اینستاگرام در تبلیغات

اینستاگرام و تاثیر آن در تبلیغات و بازاریابی

 

 

اینستاگرام در تبلیغات اکنون به عنوان یکی از موثرترین و کارآمد ترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی اینترنتی و معرفی محصولات صنایع و کسب های مختلف است که کاربران آن روز به روز در حال افزایش می باشند.


اینستاگرام در تبلیغات


اکنون یکی از راه هایی که شرکت های بزرگ ایران به جهت توسعه برند و افزایش فروش های خود از آن استفاده می کنند; تبلیغات در صفحات اینستاگرام می باشد. تبلیغات در پیج اینستاگرام، به عنوان یکی از پر کاربرد ترین روش های بازاریابی اینترنتی ایزان است که شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک با استفاده از آن می توانند به معرفی هرچه بهتر محصولات خود و برند خود بپردازند; و در این راستا درآمد خود را افزایش دهند.

فقط کافیست نگاهی کوچک به صفحه تجاری برندها درپیج اینستاگرام بیاندازید; تا شاهد پیشرفت آنها در این شبکه اجتماعی باشید. در حدود 6 سالی که از تاسیس این شبکه اجتماعی می گذرد; (از سال 2009) برندهای معتبر و بزرگ ایران توانستند با فعالیت در اینستاگرام; فالوور های میلیونی را برای خود دریافت کنند و از این روش به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن به معرفی محصولات خود بپردازند.

 

بیشتر بخوانید: افزایش فالوور در اینستاگرام

 

اینستاگرام در تبلیغات

برند های کوچک و نو با استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب توانستند بازار خوبی را برای محصولات خود پیدا کنند و فروش مناسبی را تجربه کنند. بطوریکه با یک جستجوی ساده توسط کاربران در مورد کالای مورد نظرشان; کسب و کار های کوچک می توانند به راحتی به معرفی محصولات خود در کنار دیگر برندها باشند.

اکنون در کشور ما; شرکت های گوناگونی وجود دارند که از اینستاگرام به عنوان یک شبکه بازاریابی پرنفوذ جهت تبلیغات محصولات خود; به بهترین نحو استفاده می کنند. بنابراین شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیز می توانید با راه اندازی یک پیج تجاری در پیج اینستاگرام شروع به معرفی محصولات خود نموده و با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام; برند خود را در معرض دید همگان قرار دهید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *