کار نه تنها یک قدم دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را حمایت و پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

 

10. مطالب بی محتوا دوری کنید، صادق و شفاف عمل کنید:

از روش های غیر منطقی به هیچ عنوان استفاده نکرده. این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی حواهد گذاشت. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن در اینستاگرام و شفاف بودن به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *