اینستاگرام و تاثیر آن در تبلیغات و بازاریابی
اینستاگرام در تبلیغات اکنون به عنوان یکی از موثرترین و کارآمد ترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی اینترنتی و معرفی محصولات صنایع و کسب های مختلف است که کاربران آن روز به روز در حال افزایش می باشند.
اکنون یکی از راه هایی که شرکت های بزرگ ایران به جهت توسعه برند و افزایش فروش های خود از آن استفاده می کنند; تبلیغات در صفحات اینستاگرام می باشد. تبلیغات در پیج اینستاگرام، به عنوان یکی از پر کاربرد ترین روش های بازاریابی اینترنتی ایزان است که شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک با استفاده از آن می توانند به معرفی هرچه بهتر محصولات خود و برند خود بپردازند; و در این راستا درآمد خود را افزایش دهند.
فقط کافیست نگاهی کوچک به صفحه تجاری برندها درپیج اینستاگرام بیاندازید; تا شاهد پیشرفت آنها در این شبکه اجتماعی باشید. در حدود 6 سالی که از تاسیس این شبکه اجتماعی می گذرد; (از سال 2009) برندهای معتبر و بزرگ ایران توانستند با فعالیت در اینستاگرام; فالوور های میلیونی را برای خود دریافت کنند و از این روش به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن به معرفی محصولات خود بپردازند.
بیشتر بخوانید: افزایش فالوور در اینستاگرام
اینستاگرام در تبلیغات
برند های کوچک و نو با استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب توانستند بازار خوبی را برای محصولات خود پیدا کنند و فروش مناسبی را تجربه کنند. بطوریکه با یک جستجوی ساده توسط کاربران در مورد کالای مورد نظرشان; کسب و کار های کوچک می توانند به راحتی به معرفی محصولات خود در کنار دیگر برندها باشند.
اکنون در کشور ما; شرکت های گوناگونی وجود دارند که از اینستاگرام به عنوان یک شبکه بازاریابی پرنفوذ جهت تبلیغات محصولات خود; به بهترین نحو استفاده می کنند. بنابراین شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیز می توانید با راه اندازی یک پیج تجاری در پیج اینستاگرام شروع به معرفی محصولات خود نموده و با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام; برند خود را در معرض دید همگان قرار دهید.